-
George kommenterade på inlägget Sagor för barn som är vuxna nu – Mästermusen i stövlar 4 månader, 1 vecka sedan
Tack för dina härliga sagor.
-
John svarade på ämnet Vad tycker du om Erotopia? i forumet Support och feedback 4 månader, 1 vecka sedan
Kul idéer. Vi vore helt klart den första novellsidan att göra något sådant. Tror det är svårt att få betalt för den här sortens content rent allmänt. Det är nog så svårt att få folk att tycka det är värt att bidra till något man kan få i överflöd alldeles gratis. Vi lägger redan alldeles för mycket ur egen ficka. Men det är som sagt kul idéer.
Fö…[Läs mer]
-
John svarade på ämnet Vad tycker du om Erotopia? i forumet Support och feedback 4 månader, 1 vecka sedan
Vi ska behålla stilen, det vågar jag lova. 🙂
Alla noveller skulle nog inte passa för ASMR men vissa och det hade varit roligt att testa med ett mindre antal och se vad som går att göra. Sedan uppstår en rad problem av mer administrativ karaktär som vem som ska få betalt, författaren eller inläsaren eller Erotopia. Men det kan vi fundera p…[Läs mer]
-
John svarade på ämnet Vad tycker du om Erotopia? i forumet Support och feedback 4 månader, 1 vecka sedan
Fråga på du, vi svarar på det vi kan svara på.
Vill man stödja oss så går man in på vår Patreon-sida. Där kan man stödja oss med ett litet månatligt belopp eller enstaka. Vill man bidra med något jättestort så får man messa oss. Pengarna går idag till driften av sidan. Kostar lite mer än vad folk tror faktiskt så vi är tacksamma för allt…[Läs mer]
-
John kommenterade på inlägget Småstadsidyll #3 – Midsommar i hembyn 4 månader, 1 vecka sedan
Tack, ja det finns några delar till och faktiskt en 12:e opublicerad del som inte är helt färdig. Gillar att i den här serien kärleken trots mörkret i en annars lite dysfunktionell familj.
-
John svarade på ämnet Tjejer: Vad tycker ni om att lukta på underkläder i forumet Dark room 4 månader, 1 vecka sedan
Fint. 🙂 Jag hade en tjejkompis för länge sedan som också gjorde det och inte tyckte det var det minsta konstigt. Hon och hennes tjejkompis bytte dessutom använda trosor med varandra och hade på sig dem, särskilt efter att de haft sex med någon (beskriver det i novellen ”Jag har aldrig…”)
-
John svarade på ämnet Vad tycker du om Erotopia? i forumet Support och feedback 4 månader, 1 vecka sedan
Ja, överst i varje forum finns en prenumerera-knapp och klickar du i den får du information varje gång en ny tråd skapas i forumet. Samma sak i varje tråd. Högst upp i den här tråden finns en prenumerera-knapp. Då får du veta varje gång någon svarar. Dessutom har du kryssrutan ”Avisera mig via e-post vid svar” så prenumererar du också på den…[Läs mer]
-
Sleepy Aragorn svarade på ämnet Vad tycker du om Erotopia? i forumet Support och feedback 4 månader, 1 vecka sedan
Det finns knappar för att markera det ämne som favorit eller prenumerera längst upp. Jag har inte testat, men antar att du då borde få notis om varje gång nån skriver i tråden och inte bara när du får svar på ett av dina egna inlägg (som nu)?
