-
Lucky-guy kommenterade på inlägget Uppdrag London 4 månader, 2 veckor sedan
Härlig novell!! Keep up the good work!! Mvh Lucky-guy
-
Sleepy Aragorn kommenterade på inlägget En annan sorts varulv 4 månader, 2 veckor sedan
Ja, det kan bli några kämpiga dagar! Men vad gör man inte för en kollega i nöd? 😅
-
Lucky-guy kommenterade på inlägget Sagor för barn som är vuxna nu – Hans och Greta 4 månader, 2 veckor sedan
En riktigt bra tvist av sagan…
-
Sleepy Aragorn svarade på ämnet Onanerar du medan du skriver? i forumet Skrivarstugan 4 månader, 2 veckor sedan
Det händer! Ibland uppstår de bästa idéerna medan man så att säga ”håller på”, och då vill jag passa på att skriva medan jag har idén som allra klarast i huvudet.
Och andra gånger tycker jag nästan att det krävs för att hitta in i rätt tänk när det är sexakter som ska skrivas. Om jag inte är kåt när jag skriver en sexakt så känns det så frånv…[Läs mer]
-
John svarade på ämnet Onanerar du medan du skriver? i forumet Skrivarstugan 4 månader, 2 veckor sedan
Jag lade till en omröstning om man vill svara anonymt.
-
John kommenterade på inlägget Uppdrag London 4 månader, 2 veckor sedan
Jag gillar dina noveller som mer känns som dagboksanteckningar. Det känns autentiskt vilket gör det hett. 🙂
-
John svarade på ämnet Skriver du bara baserat på dina egna turnons? i forumet Skrivarstugan 4 månader, 2 veckor sedan
I så fall är nog jag också rätt dryg. Känner ibland att hmm det där borde jag kunna göra bättre, ungefär som utpressningstemat jag just börjat skriva på. Det mesta man läser (inte allt) är ganska fantasilöst, för att inte säga direkt dåligt. Får se om jag lyckas den här gången. 🙂
-
George kommenterade på inlägget En annan sorts varulv 4 månader, 2 veckor sedan
Det var en underbart jobbig tjej! Må orken stå honom bi.
-
Sleepy Aragorn wrote a new post 4 månader, 2 veckor sedan
En annan sorts varulvNär jag kom till fikarummet på jobbet stod flera kollegor samlade i en grupp. Jag märkte direkt att de var uppskärrade över nånt […]
-
Sleepy Aragorn svarade på ämnet Skriver du bara baserat på dina egna turnons? i forumet Skrivarstugan 4 månader, 2 veckor sedan
Instämmer. Kan bara skriva om det jag känner något för. Särskilt när det gäller erotik, så behöver jag själv tända på det.
Har testat att göra annorlunda och det tog helt bort glädjen i skrivandet. När jag behöver välja vart berättelsen ska ta vägen, när jag själv inte VILL något med den, blir valet helt meningslöst.
Och som sagt, det gäller s…[Läs mer]
-
John svarade på ämnet Skrivkramp i forumet Skrivarstugan 4 månader, 2 veckor sedan
Det känner jag väldigt väl igen. Jag brukar låta sådana ligga. Ibland kommer något ord eller mening här och där och plötsligt kommer resten en dag. Ibland dyker lösningen aldrig upp och det är väl då jag brukar tänka att historien inte ”vill bli skriven” eller att den saknar syfte just nu.
Men det är frustrerande när man känner att det man har är bra.
-
John kommenterade på inlägget Konsten att vara lydig 4 månader, 2 veckor sedan
Jag vet inte, har väldigt dubbla känslor inför det och liknande ord. Kanske för att det nästan alltid används av män för att trycka ner kvinnor på ett dåligt sätt och det behovet verkar skrämmande många ha om […]
-
Herr6 kommenterade på inlägget Konsten att vara lydig 4 månader, 2 veckor sedan
Slyna är ett så underskattat ord. Ett av mina favoritord men jag har svårt att skriva om temat, får aldrig till det. Tycker du fått till en fin novell om ett hårt ämne.
