-
RuterEss kommenterade på inlägget En stund i solen 4 månader sedan
Det kan hända. Jag har ju onekligen öppnat (eller ska öppna) en dörr i planket. Men det får vänta lite.
-
RuterEss kommenterade på inlägget En stund i solen 4 månader sedan
MmHmm … 😘
-
Sleepy Aragorn kommenterade på inlägget Missbruk (Arkivet #54) 4 månader sedan
Tack! Ja, jag tror de inre dialogerna är något jag lägger mycket tid på när en novell-idé tar form i mitt huvud. Det handlar inte så mycket om vad som ska hända i vilken ordning, utan vilka känslor, tankar o […]
-
Sleepy Aragorn startade ämnet Varför skriver du? i forumet Skrivarstugan 4 månader sedan
Frågan är inte svårare än så: Varför skriver du (erotiska noveller)?
Vissa skriver för att få utlopp för kreativitet, andra skriver egentligen till sin partner, någon kanske skriver för att fortsätta få positiva reaktioner, medan andra kanske skriver för fördriva tiden.
Det finns säkert flera skäl som påverkar, och ni får gärna berätta om a…[Läs mer]
-
Sleepy Aragorn svarade på ämnet Läser du dina egna noveller? i forumet Skrivarstugan 4 månader sedan
Jag har lite svårt att läsa mina egna noveller när de är nyskrivna. Jag kommer antingen att störa mig på misstag och diverse detaljer som jag missat, eller komma på nya, bättre idéer som det är för sent att lägga in.
Men det händer att jag råkar läsa en äldre novell, minst något år eller så efter publicering. Och då är det inte ovanligt att ja…[Läs mer]
-
John kommenterade på inlägget I alpernas skugga #2 4 månader sedan
Fortfarande ett fantastiskt språk och rikt ordförråd och fyndiga poetiska rubriker och bra beskrivningar. Dessutom lite girlpower. Inte bara det klassiska man dominerar kvinna. /Me like. 🙂
-
John kommenterade på inlägget Femton minuter 4 månader sedan
@Cristobal Jag tycker du ska uttrycka dig på det sätt som känns bekvämt och dessutom att du engagerar dig och analyserar tycker jag är givande och intressant. Vi alla uttrycker oss på olika sätt och allt annat […]
-
Sleepy Aragorn kommenterade på inlägget Ää-äntligeen 4 månader sedan
🙏🏻💜
-
John kommenterade på inlägget Kåthet är kusin med äckel del 2 4 månader sedan
Ja jag håller med @Zielberg. Det är orealistiskt att hamna i säng med någon, särskilt någon nära anhörig och inte reagera eller känna på något särskilt sätt och jag tycker det är fint när man skriver om det […]
-
John svarade på ämnet Läser du dina egna noveller? i forumet Skrivarstugan 4 månader sedan
Jag skäms faktiskt lite men jag läser faktiskt mina egna noveller ganska ofta och gärna. Det är för att jag har en så stark relation till de flesta på ett eller annat sätt. Oavsett om det är verkliga upplevelser eller dagdrömmar som jag levt i om och om igen så är det som filmer som spelas upp, som att bläddra i ett fotoalbum av verkligheter…[Läs mer]
-
John svarade på ämnet Samskrivandets konst i forumet Skrivarstugan 4 månader sedan
Jag tror som du @Pencil. Svårt att hitta någon som man klickar med. Det är nog därför det sker så sällan. Jag kan bara påminna mig någon enstaka eller ytterst fåtal jag läst genom åren.
Sedan har vi författarparet @Wampyrellagirls. Kanske vill de dela med sig av sina erfarenheter och råd. Tror mig veta att de är kompisar. Alternativt ka…[Läs mer]
-
John startade ämnet Läser du dina egna noveller? i forumet Skrivarstugan 4 månader sedan
Vad är din relation till dina egna noveller? Läser du dem själv eller är en publicerad novell ett avslutat kapitel?
-
John kommenterade på inlägget Småstadsidyll #11 – Mathilda 4 månader sedan
Tack. 🙂 Jag har som sagt grunden till del 12 så får vi se om det får sluta där eller bli en del 13. Ge mig gärna önskemål på alternativa bra slut? 🙂
-
John kommenterade på inlägget Småstadsidyll #10 – Återförening i hembyn 4 månader sedan
Tack. 🙂 Ja jag gillade den touchen. Både vilken situation kan göra att man får ett barn med sin syster, inte veta om det och ligga med sin systerdotter utan att veta att man just samtidigt legat med sin egen do […]
-
RuterEss kommenterade på inlägget En stund i solen 4 månader sedan
Kul att du gillar i alla fall 😊
-
RuterEss kommenterade på inlägget En stund i solen 4 månader sedan
Fixat 😊. Gick fortare än jag trodde. Sorry för en bristfällig korr-läsning.
-
RuterEss kommenterade på inlägget En stund i solen 4 månader sedan
Ooops. Har det smugit sig in nåt skit? Ska kolla genast.
-
Swehn kommenterade på inlägget Kåthet är kusin med äckel del 2 4 månader sedan
Fan van jag älskar detta Förmodar jag önsar dett hände mig när jag va ung Kåt och hår blir denne gamle gubben nu
-
George kommenterade på inlägget En stund i solen 4 månader sedan
Vilken gullig ”liten” tjej. Hon hade uppenbarligen vuxit till sig. (Stefan var det och inte Mats?)
-
Sleepy Aragorn kommenterade på inlägget Ää-äntligeen 4 månader sedan
Tack ska du ha! Det är fint att få höra att folk tycker om hur jag skriver. Och extra roligt att få kommentarer på en ”gammal” novell!
- Visa mera
Calcifer
Senaste nytt
Sök novell
Dölj innehåll
Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!
Senast i forumet
Kommenterat
Jag vill ha en fortsättning
Tack alla för de fina orden, som redan vällt in. Jag är helt överväldigad av responsen på vad som tydligen…
Tack Mxmeralda för de fina orden. Din uppskattning värmer alltid lite extra. Tack också för kritiken. Som ändå kommer från…
Det här är helt klart det bästa jag läst på länge! Du bygger upp del ett som en roman och…






”Hujeda mig sånt barn hon var, ej värre tänkas kan”…😅 Ja nog är barn påhittiga och listiga för att få…