Svar till: Vilka familjemedlemmar har du haft sexfantasier om?

Välkommen Forum Dark room Vilka familjemedlemmar har du haft sexfantasier om? Svar till: Vilka familjemedlemmar har du haft sexfantasier om?

Rösta upp
0
Rösta ner
::

Klart man fantiserat om syskon och kusiner och även mostrar i yngre dagar. Har en ett par år äldre syster som jag ofta solade och badade naken med och tankarna rullade ofta iväg åt det sexuella hållet. Min äldre bror var ofta med när jag hade tjejkompisar på besök och visade gärna upp sig för dem och har även ett par yngre tjejkusiner jag spelat klädpoker och lekt doktor med och liknande.
Har även en vacker moster som visade mig hur kvinnokroppen fungerar och ofta var naken när vi badade. Hon var rena drömmen för mig i unga år.
Tror nog de allra flesta har sådana minnen och erfarenheter och blivit präglade av sådana upplevelser. Är ju inget fel att fantisera och drömma, kan vara väldigt utvecklande för det det egna sexlivet.

Sök novell

Dölj innehåll

Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!

Kommenterat

1. Åh vilken härlig novellserie, otroligt bra skrivet. Vi har läst den flera gånger och hoppas verkligen det kommer en fortsättning…