@redaktionen
Aktiv 3 timmar, 56 minuter sedan
Välkommen att kontakta oss i redaktionen om du har frågor eller synpunkter. Vårt mål är att alltid svara inom 24 timmar. Visa
Samma goda standard som alltid. I alla hänseenden. Och samma petiga påpekande från min sida om danismer i texten. Och…
Riktigt bra story! Välskrivet och snygg uppbyggnad.
Fortsättning? Ja tack!!
Ovanlig vinkling och god stil.
En underbar o väldigt upphetsande novell. Det skall bli spännande att läsa fortsättningen där förhoppningsvis storasyster också får en kyss…