-
John svarade på ämnet Beteende mot tjejer i forumet Allmänt 4 månader, 3 veckor sedan
Nu finns funktion för att styra vem som kan skicka privata meddelanden. Inställningar för detta hittar man under sin profil, inställningar och message privacy. Läs mer här.
-
Sleepy Aragorn kommenterade på inlägget Om du fick plocka en enda blomma 4 månader, 3 veckor sedan
Vilken respons! Tack, Evil Walks och alla andra jag inte svarar på specifikt!
-
John kommenterade på inlägget Konstauktionen del 4 av 6 4 månader, 3 veckor sedan
Riktigt bra och känns taget direkt ur verkligheten. Vissa noveller kräver grundlig research eller självupplevelse och det är tydligt här. 🙂
-
John svarade på ämnet Beteende mot tjejer i forumet Allmänt 4 månader, 3 veckor sedan
Absolut, jag känner exakt samma kollektiva skam och det begränsar i alla fall mig så till vida att man tänker till lite när man kommenterar och definitivt om jag skulle överväga att skicka ett privat meddelande för att förmedla min uppskattning den vägen. Jag känner själv att jag är ”ännu en kåt gubbe” trots att jag aldrig har sådana avsikte…[Läs mer]
-
Herr6 kommenterade på inlägget Om du fick plocka en enda blomma 4 månader, 3 veckor sedan
Nästan som när Bobby Ewing kom ut ur duschen och allt bara varit en dröm 🙂 Otroligt fin och bra skriven novell.
-
John svarade på ämnet Beteende mot tjejer i forumet Allmänt 4 månader, 3 veckor sedan
Vi jobbar väldigt aktivt med den funktionen och mer information kommer komma under ”Senaste nyheter” inom en väldigt snar framtid.
-
Herr6 kommenterade på inlägget Lucas och Julia – Första gången 4 månader, 3 veckor sedan
Vilken fin novell, berättad med lättläst språkhantering. Guldstjärna!
-
John kommenterade på inlägget En solosymfoni i Guld 4 månader, 3 veckor sedan
Ja — kanske men å andra sidan kan en onanistund kanske kännas lite torftig utan sådana beskrivningar. En stund för sig själv handlar väl kanske mest om inre och yttre intryck så vida man inte drar en snabbi […]
-
Sleepy Aragorn kommenterade på inlägget Om du fick plocka en enda blomma 4 månader, 3 veckor sedan
Exakt. Det är det som gör att jag vågar ge mig in på detta ämne alls. Han längtar ju enormt efter Linnea, delvis på grund av olycklig ensamhet, men han vet att det är fel. Två vargar slåss i hans inre och han f […]
-
Sleepy Aragorn svarade på ämnet Beteende mot tjejer i forumet Allmänt 4 månader, 3 veckor sedan
Vore det ett alternativ att kunna välja att bara tillåta meddelanden från ”Vänner”? Vän-funktionen är ju ganska poänglös för tillfället (som jag upplever det), men den skulle ju fylla en funktion om utgjorde ett tryggt rum för meddelanden. Det blir förstås svårare att etablera en ”vänskap” om man inte kan skriva till varandra först, men det…[Läs mer]
-
Herr6 kommenterade på inlägget En solosymfoni i Guld 4 månader, 3 veckor sedan
En skön berättelse om en onanistund, det gillar jag. Men den drunknar i alla beskrivningar av omgivningen. Räknade jag rätt så är det 10 beskrivningar av dofter. När man skriver sexnoveller kanske man inte v […]
-
John svarade på ämnet Forumfeedback och buggar i forumet Support och feedback 4 månader, 3 veckor sedan
Ettt tips är också att först klistra in texten i Anteckningar om man kör Windows. Skriver man i Word kan det slinka med osynlig kod som förstör formateringen.
-
John kommenterade på inlägget Om du fick plocka en enda blomma 4 månader, 3 veckor sedan
fast läsaren får ändå välja slut och jag som är romantiskt lagd och lite svag för normbrytande kärlek kan ändå välja att det slutade på ett annat sätt än vad författaren tänker sig. Det gillar jag. Eller s […]
-
Sleepy Aragorn kommenterade på inlägget Om du fick plocka en enda blomma 4 månader, 3 veckor sedan
Tack, Calci! Ja, han bär på en ofrivillig drift, en varg han försöker låta bli att föda.
-
Lucky-guy svarade på ämnet Efterlysningen i forumet Allmänt 4 månader, 3 veckor sedan
Hej!
Är det möjligtvis någon som sitter på några alster av Glenn_pop?? Vore väldigt tacksam att få läsa hans noveller igen.Mvh Lucky-guy
-
Sleepy Aragorn kommenterade på inlägget Om du fick plocka en enda blomma 4 månader, 3 veckor sedan
Tack! Ja, slutet är en viktig poäng med novellen. Utan det hade jag nog aldrig skrivit en novell i detta ämnet. Men med detta slutet så blir det egentligen en berättelse om någon som kämpar med sina känslo […]
-
Sleepy Aragorn svarade på ämnet Forumfeedback och buggar i forumet Support och feedback 4 månader, 3 veckor sedan
Redaktionen kanske har ett bättre svar. Men som det är nu håller inte formateringen isär stycken, utan man slår in en dubbel radbrytning i texten för att separera styckena. Skulle man ändra formatet nu skulle alla gamla noveller få enorma (tredubbla) styckesavstånd om man inte går in och plockar bort alla extra radbrytningar.
På olika sidor funk…[Läs mer]
-
Profilen för Smurfen uppdaterades 4 månader, 3 veckor sedan
-
Sleepy Aragorn kommenterade på inlägget Om du fick plocka en enda blomma 4 månader, 3 veckor sedan
😘😘😘
-
Sleepy Aragorn kommenterade på inlägget Om du fick plocka en enda blomma 4 månader, 3 veckor sedan
Visst är man kluven!
- Visa mera
nej frågan var egentligen riktad till @Lucky-guy men hamnade knasigt på grund av tidsstämpeln. ändrade så det nu ser mer…





