Välkommen › Forum › Support och feedback › Feature önskad
- Detta ämne har 4 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 1 månad sedan av
Anonym.
-
FörfattareInlägg
-
-
2026-03-09 kl. 12:27 #14749
Anonym
::Jag skulle gärna se (som författare) på sidan ”Mina noveller” att ni listar:
1. antal likes
2. antal kommentarer..och om möjligt mer data på de som läser inloggade eller ej, förvalda kategorier, vilka som gillat osv.
Och, tack för att ni är så hjälpsamma och värnar om webbplatsen och författare!
-
2026-03-09 kl. 12:58 #14751
Anonym
-
2026-03-09 kl. 13:13 #14754
-
-
2026-03-12 kl. 15:45 #14798
Anonym
::Ngt som iallafall jag skulle uppskatta är en ”ingress” till noveller som ingår i en serie. alt en ingress till fältet ”serie” .. Att få in en överblick för en lång serie. Jag får för mig att alla kommer in och läser med olika ”målsättning” 😉 .. en del letar efter inspiration till en ”snabbis” på kvällen innan det är dags att sova ..andra njuter kanske av längre texter med en lång uppbyggnad. Men man kanske behöver sälja in en längre novell med många kapitel för att det ska vara värt att läsa den… lite som man gör med baksidan på en bok.. kanske en bra tillhörande säljande bild också? 🙂
-
2026-03-12 kl. 15:59 #14799
Anonym
::URsäkta blir många inlägg nu.
”Buss läge / Tåg läge / Flyg läge” – Det är oerhört svårt när man reser att läsa på erotopia. Det är för tydligt vad det är man håller på med. 🙂
Dark mode – bättre läge för text .. särskilt för mörk miljö (det finns en funktion i chrome mfl för detta jag vet, men den är bara avsedd för läsning och menyer döljs osv) … lång natt flight och jag är den enda som lyser upp i en sovande mörk kabin. 😉
Primitive mode – avskalat från kraftig toppbild osv.
Generellt bättre mobilläge.
-
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Tack, ska korrläsa lite bättre framöver, men med mycket text blir man lätt blind. När det gäller gestaltningen av Marcus…