Text-to-speech har testats men har inte fungerat tillräckligt bra. Men om fler blir patreons öppnas fler…[Läs mer]
-
Sleepy Aragorn svarade på ämnet Vilka noveller / ämnen saknar du? i forumet Allmänt 4 månader, 1 vecka sedan
Jag tror att det är farligt att jämföra sig med andra. Alla har vi olika förutsättningar här på sidan som påverkar antal läsare och reaktioner. Det är fler faktorer än bara kvalitet som innebär. En sådan faktor är kategorierna. Vi har våra olika kategorier som vi gillar att skriva i, och därmed olika läsarkretsar som är olika stora och olika b…[Läs mer]
-
John svarade på ämnet Vad tycker du om Erotopia? i forumet Support och feedback 4 månader, 1 vecka sedan
Vi har faktiskt försökt hitta inläsare för att testa det. Det hade varit väldigt häftigt. 🙂
-
Lucky-guy kommenterade på inlägget Småstadsidyll #3 – Midsommar i hembyn 4 månader, 1 vecka sedan
Grymt härlig novell. Beskrivningarna av hela idyllen och släkten är så väl utformade. Ser verkligen framemot nästa del i serien. Keep up the good work!! Mvh Luck-guy
-
John kommenterade på inlägget Flytthjälp och flirt 4 månader, 1 vecka sedan
Du är bra och en fantastisk tillgång här. Och så blir jag lite extra glad, jag tror faktiskt det här är första novellen på sajten på temat (med lite reservation för att jag kanske inte längre minns alla noveller) […]
-
Lucky-guy kommenterade på inlägget Kåthet är kusin med äckel del 1 4 månader, 1 vecka sedan
Jag tackar för upplysningen Cristobal. Jag lägger mig platt och erkänner att ”Snappy” är ett stilval som jag inte är bekant med från de noveller jag läst hittills. Storyn i sig har jag inget att säga om, och jag […]
-
Sleepy Aragorn svarade på ämnet Hur många gånger kommer du? i forumet Dark room 4 månader, 1 vecka sedan
Menade absolut inte att misstänkliggöra. Missade också skämtet och såg bara en möjlighet att anknyta till en intressant aspekt gav tänkt på, eller känt av själv, att jag känner mig lite hämmad i vad jag vill skriva om mitt sexliv här trots att vi är anonyma.
Jag dömer ingen, alla gillar olika, men för gärna tydligt på min profil var mina egna grä…[Läs mer]
-
John svarade på ämnet Hur många gånger kommer du? i forumet Dark room 4 månader, 1 vecka sedan
Då har vi nog missförstått varandra för du har inte skrivit något fel eller uppfört dig på något obra sätt. Jag missade bara att det var ett skämt och ville inte att du skulle känna dig ”snuskig”. Men det är lätt hänt i text. 🙂
-
John svarade på ämnet Hur många gånger kommer du? i forumet Dark room 4 månader, 1 vecka sedan
Det är intressant, att man kan känna sig sårbar och dra sig för att avslöja saker trots anonymt alias men jag kan absolut identifiera mig med det och förstå att det kan kännas så.
-
Sleepy Aragorn svarade på ämnet Hur många gånger kommer du? i forumet Dark room 4 månader, 1 vecka sedan
Ptja, frågan är ju hur många gånger du OFTAST kommer, så det beror ju på vilken sorts sex du har oftast då 🙂
Jag vet inte om risken för att betraktas som ”snuskis” är särskilt stor på detta forumet. Vi är ju alla anonyma här i förhållande till verkliga identiteter, men samtidigt så ”känner” vi varandra som författare och läsare. Dock hand…[Läs mer]
-
John svarade på ämnet Hur många gånger kommer du? i forumet Dark room 4 månader, 1 vecka sedan
Inte ska man känna sig som en snuskis. Det är ju jättefint både multiorgasmer och att man är aktiv med en eller flera. 🙂
-
John svarade på ämnet Tjejer: Vad tycker ni om att lukta på underkläder i forumet Dark room 4 månader, 1 vecka sedan
tack för svar @Huldran. Kryssa gärna i lämpliga alternativ ovan och tryck på rösta också så är det enkelt att se vad man tycker.
-
Sir Väs kommenterade på inlägget Eljest 4 månader, 1 vecka sedan
En så fin och trovärdig skildring, bra jobbat! Jag har också en del erfarenhet från bl.a. NPF- och assistansmiljön och ser att du vet vad det handlar om!
- Visa mera
Calcifer
Senaste nytt
Sök novell
Dölj innehåll
Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!
Senast i forumet
Kommenterat
Ja, verkligen. Det kändes bra att skriva så jag körde på tills den var klart. Precis. Hade denna bara varit…
”Hujeda mig sånt barn hon var, ej värre tänkas kan”…😅 Ja nog är barn påhittiga och listiga för att få…
Jag vill ha en fortsättning
Tack alla för de fina orden, som redan vällt in. Jag är helt överväldigad av responsen på vad som tydligen…






Och hjälpte det? 🙂