-
John kommenterade på inlägget När vi två blev fler #1 – Pauline, Isabelle och jag 5 månader, 2 veckor sedan
Givetvis en landsvägscykel. 😉 Jag tror att cykeln i sig är lite för lite för att bygga vidare på historien, men vem vet. Ursprungligen skulle cykeln finnas där bara för att i ett sidospår låta karaktär […]
-
RuterEss kommenterade på inlägget Mitt liv som manlig eskort. Del 9. 5 månader, 3 veckor sedan
Ärligt talat? Ingen aning. Men med hjälp av Google hittade jag Kärsön, som rent geografiskt passade in i storyn. Sedan fann jag en tråd på Flashback som beskrev stället. Det var perfekt. Vad kul att du gillar!
-
RuterEss kommenterade på inlägget Mitt liv som manlig eskort. Del 7 5 månader, 3 veckor sedan
Vet inte om jag ska spoila. Läs vidare 😜
-
RuterEss kommenterade på inlägget Mitt liv som manlig eskort. Del 5 5 månader, 3 veckor sedan
”Nightcare” skulle jag skriva men det blev ngt annat 🙄🤣🤣🤣. Tack för kommentaren i alla fall 😇
-
RuterEss kommenterade på inlägget Mitt liv som manlig eskort. Del 5 5 månader, 3 veckor sedan
Nichtcare! Snygg koppling, som jag själv förbisåg helt och hållet, men visst är det så. Tack!
-
John kommenterade på inlägget När vi två blev fler #2 – Jens, Alexandra och jag 5 månader, 3 veckor sedan
Tack. Ja precis. Det är sällan något är enkelt, var det i alla fall inte för mig och jag undrade ofta förr vad det var för fel på mig som verkade ta allt så hårt jämfört med alla andra. Men det handlade no […]
-
John kommenterade på inlägget När vi två blev fler #1 – Pauline, Isabelle och jag 5 månader, 3 veckor sedan
Tack så hemskt mycket för de fina och värmande orden. Det betyder så mycket!
-
Sleepy Aragorn publicerade en uppdatering 5 månader, 3 veckor sedan
🥇 Årets manliga författare 2025! 😁
-
Sleepy Aragorn kommenterade på inlägget Gott nytt 2026! 5 månader, 3 veckor sedan
Oj, vilket bra inlägg, och jag hade helt missat det tills nu! Instämmer helt! Vi författare suktar efter feedback. Även kortare och ”meningslösa” kommentarer är värdefulla och bättre än ingen kommentar alls. Me […]
-
Hanshoyer kommenterade på inlägget Årets favoriter 2025 5 månader, 3 veckor sedan
Grattis till alla er som fått så fina omnämnanden Välförtjänta! Jag är grymt imponerad av er kraft och energi att skriva på den nivån. Ödmjukt Hans
-
Sleepy Aragorn kommenterade på inlägget Årets favoriter 2025 5 månader, 3 veckor sedan
Du är en av de som gör konkurrensen här så hård och utmärkelserna så hedersamma!
-
John kommenterade på inlägget En god fortsättning 5 månader, 3 veckor sedan
Jag säger samma till dig som till Vilma Vild, tack för ännu en berättelse, het och fascinerande. Det är fint och modigt att dela sådant och även när allt kanske inte är solsken. Tack och fortsätt dela med dig a […]
-
John kommenterade på inlägget Nytt år, nya möjligheter och en nystart. 5 månader, 3 veckor sedan
Tack för ännu en fascinerande och het historia. Det är förutom det modigt och fint att du vill dela med dig av ditt liv, både i med- och motgång. Man kastas mellan känslor och dessutom fascinerande hur vi männis […]
-
Atomic kommenterade på inlägget Calcifers julkalender – Lucka 24 – Slutet eller bara början? 5 månader, 3 veckor sedan
🙂 fantastiskt berättad!!! Varje lucka var spännande, vi har verkligen blivit bortskämda i 24 dagar i rad! Tack!
-
Platisen kommenterade på inlägget Grattis på födelsedagen Nancy 5 månader, 3 veckor sedan
Hade varit kul med en fortsättning
-
John kommenterade på inlägget Årets favoriter 2025 5 månader, 3 veckor sedan
Det är inte alls någon dum idé.. Det ligger redan på vår att göra.
-
RuterEss kommenterade på inlägget Årets favoriter 2025 5 månader, 3 veckor sedan
😊 Tack så väldigt mycket 🥰😍😘
-
Sleepy Aragorn kommenterade på inlägget Årets favoriter 2025 5 månader, 3 veckor sedan
Ska du säga!
-
George kommenterade på inlägget #4 En fyrbent vän 5 månader, 3 veckor sedan
Härlig story. Uppenbarligen skriven av en hundvän och en som nog i grunden vet hur man bejakar dess och sina egna intressen. Att dressera en hund är inte lätt. Kräver tålamod från båda hållen. Ser fram emot fortsättningen.
-
Sleepy Aragorn kommenterade på inlägget Årets favoriter 2025 5 månader, 3 veckor sedan
Åh, wow, jag bockar och tackar för detta! 🙏🙏🙏
- Visa mera
Skön och lättsmält historia som jag verkligen kan relatera till! 😁 Mycket hett och direkt skrivet. Uppskattas! 🔥👍





