-
Cogburn wrote a new post 3 veckor, 2 dagar sedan
Fantasin slår felRobert och Lisandra var som vilket förortspar som helst. Han var född i Stockholm, hon hade kommit till Sverige från Latinamerika med sina föräldrar när […]
-
Cogburn svarade på ämnet “Hur stor roll spelar storleken egentligen?” i forumet Dark room 3 veckor, 2 dagar sedan
Rent visuellt, om vi ska snacka det, är det ju som med muskler på folk som tränar. En person på 160 cm ser ”större” ut än en på 190 cm, oavsett om vi talar samma mängd muskelmassa eller penisstorlek.
-
Mr-Sol kommenterade på inlägget Semestertider Del 1 3 veckor, 3 dagar sedan
Ja en bra början på en härligt novell.. Gillar när man får en inblick i personernas liv. Och vad kan inte hända på naturistcamping…. Solen
-
Cogburn kommenterade på inlägget Dans på Öckerö Loge 3 veckor, 3 dagar sedan
Så fröken Lind hängde med ett tag?
-
Cogburn wrote a new post 4 veckor sedan
Tjejhelg på landet – Dag 1Detta är en delvis omarbetad tidigare publicerad novell. … Redan i juni 2015 hade hon brutit mot sin och Alecs överenskommelse att alltid berä […]
-
Cogburn wrote a new post 1 månad sedan
The Brazilian connectionDenna novellserie om 18-åriga latinan Luisa Potosi utspelar sig drygt ett år efter novellserien ”Luisas Intensiva Halvår” och någon månad efter ”Sommare […]
-
Cogburn kommenterade på inlägget En horas liv i Stockholm 1701 1 månad, 1 vecka sedan
En stark berättelse. Bra jobbat.
-
Mr-Sol kommenterade på inlägget Att komma ut 1 månad, 1 vecka sedan
Tackar för de fina orden, det inspirerar att skriva nya. Solen
-
Mr-Sol wrote a new post 1 månad, 1 vecka sedan
Att komma utAtt ”komma ut” Prolog Eva hade trots allt haft en skön sommar och nu skulle äntligen 9:an börja, sista året på högstadiet. Hon gillade skolan och hade […]
-
Cogburn kommenterade på inlägget Henriettes förvandling 1 månad, 1 vecka sedan
Kunde kanske tjänat på en uppdelning, men mycket bra och fina beskrivningar av platser, personer, miljöer, händelser. Man kan nästan känna den tryckande fuktigheten i Vietnam.
-
Cogburn svarade på ämnet Varför skriver du? i forumet Skrivarstugan 1 månad, 1 vecka sedan
Jag har alltid skrivit mycket. Det finns bl a tre ofärdiga alster som jag ”vuxit ifrån” innan de nått slut, men kanske kommer jag om några år vilja summera mitt yngre liv och knyta ihop trådarna. Vem vet?
Den här genrén var ett slump då jag var lätt uttråkad, ramlade över SN och skrevmin första novell, som här heter ”Carina vs fotbollen”. J…[Läs mer]
-
Mr-Sol kommenterade på inlägget Faire l'amour 1 månad, 1 vecka sedan
Härlig och upphetsande historia Solen
-
Cogburn kommenterade på inlägget Novellutmaning maj 2026 tema – historia 1 månad, 1 vecka sedan
Jag har ju redan skrivit några historiska noveller tidigt, bara sisådär 100 år tillbaka, men har några på lager som ligger lite längre tillbaka. Vi får se om jag hinner klart…
-
Cogburn kommenterade på inlägget Dans på Öckerö Loge 1 månad, 2 veckor sedan
I aim to please.
-
Cogburn kommenterade på inlägget Dans på Öckerö Loge 1 månad, 2 veckor sedan
Tack, roligt att höra!
-
Cogburn kommenterade på inlägget Dans på Öckerö Loge 1 månad, 2 veckor sedan
Tackar! Ville inte sväva ut för mycket.
-
Cogburn kommenterade på inlägget Dans på Öckerö Loge 1 månad, 2 veckor sedan
Kul anektdot. Kan tänka att det på småorter och öar inte ses blitt på.
-
Mr-Sol kommenterade på inlägget Stormen #1 – Stormen drar in 1 månad, 2 veckor sedan
Har läst denna för ut och den är ruggit bra… kul å läsa om den
-
Cogburn wrote a new post 1 månad, 2 veckor sedan
Dans på Öckerö LogeEn liten kort novell baserad på ”Balladen om herr Fredrik Åkare och den söta fröken Cecilia Lind”. … Fredrik drog i sig det sista från sin lilla fickpl […]
-
Profilen för Cogburn uppdaterades 1 månad, 2 veckor sedan
- Visa mera
nej frågan var egentligen riktad till @Lucky-guy men hamnade knasigt på grund av tidsstämpeln. ändrade så det nu ser mer…

