Feature önskad

Välkommen Forum Support och feedback Feature önskad

Visar 3 svarstrådar
  • Författare
      Anonym
        Rösta upp
        1
        Rösta ner
        ::

Jag skulle gärna se (som författare) på sidan ”Mina noveller” att ni listar:
        1. antal likes
        2. antal kommentarer

..och om möjligt mer data på de som läser inloggade eller ej, förvalda kategorier, vilka som gillat osv.

Och, tack för att ni är så hjälpsamma och värnar om webbplatsen och författare!

Anonym
          Rösta upp
          0
          Rösta ner

Varför lade jag mitt inlägg i darkroom? 🙂 Jag vet inte! jag är en klant

Anonym
            Rösta upp
            0
            Rösta ner

Ngt som iallafall jag skulle uppskatta är en ”ingress” till noveller som ingår i en serie. alt en ingress till fältet ”serie” .. Att få in en överblick för en lång serie. Jag får för mig att alla kommer in och läser med olika ”målsättning” 😉 .. en del letar efter inspiration till en ”snabbis” på kvällen innan det är dags att sova ..andra njuter kanske av längre texter med en lång uppbyggnad. Men man kanske behöver sälja in en längre novell med många kapitel för att det ska vara värt att läsa den… lite som man gör med baksidan på en bok.. kanske en bra tillhörande säljande bild också? 🙂

Anonym
              Rösta upp
              1
              Rösta ner

URsäkta blir många inlägg nu.

”Buss läge / Tåg läge / Flyg läge” – Det är oerhört svårt när man reser att läsa på erotopia. Det är för tydligt vad det är man håller på med. 🙂

Dark mode – bättre läge för text .. särskilt för mörk miljö (det finns en funktion i chrome mfl för detta jag vet, men den är bara avsedd för läsning och menyer döljs osv) … lång natt flight och jag är den enda som lyser upp i en sovande mörk kabin. 😉

Primitive mode – avskalat från kraftig toppbild osv.

Generellt bättre mobilläge.

Visar 3 svarstrådar
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Sök novell

Dölj innehåll

Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!

Kommenterat

1. Tack för kommentaren. Jag blir glad över att du gillade den! ❤️

2. Tack för kommentaren ❤️ Jag hann tröttna på den här texten långt innan jag skrev klart den, och är inte…