-
Maxx6 wrote a new post 1 år, 8 månader sedan
Anna & Berit Kapitel 7 – Sexfesten fortsätterFortsättning på sexfesten söndagen den 28 juli 2013. Anna går tillbaka och tar åter plats på knä och gör precis som hon sett Mia göra. Hon särar på Berits […]
-
Alexa wrote a new post 1 år, 8 månader sedan
Konsten att inte kunna motståKonferensens andra dag var till ända och precis som sig bör så sökte sig alla till sina rum för att vila och fixa sig inför kvällen. Mitt huvud surrade av tan […]
-
George bytte profilbild 1 år, 8 månader sedan
-
Hanshoyer bytte profilbild 1 år, 8 månader sedan
-
Maxx6 wrote a new post 1 år, 8 månader sedan
Anna & Berit Kapitel 6 – Sexfesten tar sin börjanLite senare på söndagseftermiddagen den 28 juli 2013. Nu vill jag berätta om min plan jag har för kvällens sexfest. Spännande säger Mia och reser sig och sä […]
-
Hanshoyer bytte profilbild 1 år, 8 månader sedan
-
Maxx6 wrote a new post 1 år, 8 månader sedan
Anna & Berit Kapitel 5 – Anna planerar sexfestDetta hände söndagen den 28 juli 2013. När Anna låser upp ytterdörren hemma på Sommarstigen, så hörs Berits och Mias muntra röst från köket. Hon undrar vad […]
-
George wrote a new post 1 år, 8 månader sedan
DEN SOMMAREN, Del 5 – MärtaEfter att min kusin räddat mig från några för mig oförklarliga hemska upplevelser i trollskogen lugnar han mig ömsint med en kärleksfull behandling i den sk […]
-
Alexa wrote a new post 1 år, 8 månader sedan
Ett gammalt spökeNär konferensen var slut för dagen drog sig alla tillbaka till sina respektive hotellrum för lite egentid innan kvällens middag. Det första jag gjorde när […]
-
George wrote a new post 1 år, 8 månader sedan
DEN SOMMAREN, Del 4 – TrollskogenFirar mitt sista sommarlov på Kärsön och träffar min tio år äldre kusin. Med sin nya motorbåt tar han mig med till hans egen ö som han kallar Djävuls […]
-
John wrote a new post 1 år, 8 månader sedan
Alla pojkvänners dag – Våra flickvänners överraskning”Du sitter I din boning och glor på dumma burken, Då ringer det på dörren och du blir jävligt purken. Du reser dig sakta och skriker mot dörren, kom in! […]
-
Hanshoyer bytte profilbild 1 år, 8 månader sedan
-
Hanshoyer bytte profilbild 1 år, 8 månader sedan
-
Maxx6 wrote a new post 1 år, 8 månader sedan
Anna & Berit Kapitel 4 – Berits och Mias pappa LarsDetta hände lördagen den 27 juli 2013. Anna vänder sig till Mia och frågar henne. Mia jag vet att du har en face Book sida, så nu vill jag att du ger mig dina […]
-
Härligt, få nu med mamman också
-
Hej Master Lars.
Kul att du verkar gilla min novell.
Jag är som sagt bara en glad amatör.
Detta är dessutom min allra första sexnovell jag har skrivit.
Jag kan avslöja att mamman kommer in i handlingen lite senare.
Du får gärna berätta vad som var mindre bra, har en förhoppning om att kunna bli en duktigare skribent av sexnoveller.
Hoppas vi hörs igen!
Hälsningar från Maxx6. -
Tack för en härlig serie, kanske du kan få med lite fisting då tjejerna är sexslavar och slynor
Väntar med spänning på mammas intåg i handlingen -
Kul att du gillar min novell.
Jag ska ha detta i åtanke
Hälsningar Maxx6
-
-
Profilen för Hanshoyer uppdaterades 1 år, 8 månader sedan
-
George wrote a new post 1 år, 9 månader sedan
DEN SOMMAREN, Del 3 – DjävulsönFirar mitt sista sommarlov hos mormor och morfar på Kärsön. Min tio år äldre kusin kommer på besök och vill att jag ska följa med på en tur på Mälaren i […]
-
Maxx6 wrote a new post 1 år, 9 månader sedan
Anna & Berit Kapitel 3 – Berits syster MiaFöljande morgon lördagen den 27 juli 2013 vaknar Anna och ser att klockan är lite över klockan 9 på morgonen. Hon sätter sig upp och ser sig yrvaket omkri […]
-
Det ska bli intressant att följa deras utveckling
-
Jag hade nog funderat på hur jag citerar och skriver dialog, men handlingen är fantasifull och oväntad.
-
Hej.
Jag är tyvärr bara en glad amatör.
Jag måste erkänna att jag har en hel del kunskapsluckor i min skrivteknik. Osäker på hur jag skulle kunna förbättra det med att citera på ett bra sätt.
