-
OffGlen svarade på ämnet Förbättringsförslag i forumet Support och feedback 3 månader, 3 veckor sedan
Jag håller med dig. Dessutom önskar jag att man kunde följa en författare så att man får uppdateringar när författaren publicerar nya alster utan att man för den sakens skulle måste vara vänner.
-
OffGlen kommenterade på inlägget #7 Breven från Emma 3 månader, 3 veckor sedan
Helt underbar läsning! 😀 En sån humor! Vill definitivt läsa mer av detta! Jag gillar både humors och det gammalmodiga språket. Reagerade dock på de mer modärna orden klitoris och slida… tänkte att sa man ver […]
-
OffGlen wrote a new post 3 månader, 3 veckor sedan
Tjänarinnans Berättelse; #5 SandraJag äter frukosten ensam ute i köket, sittande på min brännande rumpa, medan Martorna diskar efter Anföraren och Husmor. Gröt med färsk mjölk, en skiva a […]
-
Sleepy Aragorn svarade på ämnet Kan vi hoppa över sexet? i forumet Skrivarstugan 3 månader, 3 veckor sedan
Exakt vad jag brukar tycka! Jag och min fru har bra sex, och just när det händer är det himmelskt att uppleva. Men alla noveller kan inte handla om ett gift par som lyckas med konststycket att få barnen i säng i tid, har ork över och råkar tajma allt detta med måncykeln så att det faktiskt blir av.
Verkligheten är fantastisk för att den är på…[Läs mer]
-
Lucky-guy kommenterade på inlägget Kåthet är kusin med äckel — slutet 3 månader, 3 veckor sedan
Väl sammanknuten historia med naturlig avslutning genom ett förolyckande. Ur lässynpunkt uppskattar jag tvisten på slutet i epilogen! Den lyfter avslutningen!! Keep up the good work!! Mvh Lucky-guy
-
John kommenterade på inlägget Tjänarinnans Berättelse; #4 Natt 3 månader, 3 veckor sedan
Nej jag har inte läst boken eller sett serien men känner till dem. Jag tror att jag började läsa boken som tonåring men avbröt. Har mer gjort ett aktivt val att inte läsa och se för mycket sådant eftersom det finn […]
-
OffGlen svarade på ämnet Vad tycker du om Erotopia? i forumet Support och feedback 3 månader, 3 veckor sedan
Gör det! Jag har ett program som heter WavePad med poddmikrofon, så det skulle gå snabbt och enkelt. Bara du talar om var jag ska börja och vart jag ska skicka. Kan börja med min egen Tjänarinnans Berättelse 🙂
-
John svarade på ämnet Vad tycker du om Erotopia? i forumet Support och feedback 3 månader, 3 veckor sedan
Fantastiskt, spännande! Jag skickar ett PM. 🙂
-
OffGlen kommenterade på inlägget Tjänarinnans Berättelse; #4 Natt 3 månader, 3 veckor sedan
Tack John 🙂 Har du läst boken? Magret Atwood skrev Tjänarinnans Berättelse i mitten av 80-talet och idag finns det en serie med sex säsongen som heter The Handmaids Tale. Du hittar den på HBO. Jag reko […]
-
OffGlen svarade på ämnet Utveckling önskas i forumet Support och feedback 3 månader, 3 veckor sedan
Skulle också önska att det fick att söka författare utifrån deras kön, samt att ni la in fler olika taggar till testerna. Jag saknar en del:
figging, piska, smisk, fisting, dom, sub, piercing, bondage (gör den separat från BDSM).
-
OffGlen svarade på ämnet Kan vi hoppa över sexet? i forumet Skrivarstugan 3 månader, 3 veckor sedan
Julkalender! En så rolig idé! Tack, det tar jag med mig.
-
OffGlen startade ämnet Utveckling önskas i forumet Support och feedback 3 månader, 3 veckor sedan
Jag önskar att det fanns en sida här där man kan se vilka som är moderatorer (användarnamnet och möjlighet att kontakta dem) Just nu vet jag ingenting. Det hade då också varit bra att skriva ner lite om vilka ni är; kvinna/man, ungefärlig ålder och varför ni är här. Skulle också vilja veta vilka uppgifter ni har – har alla moderatorer sa…[Läs mer]
-
OffGlen svarade på ämnet Vad tycker du om Erotopia? i forumet Support och feedback 3 månader, 3 veckor sedan
Jag kan tänka mig att testa på att vara inläsare.
-
OffGlen svarade på ämnet Vad tycker du om Erotopia? i forumet Support och feedback 3 månader, 3 veckor sedan
Jag har läst lite om debatten om antal kvinnor här, hur vi bemöts, samt om brister på feedback på skrivet mtrl. Har därför en del förbättringsförslag.
När jag blev medlem här var det pga av att det står att sidan är för Sveriges bästa erotikförfattare, och att man måste ansöka om rätten att skriva. Då tänkte jag – wow, det är har hög klass! Nu…[Läs mer]
-
John kommenterade på inlägget Tjänarinnans Berättelse; #4 Natt 3 månader, 3 veckor sedan
Blir det här en lång serie riskerar jag att upprepa mig och det blir kanske tråkigt? 🙂 Men jag gillar det här. Jag avskyr mäns makt över kvinnor, övergrepp i alla dess former. Inte ens om jag verkligen försök […]
-
John svarade på ämnet Att kommentera noveller i forumet Allmänt 3 månader, 3 veckor sedan
Du bör få en notis nu under aviseringar i din profil. Tyvärr verkar notiserna bli märkerade som lästa trots att man inte läst dem. Det är felanmält.
-
Herr6 svarade på ämnet Arbetsplats snusk…. Varför? i forumet Dark room 3 månader, 3 veckor sedan
Man är ju på jobbet större delen av sin vakna tid så att känslor uppstår är ju inte konstigt. Både de kåta begären och kärleksfulla relationer blomstrar. Jag har skrivit om en av mina jobbrelationer i trosorna på sängen. Träffade också en sambo på högskolan. Man umgås dagarna i ända och det uppstår känslor. Lättare att det klickar där än efter…[Läs mer]
-
RuterEss kommenterade på inlägget En stund i solen 3 månader, 3 veckor sedan
Hmmm. Håller med. Been there. Tack Cristobal 😊
-
Sleepy Aragorn svarade på ämnet Att kommentera noveller i forumet Allmänt 3 månader, 3 veckor sedan
Det sistnämnda har jag önskat länge, men tydligen är det lite krångligt rent tekniskt.
-
OffGlen kommenterade på inlägget Tjänarinnans Berättelse; #1 Ceremonin 3 månader, 3 veckor sedan
Åh, tack snälla! Berätta gärna – vad är det som gör det spännande för dig?
- Visa mera
Calcifer
Senaste nytt
Sök novell
Dölj innehåll
Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!
Senast i forumet
Kommenterat
Tack alla för de fina orden, som redan vällt in. Jag är helt överväldigad av responsen på vad som tydligen…
Tack Mxmeralda för de fina orden. Din uppskattning värmer alltid lite extra. Tack också för kritiken. Som ändå kommer från…
Det här är helt klart det bästa jag läst på länge! Du bygger upp del ett som en roman och…
En helt underbar story i min smak där jag anser att syrran/dottern självfallet måste få bli en del av gemenskapen…






Jag vill ha en fortsättning