-
Mr-Sol kommenterade på inlägget Pappa hjälper mig 1 dag, 12 timmar sedan
Underbar början men när hon fick för sig att pappa skulle hjälpa till tappades storyn och allt snubblades över i för högt tempo och utan känsla.
-
Cogburn kommenterade på inlägget Lisandras avgångsklass 2 dagar, 14 timmar sedan
Så är det. Tror inte hon vet var det slutar!
-
Cogburn kommenterade på inlägget Lisandras avgångsklass 3 dagar, 10 timmar sedan
Att veta att man vill ha mer än man har är aldrig lätt.
-
Cogburn wrote a new post 4 dagar, 7 timmar sedan
Lisandras avgångsklassLatinamerikanska, 31-åriga Lisandra uppfyllde tidigt på sommaren sin makes fantasi om att vara en cuckold. Med facit i hand hade Robert inte tagit det så br […]
-
Cogburn kommenterade på inlägget Mammas nya kvinna – del 1 4 dagar, 19 timmar sedan
Jo, jag tror det är lätt att ”dra till med storsläggan” direkt, eller föf tidigt. Jag skriver ju mycket där temat, egentligen, är korruption av oskulden hos någon, men vet att någonstans går jag in på extremer, […]
-
Cogburn kommenterade på inlägget Mammas nya kvinna – del 1 1 vecka sedan
Nej, jag ville egentligen få fram att jag tycker du fått till novellen bra, att jag personligen tycker den stått sig bra utan det, men att jag läste hela trots att det inte är en genré jag annars läser för att ber […]
-
Cogburn kommenterade på inlägget Mammas nya kvinna – del 1 1 vecka sedan
Tycker det är en mycket ”upphetsande skriven” novell om bl a voyeurism som tyvärr tappar lite för mig med det avslutande mamma/son-scenariot. Men det är en personlig preferens, eller brist på.
-
Cogburn kommenterade på inlägget Skuggan i hörnet, del 3 1 vecka sedan
Väldigt bra skrivet! Var väl lite av ett ”arsle” när jag var yngre, så känner igen mig i Alvin, och det är väl det bl a novellerna om ”Lotta”/MILFen handlar om i mitt ”arkiv”. Även om de mer fokuserar på det sexu […]
-
Cogburn svarade på ämnet Vilka familjemedlemmar har du haft sexfantasier om? i forumet Dark room 1 vecka, 1 dag sedan
Inga familjemedlemmar, däremot hade ennkompis en så otroligt het morsa. Alltid solbränd, kurvig och med stora bröst. Där dök det upp många fantasier på sommaren då alla badade toppless och vi badade bastu tillsammans på deras lantställe.
-
Cogburn wrote a new post 1 vecka, 1 dag sedan
Tjejhelg på landet – Dag 2Firandet av Lottas födelsedag på Carinas och Katjas lantställe hade urartat till en orgie med Alejandra som mittpunkt innan hon fick ett nattligt, on […]
-
Cogburn kommenterade på inlägget Lisandras fantasi 1 vecka, 2 dagar sedan
Tack, alltid kul att få lite återkoppling. Vill ofta lägga in en ”passiv” handling så det inte blir för linjärt.
-
Cogburn kommenterade på inlägget Lisandras fantasi 1 vecka, 5 dagar sedan
Jo, vissa saker bör kanske stanna på fantasistadiet…
-
Cogburn svarade på ämnet Tar du den i tvåan? i forumet Dark room 1 vecka, 5 dagar sedan
Freudianskt av ordboken m a o.
-
Cogburn svarade på ämnet Tar du den i tvåan? i forumet Dark room 1 vecka, 6 dagar sedan
”Ordboken”… WTF? Slickepinnen vet jag inte var den kom från. 😀🤷♂️
-
Cogburn svarade på ämnet Tar du den i tvåan? i forumet Dark room 1 vecka, 6 dagar sedan
Litet tillägg: Med ”Consuela” var det egentligen inget problem med att jag gjorde något analt, ett finger eller två, då vi t ex, hade oralsex, men det var mer när något större (inte för att jag på något sett är enorm, hon tajtade till det så att säga.
EllAtt det ”dubbelhålades” med fingrar var heller inget problem, snarare tvärtom, och…[Läs mer]
-
Cogburn svarade på ämnet Tar du den i tvåan? i forumet Dark room 1 vecka, 6 dagar sedan
Tja… Om jag ska utgå från de 10 mest långvariga förhållandena jag haft (och då klassificerar jag endast två som ”förhållanden” och de övriga långvarigare, och överlappande, ”strul”) så GILLADE 3/10 analsex.
En var den som introducerade mig (”Lotta” i mina noveller), en tog inititiv till det då och då (”Jeannette”) och den sista (”Ella”) gilla…[Läs mer]
-
Cogburn wrote a new post 1 vecka, 6 dagar sedan
Lisandras fantasiDenna novell utspelar sig efter ”Fantasin slår fel”, så läs garna den för sammanhang. I annat fall kommer en kort recap här. Novellerna handlar om gifta […]
-
Cogburn svarade på ämnet Vilken huvudperson ska jag välja? i forumet Skrivarstugan 2 veckor sedan
Jag tycker det är irrelevant vad andra tycker, om det inte är ”tummen upp” du är ute efter. Skriv noveller med den typ av huvudkaraktärer DU VILL skriva om.
-
Mr-Sol kommenterade på inlägget Dumpad med följder 2 veckor, 1 dag sedan
Underbar kärlekshistoria… pang på rödbetan kan man tycka men om allt känns rätt ska man gå på det. Sann kärlek vid första ögonkasten är så vackert.
-
Cogburn svarade på ämnet hur stor novell i forumet Skrivarstugan 3 veckor, 1 dag sedan
Jag skriver ju allt i mobilen, så har i ärlighetens namn inte kol på antal ord eller liknande.
Vad gäller serier (jag har ju skrivit fler serier än enstaka noveller) så håller jag mig till ”naturliga avbrott” för ”delar”, men det mesta i de längre styrs av tidigare upplagda synopsis, tidscykler och åldersutveckling på karaktärer…[Läs mer]
- Visa mera
Svenne
Senaste nytt
Sök novell
Dölj innehåll
Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!
Senast i forumet
Kommenterat
Tack så mycket! Jo det skulle egentligen bara blivit en del. Något enkelt. Men det blev alldeles för komplicerat mot…
Härligt skriven berättelse och förstår Selma i hennes tankar och funderingar!🤗 Är intressant och upphetsande läsning och vill gärna läsa…
Och hjälpte det? 🙂
Ja, verkligen. Det kändes bra att skriva så jag körde på tills den var klart. Precis. Hade denna bara varit…


Var frågan riktad mot mig, i så fall, vad menar du? 😊