Tar du den i tvåan?

Välkommen Forum Dark room Tar du den i tvåan?

Visar 11 svarstrådar
  • Författare
      Rösta upp
      1
      Rösta ner
      ::

Alla erotiska forum med självaktning verkar förr eller senare få den klassiska frågan:

”Tar du den i tvåan?”

Analsex i all ära, men hur vanligt och hur skönt är det egentligen?

Enligt en undersökning från LELO i samband med lanseringen av deras första analvibrator för nybörjare uppgav ungefär var tredje svensk att de haft analsex.

Undersökningen genomfördes 22–27 februari 2023 och omfattade 1 019 personer över 18 år. Resultatet uppges vara riksrepresentativt.

Men siffror är en sak. Verkligheten en annan.

Så jag är nyfiken:

• Har ni erfarenhet av analsex?
      • Levde det upp till förväntningarna?
      • Är det något ni uppskattar regelbundet eller mest något ni provat?
      • Tror ni att det är vanligare än folk vill erkänna – eller tvärtom?

Och den kanske viktigaste frågan:

Är analsex något folk faktiskt tycker är skönt, eller är det en av de där sakerna som fått betydligt större plats i fantasin, porren och forumvärlden än i verkligheten?

Kan man lita på en undersökning från ett företag som säljer sexleksaker?

Tja… bedöm själva.

• Detta ämne redigerades för 4 timmar, 20 minuter sedan av John. Anledning: Flyttad till Dark Room
      Rösta upp
      1
      Rösta ner

Tja… Om jag ska utgå från de 10 mest långvariga förhållandena jag haft (och då klassificerar jag endast två som ”förhållanden” och de övriga långvarigare, och överlappande, ”strul”) så GILLADE 3/10 analsex.

En var den som introducerade mig (”Lotta” i mina noveller), en tog inititiv till det då och då (”Jeannette”) och den sista (”Ella”) gillade då och då när hon var på det humöret (t ex i samband med en trekant).

Övriga har antingen 1) Varit helt emot att testa, eller 2) testat men haft svårt att ”ta den” i o m att de haft svårt att slappna av (ex min f d fru Consuela från novellerna).

Själv gillar jag det. Det är skönt, en lite annorlunda känsla och, som ass man, något otroligt upphetsande med en snygg bak. Men, det är ju därför jag föredrar doggy framför missionären också. Utsikten…

Rösta upp
      2
      Rösta ner

Jag övertalade min första pojkvän till det då han hade en väldigt smal kuk. Såg min chans. Eller kanske var mer att jag lurade honom till det… Han blev förvånad över allt glidmedel men försökte att inte klökas. Han gick motvilligt med på det några få gånger efter det.
      Han var en person som var äcklad av allt som hade med kroppen att göra. Och mest av allt var han rädd för sin egen sperma. Så onanerade han fick det bli i duschen eller med kondom.
      Har bara haft det med honom och det är ingen som har frågat mig eller visat intresse för det.

Söp nästa pojkvän full och började gräva i hans röv. Han älskade det. Men dagen efter hade han ett allvarligt snack med mig om att det aldrig fick hända igen.
      Har inte rört någons röv efter det.

Jag tror att jag har haft rätt prydda pojkvänner.
      Eller så är jag porrskadad?
      Jag skulle däremot inte ha analsex med vem som helst. Det är en förtroende-grej.

Rösta upp
        0
        Rösta ner

Det var underförstått i min hjärna vad anledningen var till att ”det aldrig fick hända igen” var. Men ser nu i skrift att det inte är lika uppenbart.
        ”Det är bara bögar som gör sånt”
        Jag skrattade först och trodde att han skoja..
        Lite synd för han har aldrig stönat så högt som den gången.

Rösta upp
      1
      Rösta ner

Min erfarenhet är att det finns två grupper av kvinnor, som har erfarenhet av analsex:
      Den ena har provat någon gång med en klumpig pojkvän eller man, som bara körde på. vilket gjorde att kvinnan fick ont, fick avsmak för det och aldrig mer vill testa.
      Den andra gruppen – som såvitt jag har erfarit är försumbar i förhållande till den första – tycker mycket om det, är van och njuter av det.

Sjävl är jag barnsligt förtjust i rimming (att få), vilket 95% av de kvinnor jag tagit upp ämnet med säger ”urk” inför. 5% gör det inte…

Nu, alla ni, som vill slå mig i huvudet och säga att jag har fel, jag tar på mig hjälmen och lyssnar (nåja, läser).

Själv är j

HoL
        Författare
        Rösta upp
        0
        Rösta ner

En mycket intressant fråga, just eftersom det är en standardgrej i porr. Kul

När min fru och jag träffades för 30 år, när vi var i 30-årsåldern, hade ingen av oss testat det. Men vi ville båda testa och det gick ganska lätt. Vi använde inte alltid glidmedel utan det kunde räcka med saliv. Under några år var kanske vart femte samlag eller så analt. Sen en gång blev något fel och hon fick ont som fan och hade problem i flera dagar efteråt. Så efter det så har det aldrig blivit av. Hon blev orolig och spänner sig och jag vill inte göra något hon inte vill så numera blir det ofta att jag slickar hennes stjärthål och kanske använder ett finger men kuken får liksom inte längre plats.

För egen del, om det nu kallas tvåan på en man, så har jag ofta längtat efter att ta emot. Jag är rövkåt, som jag hört någon säga, men oavsett hur kåt jag är blir det sällan bra. Finger, dildo och prostatagrej. Innan jag får in något har jag hunnit tappa lusten. Jag skulle vilja ta emot något riktigt stort, det ser så häftigt ut i porr, men det funkar icke. (Tips tas emot i privat meddelande)

Jag tror inte analsex är så vanligt. I porrvärlden vill killar hellre in i tvåan än i ettan men jag tror att det är tvärtom, killar vill ha fitta.

