-
RuterEss publicerade en uppdatering 7 månader, 3 veckor sedan
Del 9 i ”Eskort-serien ute NU 😁. Efter det är det 4 delar kvar. 😘
-
RuterEss wrote a new post 7 månader, 3 veckor sedan
Mitt liv som manlig eskort. Del 9.Ibland måste man bara få göra det man känner för och ha lite roligt. Jag vaknade av att min telefon vibrerade så att det skramlade mot nattd […]
-
Atomic kommenterade på inlägget Vår grannflicka Fanny – Bara hon & jag 7 månader, 4 veckor sedan
Jag älska denna novell! Såå bra! Bra karaktärer, bra stämning!
-
John kommenterade på inlägget En assistents minnen #8 – Mörker och tystnad 7 månader, 4 veckor sedan
tack så mycket, glad att jag lyckades förmedla något mer. 🙂
-
John kommenterade på inlägget En assistents minnen #8 – Mörker och tystnad 7 månader, 4 veckor sedan
Tack. Det kändes viktigt så jag är glad att jag lyckades. 🙂
-
John kommenterade på inlägget En assistents minnen #8 – Mörker och tystnad 7 månader, 4 veckor sedan
Tack snälla. 🙂 Prova det nästa gång med en vän. 😉
-
John kommenterade på inlägget Vår grannflicka Fanny 7 månader, 4 veckor sedan
Vilken tur att storyn inte följde det superstereotypiska konceptet. Det går 12 på dussinet med den handlingen.
-
George wrote a new post 7 månader, 4 veckor sedan
ENGLANDSRESAN, Del 1 – RumsserviceStefan och jag har tagit några dagar ledigt och bor på ett av de bättre hotellen i London. Meningen är att vi ska koppla av och finna varandra på nytt. Stad […]
-
George kommenterade på inlägget En inte så oskyldig Lucia 8 månader sedan
Vilket härligt minne. Det finns väl mer? Synd att din fru är svartis. Ni kunde ju ha boken som en härlig intro i sängen. Kanske hon också har något från förr? Hur skulle du känna det när hon delger dig sina minne […]
-
George kommenterade på inlägget Min adopterade systerdotter och jag. Del 2 8 månader sedan
Hade väl varit kul om Oannah hade glömt att koppla bort samtalet så att hennes pappa hade fått se hela verkligheten?
-
George kommenterade på inlägget Min adopterade systerdotter och jag. Del 1 8 månader sedan
Tänk vilken härlig hemkomst.
-
Sleepy Aragorn kommenterade på inlägget En wingmans lott i livet 8 månader sedan
Och en lite rörande kommentar!
-
Nobelpris kommenterade på inlägget En wingmans lott i livet 8 månader sedan
Fin personteckning. En lite rörande historia. Jättebra helt enkelt.
-
Sleepy Aragorn kommenterade på inlägget En wingmans lott i livet 8 månader sedan
Ja, det fick bli en Sandra. Tänkte på att jag ”snodde” ditt namn, men jag kände så starkt när jag skrev novellen att hon heter just Sandra, så ni får dela 😚
-
Sleepy Aragorn kommenterade på inlägget En wingmans lott i livet 8 månader sedan
☺️🙏
-
Olsson kommenterade på inlägget Malmö Elvira 8 månader sedan
Du har lyckats igen (som vanligt) Håller med övriga om att den förtjänar en fortsättning.
-
Olsson kommenterade på inlägget En wingmans lott i livet 8 månader sedan
Som vanligt så skriver du helt underbart. Får aldrig nog av dina historier.
-
Sleepy Aragorn kommenterade på inlägget En wingmans lott i livet 8 månader sedan
Fina ord! Alltid svårt att veta vilka av ens idéer som flyger, skönt att det inte bara är jag som tycker denna var fin 🙂
-
Sleepy Aragorn kommenterade på inlägget En wingmans lott i livet 8 månader sedan
Tack ska du ha!
-
Sleepy Aragorn kommenterade på inlägget Sleepys skrivtips! 8 månader sedan
Du har säkert rätt om head hopping! Tack för påpekandet, och de andra insikterna om person och karaktärer!
- Visa mera
Underbar fortsättning Kan tänka mig att läsa en fortsättning





