-
John kommenterade på inlägget Eljest 4 månader, 1 vecka sedan
Tack @evilwalks. Det är naturligtvis extra fint med sådant beröm från någon med erfarenhet, både egen och från omgivning. Känner sådana läsare att det är bra så kan det liksom inte bli bättre. 🙂
-
John startade ämnet Tjejer: Vad tycker ni om att lukta på underkläder i forumet Dark room 4 månader, 1 vecka sedan
Har funderat på en grej. Ganska många noveller, inte minst mina egna, handlar om killar som luktar på tjejers underkläder och jag är själv sådan som gjort det ofta och tyckt mycket om det och då inte bara min partners.
Jag är rätt nyfiken på vad ni tjejer egentligen tycker om det, om ni tycker något? Tycker ni killar som gör det är äckliga och k…[Läs mer]
-
Sir Väs kommenterade på inlägget Stridspiloten 4 månader, 1 vecka sedan
Hm, intressant upplägg men den känns lite översatt…
-
John kommenterade på inlägget Småstadsidyll #2 – Min tyska moster Stephanie 4 månader, 1 vecka sedan
Tack så mycket, kul att du hittat även den här gamla serien. Nog för att novellen startades i Erotopias vagga innan vi knappt hade några läsare men den har nu ändå uppnått över 4000 läsningar och här kom den för […]
-
Lucky-guy kommenterade på inlägget Småstadsidyll #2 – Min tyska moster Stephanie 4 månader, 1 vecka sedan
Spännande hur detta fortgår… Keep up the good work!! Mvh Lucky-guy
-
Lucky-guy kommenterade på inlägget Småstadsidyll #1 – Min Monika 4 månader, 1 vecka sedan
En riktigt fin novell som är lätt att relatera till och känna igen sig i som utstött och mobbningsoffer. Den är så välskriven att längden ändå inte känns för lång. Deras tysta samförstånd, gemensamma kam […]
-
John kommenterade på inlägget Eljest 4 månader, 1 vecka sedan
Tack till alla, jag blir lycklig och förvånad. 🙂
-
John kommenterade på inlägget Syskonkärlek #3 – För allra första gången 4 månader, 1 vecka sedan
Tack så mycket. Det finns ett antal delar i en fortsättning som har blivit liggande. Känns klart inspirerande att putsa klart dessa. 🙂
-
John kommenterade på inlägget Syskonkärlek #1 – Doften av min syster 4 månader, 1 vecka sedan
Tack och roligt att du hittade den här serien. En bland de första jag publicerade publikt.
-
John svarade på ämnet Dåtid kontra Nutid i forumet Skrivarstugan 4 månader, 1 vecka sedan
Det är en intressant fråga. Vet inte om det är någon mening med att starta en tråd om åldersgränser.
-
John svarade på ämnet Dåtid kontra Nutid i forumet Skrivarstugan 4 månader, 1 vecka sedan
Så @Cogburn så jag tycker du ska göra ett försök. Tror att du fixar det.
-
Lucky-guy kommenterade på inlägget När pappa sover 4 månader, 1 vecka sedan
Så bra skrivet!! Storyn, språket, uppbyggnaden, ja allt flyter likt ett vackert penseldrag… Som läsare dras man verkligen med i hennes historia och du gör det intressant med en liten cliffhanger på slutet. Nu v […]
-
Lucky-guy kommenterade på inlägget Kåthet är kusin med äckel del 1 4 månader, 1 vecka sedan
Ok story, men språket och uppställningen är avhugget och gör det ganska svårläst. Läs gärna Lovi´s skrivtips här på sidan om hur man kan skriva mer ”målande” för att texten ska bli mer intressant och läsvärd. Mvh Lucky-guy
-
Lucky-guy kommenterade på inlägget Pappas besök 4 månader, 1 vecka sedan
Härlig novell!! Svar på din fråga; Knullar björnar i skogen?? 😅 Självklart vill vi läsa fortsättningen…
-
Lucky-guy kommenterade på inlägget Syskonkärlek #3 – För allra första gången 4 månader, 1 vecka sedan
Du gör det igen!! Vackert är bara förnamnet… 🥰 Keep up the good work!! Mvh Lucky-guy
-
Lucky-guy kommenterade på inlägget Syskonkärlek #2 – Smaken av min syster 4 månader, 1 vecka sedan
Så underbart fin kärlekshistoria! Du har verkligen författandets gåva inom dig. Ditt sätt att skriva och beskriva är genuint tilltalande och gör att man som läsare dras in i berättelsen och vill bara läsa vid […]
-
John kommenterade på inlägget När jag kysste lärarinnan 4 månader, 1 vecka sedan
Tack så mycket. 🙂 Den filmen minns jag. Kändes otroligt vågad när den kom och skulle nog inte fungera idag tyvärr.
-
Lucky-guy kommenterade på inlägget Syskonkärlek #1 – Doften av min syster 4 månader, 1 vecka sedan
Du skriver så bra om ett förbjudet ämne som ändå är tilltalande och lite kittlande.. Del 2 here I come.. 🤓🤗 Keep up the good work!! Mvh Lucky-guy
-
Lucky-guy kommenterade på inlägget När jag kysste lärarinnan 4 månader, 1 vecka sedan
Fint att de fick till det efter allt, men trist för John när realiteten och vardagen kommer ikapp. Storyn påminner lite om filmen ”Lust och fägring stor” med Marika Lagercrantz och Johan Widerberg som lär […]
-
John kommenterade på inlägget Eljest 4 månader, 1 vecka sedan
Wow, tack! Jag tyckte det var en liten utmaning att beskriva huvudkaraktären Ingrid. Förlagan är ju precis som vilken tjej som helst för mig. Vad utmärker henne liksom? Kanske särintressen eller kanske lite socia […]
- Visa mera
Calcifer
Senaste nytt
Sök novell
Dölj innehåll
Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!
Senast i forumet
Kommenterat
Och hjälpte det? 🙂
Ja, verkligen. Det kändes bra att skriva så jag körde på tills den var klart. Precis. Hade denna bara varit…
”Hujeda mig sånt barn hon var, ej värre tänkas kan”…😅 Ja nog är barn påhittiga och listiga för att få…
Jag vill ha en fortsättning






Härligt skriven berättelse och förstår Selma i hennes tankar och funderingar!🤗 Är intressant och upphetsande läsning och vill gärna läsa…