Rösta upp
        0
        Rösta ner

Litet tillägg: Med ”Consuela” var det egentligen inget problem med att jag gjorde något analt, ett finger eller två, då vi t ex, hade oralsex, men det var mer när något större (inte för att jag på något sett är enorm, hon tajtade till det så att säga.

EllAtt det ”dubbelhålades” med fingrar var heller inget problem, snarare tvärtom, och hon fick en av slickepinne sina största orgasmer när jag hamnade fel, så att säga, vilket hag skrivit en novell om. Lustigt det där.

Kontentan är väl att det kanske inte alltid handlar/handlat om förberedelser utan om att tillfället varit rätt.

Rösta upp
        0
        Rösta ner

”Ordboken”… WTF? Slickepinnen vet jag inte var den kom från. 😀🤷‍♂️

HoL
          Författare
          Rösta upp
          1
          Rösta ner

Cogburn, det kan vara ett tips till redaktionen, att kunna redigera eller radera sina inlägg.

I Peps Perssons ”Styr den upp” sjunger han ”Jag har en slickepinne och du mår bra när den är inne”.
          Så kanske är du inne på något.

Rösta upp
            2
            Rösta ner

Man kan redigera sina inlägg i 20 minuter efter att de postats. Admins kan ändra även senare, så i undantagsfall kan man höra av sig och få oss att rätta något åt er.

Rösta upp
          0
          Rösta ner

En kille som aldrig känt en kuk träffa extaspunkten inne i rumpan vet inte vad han går miste om. Och den sköna känslan där bak följande dag som påminner om att besökaren där inte varit alltför varsam…

Rösta upp
          1
          Rösta ner

Att bli knullad i analen är fantastiskt.
          Ni som inte vågar testa missar något.

Jag kommer senare i veckan posta en novell som beskriver euforin att bli knullad.

Nyx
            Författare
            Rösta upp
            1
            Rösta ner

En sak är säkert, upplevelsen är sällan bra första gångerna, kanske första tio gångerna. Men när man kommer över det där första motståndet, den upplevda smutsiga känslan så är det fantastiskt, jag föredrar det faktiskt. Jag har också förstått att anatomin spelar in också och likaväl tekniken.

Jag började själv, övade och det var väldigt mekaniskt. Det är för att man inte alls är kvar mentalt och egentligen inte är kåt för man har fullt fokus på att få det att fungera praktiskt. Jag köpte större och större ”utrustning” tills jag hittade den storleken som passade mig bäst (när jag håller på själv). Det är otroligt fantastiskt skönt när man lär sig hur man fungerar. Nu har jag gått ned i storlek även har en extra i min andra öppning. 🙂 Det är bara jättehärligt. För mig behövde jag lära mig själv och kropp först, och jag var mycket ung.

När man kan slappna av och igen börjar fantisera samtidigt så är det otroligt även när man är hemma själv i sängen.

Min första gång med någon annan var jättenervös. Tack och lov med en äldre man som var erfaren och hade tålamod och hans fru som hjälpte till. Det blev jättebra, vid tredje gången så var jag helt bekväm med att dela detta med andra.

Hygien och glidmedel, att man känner sig fräsch och glidmedel (i början mycket glid och när man blir mer erfaren kan man ha mycket mindre).

Jag har lärt också upp flickvänner och pojkvänner, resultatet är alltid positivt.

John
            Keymaster
              Exklusiva författareSuperpatreonsAdministratorÅrets favoriter 2025Årets favoriter 2024
              Rösta upp
              0
              Rösta ner

Har provat med diverse pluggar i min ensamhet men en död leksak av silikon är näst intill helt ointressant. Bökigt och inte särskilt skönt. Med en partner är det en helt annan sak. Både tunga och lem (inte så gärna så mycket fingrar faktiskt annat än ytligt inledningsvis) är däremot fantastiskt. Halva grejen, eller mer än halva grejen är att ta emot någon annans kåthet och tillfredsställa någon annan på det viset. Se, höra och känna hur han kommer djupt där inne. Tyvärr hänt alldeles för sällan, många tiotals år sedan sist och saknar det väldigt mycket.

Att ge analsex är fantastiskt. Allt från förspel, slick, glidmedel till den perfekta penetrationen så att ens partner ska njuta hela vägen. Har haft kvinnliga partners som behövt det för att komma och älskat det till partners som tyckt det varit enormt skönt under tiden men sedan haft svårt att göra det igen.

Nyx
                  Författare
                  Rösta upp
                  0
                  Rösta ner

En sak som jag kan rekommendera John som jag lärde min förra pojkvän…. jag köpte en sån där dubbeldildo (ett huvud i vardera ände), som är ganska lång och mjuk. Om man för in den i så kan man ”runka den” om man ligger på rygg. den får inte vara för grov, kanske 3,5 cm så den böjer sig rätt. Är den rätt storlek så glider den perfekt in på rätt ställe. Har du grova händer så kan du ta tag i din ”ordinarie” och runka den samtidigt med samma hand. …Det brukar verkligen vara succé…

John
                  Keymaster
                    Exklusiva författareSuperpatreonsAdministratorÅrets favoriter 2025Årets favoriter 2024
                    Rösta upp
                    0
                    Rösta ner

Tack för tipset men hela grejen för mig är nog med en person och inte leksak. 🙂

Nyx
                      Författare
                      Rösta upp
                      0
                      Rösta ner

så är det förstås för alla… det är ju givet…

Visar 11 svarstrådar
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Sök novell

Dölj innehåll

Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!

Kommenterat

1. Tack för era fina kommentarer och att ni gillar denna med 🙂