Tack för visat intresse.
Jag kommer att försöka förbättra detta hur man citerar och skriver dialog.
Tusen tack för den fina återkopplingen.
Hälsningar Maxx6 -
Hej igen
Jag vet med mig att du har helt rätt i din kritik, om att jag citerar på ett dåligt sätt.
Du skulle mer än gärna få peka på ett exempel, med en dålig citering i valfri del av min novellserie om Anna &Berit.
Om du har lust och orkar se visa hur jag borde ha citerat.
Jag vill mer än gärna förbättra mitt skrivande, så att läsningen av mina texter ska kännas lätt läst och behagliga att läsa, även om innehållet inte uppskattas av alla.
Jag skulle förstå, om du vill tacka nej till detta!
Vänliga hälsningar Maxx6.
-
-
Härlig serie, lite analalekar skulle passa bra in i temat.
-
Hej.
Jag har kommit på att jag har svårt att skriva om sex emellan killar.
I min första sexnovell, så har jag försökt gestalta Anna som är den i handlingen med den yttersta makten och är den som har den största drivkraften. Men jag hör vad du säger, och jag ska ha detta med analsex i åtanke lite längre fram i mitt skrivande.
Tack för den fina återkopplingen.
Hälsningar Maxx6.
-
-
Det enda sättet att utvecklas i sitt skrivande är att skriva så fortsätt. 🙂
Jag har haft lite tankar om att ha en sida här på Erotopia med en liten ”skrivarskola”, ett väldigt pretto namn men lite tips just vad gäller stavning, dialoger och annat. Men det har varit lite mycket med att bara bygga sidan så det har fått stå åt sidan lite. Jag är heller ingalunda något proffs så kanske anlitar vi någon / några frivilliga framöver. Här på sidan finns redan nu enorm kompetens samlad.
Tills vidare kan jag bara vara lite tråkig och tipsa om att googla. Det finns väldigt mycket bra. Googla exempelvis på ”Hur skriver jag dialoger i noveller” eller ”När ska jag använda de dem och dom?”
I fallet med dialoger hittade jag denna enkla sammanfattning att titta på:
-
Hej John.
Det var en god tanke med skrivarskola. Och tack för tipset.
Jag ska kolla upp länken så fort jag får lite tid över.
Vänliga hälsningar Maxx6.
-
-
Börja med att börja på ny rad vid varje citat och gärna även en tom rad efter ett dialogavsnitt. Det finns två huvudsätt som exempelvis:
-Det var mig en stor elefant, sa Pelle och snöt sig i gardinen.eller:
”Varför har du inte sagt nåt?” frågade Lina.
”Det ska väl du skita i”, sa Pelle och torkade sig med gardinen.
”Vad fan menar du?” skrek Lina med sin gälla stämma.Det var första gången Pelle rakade sig med sin nya gräsklipparmotor.
”Ska du svara, eller?” fräste Lina upprört medan hon jonglerade med tusen tankar i sitt snurriga huvud.Det gör det lättare att läsa.
-
Hej igen.
Så kul och spännande att du ville ge mig några exempel på hur man citerar.
Detta uppskattar jag verkligen.
Jag kommer att ha detta dokument som ett stöd i mitt fortsatta skrivande.
Men det kan dröja innan du får se någon förbättring. då jag nu har skrivit mer än 10 kapitel, även om jag bara har hunnit lägga ut 4 kapitel i min novellserie om Anna & Berit.
Tack för din fina insats !
Vänliga hälsningar Maxx6.
-
-
-
John kommenterade på inlägget Jag har aldrig… 1 år, 9 månader sedan
Wow, tack, fantastiskt! Var lite rädd att det skulle bli fel när det blev extra allt så att säga men fantastiskt glad för att det blev bra. 🙂
-
Alexa wrote a new post 1 år, 9 månader sedan
Vad hände igår?Utanför var det dagsljus och fåglarna kvittrade för fullt. Jag måste ha slumrat till trots allt. Min kropp kändes som jag inbillade mig att en 95-årings kropp […]
-
Vilken kul idé med att bestämma sig för att återuppleva ett läger som vuxna. Gillar upplägget och stämningen du skapat!
-
Väldigt fint och bra skrivet. Blir väldigt nyfiken på om det händer något mellan tjejerna, det liksom ligger i luften. 🙂
-
Uppbyggnaden fortsätter och jag ser fram mot fortsättningen med intresse 🙂
-
Spännande, hur går det sedan?
-
Tack Alexa för att vi läsare fick känna på lite rå sex med Jesper medan vi väntar på den kittlande fortsättningen med Klara. Det är ju inte bara grässtrån som kittlar och vajar i luften nu.
Härlig berättelse!
-
-
Smurfen bytte profilbild 1 år, 9 månader sedan
- Visa mera
Trevlig berättelse. Skönt att följa detta ur hennes synvinkel. Du skriver bra!





