-
Profilen för Sir Väs uppdaterades 4 månader, 3 veckor sedan
-
Sir Väs wrote a new post 4 månader, 3 veckor sedan
Min sexuella resa. Första anhalten: KatarinaUtan att göra anspråk på någon större litterär kompetens, så tänkte jag bidra med några berättelser om min egen sexuella resa, från ungdomen till en mer mog […]
-
Swehn kommenterade på inlägget Yes 2 4 månader, 3 veckor sedan
Duktig mamma som tar befälet Och min hand tar befälen över min hårda kuk
-
Profilen för Sir Väs uppdaterades 4 månader, 3 veckor sedan
-
Swehn kommenterade på inlägget Yes 1 4 månader, 3 veckor sedan
Mitt favorit ämne Mamma /son blir så kåt
-
Profilen för RuterEss uppdaterades 4 månader, 3 veckor sedan
-
Sir Väs kommenterade på inlägget Om Jennys Speciella Förhållande Till Sperma! 4 månader, 3 veckor sedan
Hej Lindoz, Du har rätt – men det kommer lite plötsligt, men ja, jag läste nog slarvigt. Sorry! 🙂
-
Sir Väs kommenterade på inlägget Om Jennys Speciella Förhållande Till Sperma! 4 månader, 3 veckor sedan
Missade jag något? Jenny är 24 år och hennes mamma är 34 år…?
-
Sleepy Aragorn svarade på ämnet AI i skrivandet i forumet Skrivarstugan 4 månader, 3 veckor sedan
Här finns min profil på Civitai. Om man inte har ett konto själv så ser man dock bara de allra mest påklädda bilderna.
-
Sleepy Aragorn svarade på ämnet AI i skrivandet i forumet Skrivarstugan 4 månader, 3 veckor sedan
Jag använder ChatGPT ganska mycket i mitt skrivande (inte testat Gronk alls, och har knappt hunnit börja testa Gemini till andra saker). Framförallt som bollplank. Eller gummianka. Min plan för en novell klarnar när jag har någon att berätta om den för. Själva feedbacken den ger tillbaka vet jag inte om den hjälper egentligen, den är ju väldigt en…[Läs mer]
-
John svarade på ämnet AI i skrivandet i forumet Skrivarstugan 4 månader, 3 veckor sedan
Intressant ämne. Jag använder AI lite i jobbet för protokoll och för att generera grunderna i vissa rapporter som jag sedan fyller på med egen text.
Efter den lite stundtals lite hetsiga diskussionen i en annan tråd så testade jag mest på kul att skriva en novell med hjälp av AI och det fick bli Grok eftersom den är minst pryd. Men jag måste säg…[Läs mer]
-
John svarade på ämnet Skrivkramp i forumet Skrivarstugan 4 månader, 3 veckor sedan
Jag jobbar exakt på samma sätt. Just nu har jag faktiskt ett trettiotal pågående i olika stadier från titel och några stolpar till finputsning. Funkar väldigt bra för mig också för kör man fast i något finns något annat att fortsätta på så kan man låta den föregående ligga en tid tills man plötsligt kommer på vad som saknas.
-
Swehn kommenterade på inlägget En kjol på LSS-boendet. 4 månader, 3 veckor sedan
Detta så underbart Evert skiner upp och blir lycklig Kristoffer släpper fram känslorna han har gömt Tjejen i kjol blir kåt och får det underbart Jag blir kåt och runkar gött
-
Profilen för DaoDao uppdaterades 4 månader, 3 veckor sedan
-
John svarade på ämnet Forumfeedback och buggar i forumet Support och feedback 4 månader, 3 veckor sedan
Hej. Just det är tyvärr inte så lättfixat. Tekniken bakom vårt valda tema är för omodern för just den visningen. Vi kommer bygga om i framtiden av andra skäl och då kommer även det där att lösa sig. Men det står tyvärr inte högst på prioritetslistan och är ett ganska stort jobb.
Tills dess får man nöja sig med de 5 senaste besökarna. 🙂
-
George kommenterade på inlägget Spanska för nybörjare 4 månader, 3 veckor sedan
Härlig berättelse. Men varför är Rune så passiv? Han är ju stenkåt och även om inte snoppen fungerar finns så mycket annat för att få igång henne innan Linus tar över. Ge honom en chans!
-
Sleepy Aragorn startade ämnet AI i skrivandet i forumet Skrivarstugan 4 månader, 3 veckor sedan
Använder ni AI i skrivandet? Hur och när i processen? Låter ni textgenererande AI (typ ChatGPT, Gemini, Gronk) formulera någon text i novellen åt er? Använder ni bilder? Ämnet har lyfts lite i andra trådar, men ändå spännande att höra, lite mer koncentrerat, hur andra gör.
-
Sleepy Aragorn svarade på ämnet Skrivkramp i forumet Skrivarstugan 4 månader, 3 veckor sedan
Jag skriver en del i jobbet. Inte erotik och inte skönlitteratur, men det behöver ändå skrivas och det med en viss kreativitet. Där har jag lärt mig en del knep mot skrivkramp, som är tillämpbara där, på jobbet – Men inte här, enligt min erfarenhet.
Erotiska noveller skriver jag när jag har lust. Bokstavligt talat, i minst två bemärkelser…[Läs mer]
-
Sleepy Aragorn kommenterade på inlägget Om du fick plocka en enda blomma 4 månader, 3 veckor sedan
Skönt att mottagandet är så bra. Jag vågade inte klicka i Feel good-rutan bland kategorierna, för jag var rädd att folk skulle bli besvikna på att det bara var en dröm och att det slutar öppet på ett sätt som […]
-
Lucky-guy kommenterade på inlägget Om du fick plocka en enda blomma 4 månader, 3 veckor sedan
Oh my God!!! Vilken otroligt fint författad dröm… Du tar oss med på en historia man verkligen kan relatera till… Hur det är som äldre man att spana in och drömma om en ung åtråvärd kvinna en vacker sommarda […]
- Visa mera
nej frågan var egentligen riktad till @Lucky-guy men hamnade knasigt på grund av tidsstämpeln. ändrade så det nu ser mer…





