Efterlysningen

Välkommen Forum Allmänt Efterlysningen

Visar 5 svarstrådar
  • Författare
      Redaktionen
      Keymaster
        Administrator
        Rösta upp
        1
        Rösta ner
        ::

Här kan man efterlysa noveller eller författare. Vem vet, med lite tur kanske det du söker går att hitta.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att ladda upp eller sprida andras noveller utan författarens tillåtelse.

Rösta upp
        1
        Rösta ner

Vet inte om ”Blyerts” skriver fortfarande, var aktiv på liknande sidor, en del gamla noveller finns på nätet.

Rösta upp
          0
          Rösta ner

Till ”Inbyggd”.
          Hej! Jag hade under en tid några nattliga kontakter med Blyerts, då vi bägge fanns på salig Bubblan. Han var redan vid starten av den sk ”Kinesiska snuvan” för ett antal år sedan en ålderns man.

Den sista gången vi talades vid berättade han att han led av en tråkig åkomma (försiktigt uttryckt). Efter det samtalet försvann han och vad jag efteråt förstått, inte haft möjlighet att återkomma vid tangentbordet. Mer vet jag inte och jag tror heller inte det finns mer info att få någon annanstans.
          2026-02-04, Info från Huldran.

Rösta upp
        0
        Rösta ner

Hej!
        Är det möjligtvis någon som sitter på några alster av Glenn_pop?? Vore väldigt tacksam att få läsa hans noveller igen.

Mvh Lucky-guy

Rösta upp
        0
        Rösta ner

hej letar efter en novell serie från mina synder hemsida där en 15 årig kille utpressar sin moster och faster det var flera delar i den serien kommer inte ihåg författaren en vad serien hete

John
          Keymaster
            Exklusiva författareSuperpatreonsAdministratorÅrets favoriter 2025Årets favoriter 2024
            Rösta upp
            0
            Rösta ner

Det är ett svårt tema att skriva på. Man vill gärna göra det för troligt att en ung pojke kan utpressa två vuxna kvinnor, att både ha modet och erfarenheten och inte minst en trovärdig anledning och samtidigt inte bryta mot sidans regler.

Men jag har faktiskt ett utkast med några stolpar på exakt det temat. Kanske kommer de idéerna från samma novellserie, jag minns inte.

Jag ska göra ett försök att skriva den novellen och se om jag lyckas med det där med trovärdigheten. Den är i alla fall viktig för mig personligen. Men jag har ett uppslag som är nästan taget från verkligheten. 🙂

Rösta upp
          0
          Rösta ner

hej ja det är svårt jag minns från den serien det var faster emma och moster Lena killen kommer jag inte håg vad han hade för namn jag kommer ihåg att de först hatade att blir utpressad men började tycka om det med tiden.

jag är inte bra att skriva noveller själv därför använder jag ai men den är på engelska.

John
            Keymaster
              Exklusiva författareSuperpatreonsAdministratorÅrets favoriter 2025Årets favoriter 2024
              Rösta upp
              0
              Rösta ner

En svår utmaning men jag ska försöka göra något av mina gamla anteckningar. Det finns dock inget underlag för en serie i flera delar men åtminstone en del. Det är en genre jag normalt sätt inte skriver i eller brukar tro på men vi får se hur det går. 🙂

Rösta upp
            0
            Rösta ner

ja det är okej om det bara blir en novell jag brukar ta dom vidare när skriver behöver bara en kick start en grund,

Visar 5 svarstrådar
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Sök novell

Dölj innehåll

Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!

Kommenterat

1. Den välskriven roman, ypperligt bra och den skildrar ett vackert samlag och mannens rädslor. Underbart skrivet