-
Sleepy Aragorn svarade på ämnet Vem vet om att du skriver erotiska noveller? i forumet Skrivarstugan 3 månader, 3 veckor sedan
Samma här! Sorry, @John, men jag lade till ett alternativ som passar mig (och kanske fler).
-
Sleepy Aragorn svarade på ämnet Dialog i forumet Skrivarstugan 3 månader, 3 veckor sedan
Jag låter dialogen ta plats. Det kan visserligen bli styltigt ibland när det är mycket korta repliker, men det kan också vara positivt att texten varierar lite i sin utformning och inte bara är en homogen massa med jämnlånga stycken. Så jag ser inte det som något stort problem och behövs det kan det ibland lösas genom att vissa svar bara är en…[Läs mer]
-
Sleepy Aragorn svarade på ämnet Vem vet om att du skriver erotiska noveller? i forumet Skrivarstugan 3 månader, 3 veckor sedan
Min fru läser inte vad jag skriver. Jag slits lite mellan om jag önskar att hon gjorde det, och om jag är glad att hon inte läser. Det finns noveller jag skulle vilja höra hennes synpunkter på, och andra som jag nog helst inte vill att hon ser.
Allas relationer ser olika ut. För mig är det viktigt att vara ärlig mot henne och inte bygga upp lögn…[Läs mer]
-
OffGlen startade ämnet Dialog i forumet Skrivarstugan 3 månader, 3 veckor sedan
Jag har lite problem med formen för dialogen och undrar vad ni andra tycker. Jag har alltid skrivit dialog med bindestreck förut, där varje ny fras finns på en ny mening: ’
Vi var på väg bort mot stan.
– Hur har du det? frågade hon. Du ser trött ut?
– Jag är trött, svarade han.
Problemet, som jag ser det det, är att här på Erotopia bli…[Läs mer]
-
John kommenterade på inlägget Freja och Louise #2 – Darkroom 3 månader, 3 veckor sedan
Tack, så glad jag blir! Väldigt bra synpunkter, sådant är jag tacksam för och ska genast titta på. 🙂
-
OffGlen svarade på ämnet Vem vet om att du skriver erotiska noveller? i forumet Skrivarstugan 3 månader, 3 veckor sedan
Många vet att jag skriver erotiskt, men ingen vet vad eller var jag skriver.
-
John kommenterade på inlägget *VIKTIGT* Nyheter februari 2026 3 månader, 3 veckor sedan
Tack, så roligt. 🙂 Ni användare startar och deltar i så bra diskussionsämnen. Det motsvarar verkligen våra ljusaste förhoppningar som vi hade med forumet. Den stora frågan var om en sådan här novellsida också sk […]
-
OffGlen kommenterade på inlägget En oskuld mindre 3 månader, 3 veckor sedan
Fint skrivet och klart upphetsande! Önskar dock att du inte skrivit att du förstått i efterhand att hans kuk var under medel. Det förstörde min fantasi lite. Du berättar ju en skön historia historia om där och då. […]
-
OffGlen kommenterade på inlägget *VIKTIGT* Nyheter februari 2026 3 månader, 3 veckor sedan
Jag uppskattar verkligen forumet.
-
OffGlen kommenterade på inlägget Freja och Louise #2 – Darkroom 3 månader, 3 veckor sedan
En fin text som det var givande att läsa. Du är väldigt duktig på trovärdig dialog som för berättelsen framåt. Några förbättringsförslag: Berättelsens två första stycken går alldeles för snabbt. Det känns som at […]
-
John svarade på ämnet Vem vet om att du skriver erotiska noveller? i forumet Skrivarstugan 3 månader, 3 veckor sedan
Jag kryssade i alternativ ett, ingen känner till mitt skrivande. Det är i princip sant. Bland mina vänner i verkligheten är det max fem personer som vet om att jag skriver noveller. Min närmaste vän sedan ungdomen @Johan som driver den här sidan med mig vet naturligtvis. Det finns en medlem till här som jag känner IRL som vet.
Sedan är det egent…[Läs mer]
-
John startade ämnet Vem vet om att du skriver erotiska noveller? i forumet Skrivarstugan 3 månader, 3 veckor sedan
Rösta och komplettera gärna med att berätta.
-
OffGlen kommenterade på inlägget Semesteräventyr 3 månader, 3 veckor sedan
Intressant grepp om en berättelse med olika perspektiv! Hade dock gärna sett att du är tydlig med att det är olika personer i deras samtal – olika personer låter på olika sätt, gör olika ordval. Jag uppleve […]
-
OffGlen kommenterade på inlägget Tjänarinnans Berättelse; #3 Sex av de bästa 3 månader, 3 veckor sedan
Tack snälla, Du ska veta att jag uppskattar dina kommentarer. Det driver mitt skrivande framåt.
-
Sleepy Aragorn wrote a new post 3 månader, 3 veckor sedan
För att jag villIbland tyckte jag synd om Olof. Vi var nog egentligen inte så snälla mot honom. Men det händer något med mig när jag är med Kajsa. Jag d […]
-
OffGlen kommenterade på inlägget Oväntat månggifte 3 månader, 3 veckor sedan
Fint språk, men önskar lite mer gestaltning. i början av texten. Just nu känns det som att du bara vill bli av med inledningen och komma till det roliga. Intressant ämne.
-
John svarade på ämnet Förbättringsförslag i forumet Support och feedback 3 månader, 3 veckor sedan
Bra förslag, vi suger åt oss och noterar allt.
-
John svarade på ämnet Utveckling önskas i forumet Support och feedback 3 månader, 3 veckor sedan
Nej Johan sa lite fel där, just när någon kommenterar ens novell får man inget mejl. Däremot kommer det en notis under aviseringar i din profil. Tyvärr verkar många notiser markeras som lästa utan att man läst dem just nu, en liten bugg vi noterat.
WordPress som vi använder kan mejla när någon kommenterar men då visas användarens epostadress o…[Läs mer]
-
OffGlen svarade på ämnet Utveckling önskas i forumet Support och feedback 3 månader, 3 veckor sedan
Jag får inga mail när man kommenterar mina texter.
-
OffGlen kommenterade på inlägget Tjänarinnans Berättelse; #2 Nattfjäril 3 månader, 3 veckor sedan
Fin feedback och fascinerande att någon som inte giller temat ändå bara vill fortsätta att läsa. Berätta gärna vad det är som driver dig att fortsätta och jag tar gärna emot förslag på förbättringar både här och […]
- Visa mera
Calcifer
Senaste nytt
Sök novell
Dölj innehåll
Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!
Senast i forumet
Kommenterat
Tack alla för de fina orden, som redan vällt in. Jag är helt överväldigad av responsen på vad som tydligen…
Tack Mxmeralda för de fina orden. Din uppskattning värmer alltid lite extra. Tack också för kritiken. Som ändå kommer från…
Det här är helt klart det bästa jag läst på länge! Du bygger upp del ett som en roman och…
En helt underbar story i min smak där jag anser att syrran/dottern självfallet måste få bli en del av gemenskapen…






Jag vill ha en fortsättning