Kategori: Feelgood
-
Phimosis 1
Huvudpersonen upptäcker att han har ett problem som gör att han inte kan genomföra ett samlag men efter ett kirurgiskt ingrepp löser det sig.
//
-
Möte i fjällbyn
Om hur en kvinna och en man stöter på varandra på stora bageriet på skidorten en dag då snön fallit ymnigt och om hur sedan det ena leder till det andra, som det kan bli när båda är öppna personer.
//
-
Dumpad med följder
Peter har just blivit dumpad via SMS. Vad han inte vet är att det är det bästa som hänt
//
-
Midsommarblomster och fioltoner
Midsommar. Dans på en äng vid en sprakande eld. Dunkla toner i sommarnatten. Och något annat, något uråldrigt sexuellt. Lätt inspirerat av vårblot som en sexuell rit, en bra bokserie om musik som är magisk, och folktro. Typ.
//
-
Småstad Del 2
Jag packar upp kartongen, jag börjar att bli rutinerad på att packa upp kartonger. Eller rutinerad, jag har flyttat ett par gånger. Eller fler än ett par gånger, förhoppningsvis så är det sista gången jag flyttar. Eller i alla fall byter land, det har blivit ett par länder de senaste tolv åren.
//
-
Det handlade om mig
Tre kvinnor. Tre röster. Tre upplevelser. Tre val. Det blev en novellsvit av tre reviderade tidigare publicerade noveller. Plus en avslutning.
//
-
Simon och Johannas första trekant – Del 1
Efter passionerat morgonsex i maj fylls Simon och Johanna av förväntan inför kvällens stundande premiärtrekant med Jonas. Novellen blickar sedan tillbaka till jullovet sex månader tidigare, precis efter deras allra första natt ihop. Inför en plågsam månads separation drabbas paret av akut tidsnöd i studentkorridoren under vännen Linnéas uppgivna pikar. Efter ett känslosamt avsked på…
//
-
Småstad
De tre kvinnorna sitter vid bordet, de har sina drinkar framför sig. De träffas minst en gång i veckan och dricker Margaritas. De kvinnorna har känt varandra sen de var små och bodde grannar på samma gata. Två av kvinnorna tittar på den tredje.
//
Senaste nytt
Sök novell
Dölj innehåll
Senast i forumet
Kommenterat
Tycker det är en mycket ”upphetsande skriven” novell om bl a voyeurism som tyvärr tappar lite för mig med det…
Väldigt bra skrivet! Var väl lite av ett ”arsle” när jag var yngre, så känner igen mig i Alvin, och…
Ja Lars, men vi får vänta tills vi åker dit igen 🙂
En otäck fantasi. Skulle inte vilja vara med


Är den över gränsen kan jag ta bort den