- Detta ämne har 6 svar, 6 deltagare, och uppdaterades senast för 1 månad sedan av
Mr-Sol.
-
FörfattareInlägg
-
-
2026-01-24 kl. 17:30 #13419
-
2026-01-25 kl. 00:40 #13452::
Ja, vad tycker alla här på sidan?
Ett sådant här rum kanske kan vara öppet för att dela drömmar och erfarenheter till exempel?
Olika sexuella intressen och preferenser för diskussion?
Finns nog mycket att prata om och att kunna hålla högt i tak och hänsyn till varandra är naturligtvis viktigt!
Bara några enkla förslag från min sida…. -
2026-01-25 kl. 09:56 #13470::
Det kommer säkert falla på plats efterhand, men med risken att regler och gränser också går anpassas efter situationer som uppstår.
Sex-forumet på Familjeliv visar att det finns en hel del att diskutera och fråga om när det gäller sexliv. Obs, rekommenderar inte det forumet av flera anledningar, bla. för att det är fullt med anonyma troll. Här är vi visserligen våra verkliga identiteter anonyma, men våra pseudonymer är mer eller mindre välkända för varandra, och jag tror det kan leda till en god ömsesidig respekt för varandra här.
Jag kommer hålla mig öga här och svara i trådar som är intressanta. När det gäller egna bidrag ser jag en möjlighet att fråga om synpunkter och erfarenheter av sex som kan bidra till realism i mina noveller. Vi är många här som har helt olika, höga eller låga, erfarenheter runt sex, som kan passa in i olika novellideer.
-
2026-01-27 kl. 10:05 #13548
-
2026-01-27 kl. 10:10 #13551
-
2026-01-27 kl. 10:24 #13552::
Det blir väl lätt så på novellsidor. Inbillar mig att Erotopia inte är unik på det sättet?
Från redaktionen försöker vi bidra till det genom våra novellutmaningar med massa olika teman varje månad. Från och med februari kommer vi ha ett lite annat upplägg som jag tror kan bli spännande (tack Sleepy för uppslaget) 🙂
-
-
2026-02-08 kl. 21:11 #13860::
Hej
Jag uppskattar verkligen ert arbete med att utveckla denna novellsida. Forum är bra för att diskutera vad som händer här. Men tror inte på att ha öppna chattar om ens egna fantasier och drömmar osv. Är lätt att det missbrukas och i stället för att novellerna är i fokus, blir det en chatt som drar till sig de man inte vill ha hängande här. Gillar att ni utser månadens ämne för novelltävlingen. Nu senast vart jag inspirerad och skriver för fullt.
Solen
-
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Den är nästan lite trollbindande och för min del hade den gärna fått vara längre. Lite att dra ut på…