-
Sleepy Aragorn kommenterade på inlägget Sleepys skrivtips! 8 månader sedan
Du har säkert rätt om head hopping! Tack för påpekandet, och de andra insikterna om person och karaktärer!
-
John kommenterade på inlägget En assistents minnen #8 – Mörker och tystnad 8 månader sedan
Tack för din fina kommentar, det värmer verkligen.
-
John kommenterade på inlägget En assistents minnen #8 – Mörker och tystnad 8 månader sedan
Tack. 🙂 Ja det är ett ämne som känns viktigt att skriva om, viktigt och fint. Vi är alla samma erotiska varelser med samma behov, samma sorger, glädjeämnen, längtan efter närhet och samma kåthet som vem som hels […]
-
John kommenterade på inlägget En assistents minnen #8 – Mörker och tystnad 8 månader sedan
Tack så mycket. Tyvärr bildade vi inte familj, främst kanske på grund av det långa avståndet som sätter distansförhållanden på prov och också kanske lite olika mål i livet. Men det var en fin tid och hon lever o […]
-
George kommenterade på inlägget En assistents minnen #8 – Mörker och tystnad 8 månader sedan
Otroligt vacker och välskriven novell. Förmodar och hoppas att dom fortsatte att träffas och kanske bildar familj.
-
Sleepy Aragorn kommenterade på inlägget En wingmans lott i livet 8 månader sedan
Taack, Calci! Alltid fint att få beröm av dig, då har man gjort något rätt! 😀
-
John wrote a new post 8 månader sedan
En assistents minnen #8 – Mörker och tystnadFÖRORD Du som läser har kanske precis som jag fått frågan vad du skulle välja, att vara utan synen eller hörseln? De allra flesta väljer nog bort hörsel […]
-
Sleepy Aragorn kommenterade på inlägget En wingmans lott i livet 8 månader sedan
Tack!
-
Sleepy Aragorn kommenterade på inlägget En wingmans lott i livet 8 månader sedan
😎
-
Sleepy Aragorn wrote a new post 8 månader sedan
En wingmans lott i livetPatrik, eller Patte som jag hade kallat honom ända sen vi spelade landhockey på gatan mellan våra hus som små, tjatade på mig att […]
-
George kommenterade på inlägget Baderskan 8 månader sedan
Härligt med nya grepp i beskrivningen av hur livet kan vara. Tänka sig vad en baderska får se, höra och känna. Skönt berättat!
-
RuterEss kommenterade på inlägget Mitt liv som manlig eskort. Del 8 8 månader sedan
Nobelpris! Bästa? Det är ett väldigt stort ord. Tack!
-
George kommenterade på inlägget ÅTERKOMSTEN 8 månader sedan
Tack Jummi! Hoppet är ju det man lever på.
-
Nobelpris kommenterade på inlägget Mitt liv som manlig eskort. Del 8 8 månader sedan
Det här är nog den bästa serien på det här forumet. 11 av 10 möjliga.
-
George kommenterade på inlägget Mammas cancer 8 månader, 1 vecka sedan
Tack för en gripande skildring som får ett lyckligt slut tack vare en son med rätt utbildning och ett gott hjärta. Tror dock inte att tidsschemat är riktigt korrekt. Men vem skulle inte vara glad för ett sådan […]
-
Lucky-guy kommenterade på inlägget Dagen efter med syrran Ulrika och flickvännen Fiona 8 månader, 1 vecka sedan
Härlig fortsättning på föregående novell. Jag hoppas att ”fortsättnig följer”… 😉 Du kan ju inte sluta än… 🤗
-
Sleepy Aragorn kommenterade på inlägget Amanda 1 – Korsat övergångsställe 8 månader, 1 vecka sedan
Tack, Lars! Har väntat på din kommentar 🙂
-
RuterEss bytte profilbild 8 månader, 1 vecka sedan
-
Norrlandkille kommenterade på inlägget Vår grannflicka Fanny 8 månader, 1 vecka sedan
Det var mycket mysigt och bra skrivet… Hoppas att det blir en fortsättning på novellen….
-
RuterEss bytte profilbild 8 månader, 1 vecka sedan
- Visa mera
Tack för uppmuntrande beröm ❤️ Jag är glad att du gillar den!





