-
Lucky-guy kommenterade på inlägget Läxhjälpen som spårade ur 3 månader, 4 veckor sedan
Nice! Kommer det fler alster från dig?? Keep up the good work!! Mvh Lucky-guy
-
OffGlen wrote a new post 3 månader, 4 veckor sedan
Tjänarinnans Berättelse; #2 NattfjärilJag placerades på Röda Centret i början av sommaren. Det var en ovanlig sommar. Solen brände redan i juni obarmhärtigt sönder allt liv så fort det stack […]
-
Lucky-guy kommenterade på inlägget Sagor för barn som är vuxna nu – Syndiga Ella och Ass-kungen 3 månader, 4 veckor sedan
Så fort man läser namnen på karaktärerna kan jag inget annat än att le… 😅 Du är så underfundig med översättningarna… (Cinderella = Syndiga Ella och Askungen som blir Ass Kungen.. 😂👌) Det ger sagorna en ny niv […]
-
John svarade på ämnet Namn på karaktärer i forumet Skrivarstugan 3 månader, 4 veckor sedan
Liksom ditt eget alias och karaktär, gillar referensen.
-
OffGlen svarade på ämnet Namn på karaktärer i forumet Skrivarstugan 3 månader, 4 veckor sedan
Jag försöker ge karaktärerna symboliska namn som säger något om vilka de är. Tittar på deras peronligheter, deras öden och utgå utifrån det. Jag gör gärna lite research. Olika namn har olika betydelse och det kan man använda sig av i sitt berättande.
Exempel;
Flicknamnet Adara betyder jungfru/ungmö. Perfekt till en sexslav! Maya betyder halvgu…[Läs mer] -
OffGlen svarade på ämnet Paste & Copy i forumet Support och feedback 3 månader, 4 veckor sedan
Nu fungerar det. Tack!
-
Lucky-guy kommenterade på inlägget Lära känna sin nya styvmor 3 månader, 4 veckor sedan
Riktigt nice! Kan tänka mig att det blev många sköna stunder när farsan var borta… Keep up the good work!! Mvh Lucky-guy
-
Lucky-guy kommenterade på inlägget Mikaela knullas om natten 3 månader, 4 veckor sedan
Vad händer härnäst?? Hur kommer stämningen mellan Markus och Mikaela vara när de ses? Återupprepas händelsen nästa gång John är borta?? Många frågor som kräver svar… Hoppas de besvaras genom en uppföljning. […]
-
John svarade på ämnet Paste & Copy i forumet Support och feedback 4 månader sedan
På Mac är det cmd+V.
-
Sleepy Aragorn svarade på ämnet Paste & Copy i forumet Support och feedback 4 månader sedan
Har du testat Ctrl+V (på Windows. Har du Mac är det en annan knappkombination)?
-
John kommenterade på inlägget Passion i vardagen 4 månader sedan
Tack så mycket. 🙂 Fantastiskt att kunna göra det med sina texter. Här får man skriva vad man vill, även förbättringsförslag så länge vi är justa mot varandra. 🙂 Kommentarer är väldigt fint att ge tycker jag. […]
-
John kommenterade på inlägget Tjänarinnans Berättelse; #1 Ceremonin 4 månader sedan
Fint språk, målande beskrivningar och du bevisar redan i detta korta inledande avsnitt att det går att skriva hett och respektfullt inom det här ämnet. Det är inte det jag brukar läsa men det här kommer jag att […]
-
OffGlen kommenterade på inlägget Passion i vardagen 4 månader sedan
Du är duktig på att skriva! Det gav mig glädje att läsa texten. Nu är jag ny här så jag vet inte riktigt hur jag får eller bör kommentera. Det finns ju alltid möjlighet att göra förbättringar i en text, men ve […]
-
OffGlen svarade på ämnet Paste & Copy i forumet Support och feedback 4 månader sedan
När jag skrivit och markerat texten, kopierat den, kunde jag inte klistra i dem. När jag högerklickade dök det inte upp någon möjlighet till klistra in.
-
OffGlen wrote a new post 4 månader sedan
Tjänarinnans Berättelse; #1 CeremoninMina ben är fastbundna i byglar. Jag ligger lång ut på sängen. Lakanet skavar mot min hud. Rumpan putar ut över sängkanten som en öppen inbjudan. En dörr s […]
-
Sleepy Aragorn svarade på ämnet Paste & Copy i forumet Support och feedback 4 månader sedan
På vilket sätt går det inte? Jag skriver mina noveller i ordbehandlare och kopierar över. Det enda jag upplever är kan behöver tänka på är att se till att radbrytningarna blir rätt – de behöver skrivas med DUBBLA returslag och inte bara enkla, så det bästa är att slå av automatisk styckesindelning i ordbehandlaren så att man kommer ihåg att trycka…[Läs mer]
-
OffGlen startade ämnet Paste & Copy i forumet Support och feedback 4 månader sedan
Varför kan jag inte skriva min novell i word och sedan bara kopiera in texten här? Eller går det? I så fall hur?
/OffGlen
-
Profilen för OffGlen uppdaterades 4 månader sedan
-
OffGlen bytte profilbild 4 månader sedan
-
OffGlen registrerade sig 4 månader sedan
- Visa mera
Jag vill ha en fortsättning





