::
Jag hittade dessvärre inget som guidade mig till rätt plats så ett forum inlägg kanske är acceptabelt. Annars ber jag om ursäkt och låter redaktionen ta bort detta.
Jo jag har tänkt på en sak kring serier. Just nu har du Del 1, Del 2 osv i Exempel Serie. Det skulle vara trevligt om Exempel Serie var kopplad till Serie Förälder. Att sen denna Serie Förälder även kan ha flera andra Exempel Serier så att man kan bygga ett helt universum som också meddelar medlemmar på ett smidigt sätt där de ser vad som är vad. Jag skriver om det så att det framgår tydligt vad jag menar. Säg att du har en serie förälder som heter ”Stockholm” där du skriver om staden, vissa personer. Sen framkommer andra personer som tillhör en mindre serie som heter ”Nyköping” där du får följa personerna som framkom i ”Stockholm.” Sen kanske det framkommer personer i ”Nyköping” som behöver en egen serie som kopplas till den men som också är kopplad till ”Stockholm.” Alltså 1, 2, 3 osv som ett träd med många grenar. Jag övertänker för mycket men nu är det föreslaget åtminstone. Tack!
Inte omöjligt. Ska fundera på det.