-
John svarade på ämnet Skriver du bara baserat på dina egna turnons? i forumet Skrivarstugan 4 månader, 2 veckor sedan
Vilket spännande ämne! Det ska bli otroligt intressant att höra hur ni andra gör.
Mitt skrivande är oftast väldigt luststyrt. Jag skriver också mycket om egna erfarenheter och om fantasier.
Men jag tycker också om att utforska andra områden, sådant som kanske inte direkt attraherar mig men gör mig nyfiken på olika sätt och sådant som är realit…[Läs mer]
-
Sleepy Aragorn svarade på ämnet Hur många gånger kommer du? i forumet Dark room 4 månader, 2 veckor sedan
Ett mycket vettigt svar!
Jag lade in frågan för att liksom ha invigt Dark room-forumet med en första sexuell tråd, men insåg ganska snart ett antal brister med frågan.
Jag gissar att fördelningen av svar bland män i allmänhet är väldigt samlade runt 1 orgasm/utlösning. Det finns de som av olika anledningar inte får utlösning under samlag, och a…[Läs mer]
-
John svarade på ämnet Hur många gånger kommer du? i forumet Dark room 4 månader, 2 veckor sedan
I princip alltid bara en gång. Men det har funnits två människor i mitt liv där jag har kunnat komma 2 och någon enstaka gång 3 gånger. Det har varit mentalt. Kanske är det bara dessa två jag faktiskt älskat på riktigt, där allt liksom funnits under huden, inte bara utanpå.
Så jag vet att det går men att det inte kommer upplevas igen.
-
John svarade på ämnet Forumfeedback och buggar i forumet Support och feedback 4 månader, 2 veckor sedan
Nja, i själva forumet läggs inlägg som senast besvarats högst upp men i själva inlägget hamnar senaste svaren längst ner, precis som kommentarerna på noveller eller som svaren i privata meddelanden.
Det går tyvärr inte att ändra just det.
-
John svarade på ämnet Efterlysningen i forumet Allmänt 4 månader, 2 veckor sedan
En svår utmaning men jag ska försöka göra något av mina gamla anteckningar. Det finns dock inget underlag för en serie i flera delar men åtminstone en del. Det är en genre jag normalt sätt inte skriver i eller brukar tro på men vi får se hur det går. 🙂
-
John svarade på ämnet Efterlysningen i forumet Allmänt 4 månader, 2 veckor sedan
Det är ett svårt tema att skriva på. Man vill gärna göra det för troligt att en ung pojke kan utpressa två vuxna kvinnor, att både ha modet och erfarenheten och inte minst en trovärdig anledning och samtidigt inte bryta mot sidans regler.
Men jag har faktiskt ett utkast med några stolpar på exakt det temat. Kanske kommer de idéerna från samma…[Läs mer]
-
John svarade på ämnet Söker novell i forumet Dark room 4 månader, 2 veckor sedan
Nej precis, att publicera andras noveller utan skriftligt tillstånd tillåter vi inte, det står i våra regler. Och att motivera gamla författare eller ens få tag på dem är en nästan omöjlig utmaning.
- Visa mera
Calcifer
Senaste nytt
Sök novell
Dölj innehåll
Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!
Senast i forumet
Kommenterat
Ja så skulle jag velat ha det själv Tack för bra skrivet )))
Var frågan riktad mot mig, i så fall, vad menar du? 😊
Tack så mycket! Jo det skulle egentligen bara blivit en del. Något enkelt. Men det blev alldeles för komplicerat mot…
Härligt skriven berättelse och förstår Selma i hennes tankar och funderingar!🤗 Är intressant och upphetsande läsning och vill gärna läsa…






nej frågan var egentligen riktad till @Lucky-guy men hamnade knasigt på grund av tidsstämpeln. ändrade så det nu ser mer…