Tjejer: Vad tycker ni om att lukta på underkläder

Välkommen Forum Dark room Tjejer: Vad tycker ni om att lukta på underkläder

Vad tycker du som tjej om att lukta på underkläder?

Du måste vara inloggad för att delta.
  • Tjej: luktar gärna på trosor
  • Tjej: luktar gärna på kalsonger
  • Tjej: luktar absolut inte på underkläder!
  • Tjej: ingen får lukta på mina underkläder!
  • Tjej: det är okej om min partner gör det
  • Tjej: det är okej om okända gör det
  • Tjej: tanken eller vetskapen är upphetsande
  • Tjej: tanken eller vetskapen äcklar mig…
Visar 0 svarstrådar
  • Författare
      John
      Keymaster
        Exklusiva författareSuperpatreonsAdministratorÅrets favoriter 2025Årets favoriter 2024
        Rösta upp
        0
        Rösta ner
        ::

Har funderat på en grej. Ganska många noveller, inte minst mina egna, handlar om killar som luktar på tjejers underkläder och jag är själv sådan som gjort det ofta och tyckt mycket om det och då inte bara min partners.

Jag är rätt nyfiken på vad ni tjejer egentligen tycker om det, om ni tycker något? Tycker ni killar som gör det är äckliga och konstiga, spelar det ingen roll eller kan det till och med vara mer än okej? Där finns också två aspekter, om det är din partner som gör det eller någon annan, bekant eller okänd. Är det integritetskränkande och förkastligt, obegripligt, kvittar eller upphetsande?

Sedan till min andra fundering: Någon gång läser man tjejer som luktar på egna eller andra tjejers underkläder och jag har också haft en kvinnlig bekant som berättat att hon gjorde det. Men jag tror inte att jag har läst en enda tråd i något forum eller en enda novell som beskriver att tjejer luktar på killars underkläder. Händer det ens?

Kan det bero på olika sexualdrift? Man får ju alltid höra att män vill ligga oftare än sina tjejer (väldigt generaliserat). Eller kan det vara så enkelt som anatomiska orsaker, att ni tjejer utsöndrar lukter och ämnen från ert inre medan killar mer har externa delar så att säga?

Låt mig höra era tankar och känslor kring detta. Även ni killar naturligtvis.

• Detta ämne redigerades för 1 timme, 54 minuter sedan av John.
    Visar 0 svarstrådar
    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Sök novell

Dölj innehåll

Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!

Kommenterat

1. Tack @evilwalks. Det är naturligtvis extra fint med sådant beröm från någon med erfarenhet, både egen och från omgivning. Känner…