Kategori: Feelgood
-
Någon måste ha berättat (Arkivet #73)
Att vara iväg på utbildning med jobbet kan vara ganska kul. Mest för att vi får träffa folk från de andra avdelningarna, som vi inte stöter på i vardagen. Typ som Viktor. Det var alltid lite av en chock för mig när jag såg Viktor. På något sätt lyckades jag alltid glömma mellan gångerna hur…
//
-
Bluffsyndromet, Obekväm utveckling på jobbet, del 3 (Arkivet #72)
Ellen är för snygg för att inte vara eftertraktad av nakenfotografer. Hon står emot förfrågningarna ända tills den legendariska Julia drar in henne i branschen och hon snart ställs hon mot hennes stora crush.
//
-
En makalös manick (Favorit i repris, Arkivet #65)
Elise har fått låna sin systers van och ger sig ut på sommarsemester i jakt på havet. Men efter att hon träffat den mest märklige gubbe havererar plötsligt skåpbilen och resan kommer av sig.
//
-
Bara vi två kvar, del 1 (Favorit i repris, Arkivet #55)
Sacke har slumrat till på en picknickfilt och när han vaknar är det bara han och hans bästa väns lillasyster kvar.
//
-
I ett svalt garage i Simrishamn (Arkivet #47)
Jag hade inte varit i Simrishamn på säkert tjugo år. Inte bara ett halvt eller ett helt liv sedan, utan snarare ett-och-ett-halvt liv sedan. Så mycket hade hänt sen dess, både med mig och med staden.
//
-
Den lyckligaste flickan på jorden (Arkivet #43)
Plötsligt kommer exet till min kille fram och viskar saker jag inte förstår. Försöker hon sno tillbaka min kille?
//
-
BB-kompisar (Favorit i repris, Arkivet #39)
Denna novell var en av de första jag skrev enbart för Bubblan, i maj 2021 när jag hittade dit efter att ha tröttnat på hur sidan på S sköts. Ärligt talat är den inte en av mina personliga favoritnoveller, men det är den novell som fick i särklass flest gilla- och favoritmarkeringar av mina noveller…
//
-
Vetenskaplig undersökning (Arkivet #38)
Markus är en av mina allra bästa vänner. Vi har hängt ihop sen första veckan på kemiteknikprogrammet på tekniska högskolan och nu gjorde vi vårt examensarbete ihop. I nästan fem år hade vi pluggat till tentor ihop, skrivit labbrapporter, svurit över omöjliga övningsuppgifter och tagit föreläsningsanteckningar åt varandra när den andra varit sjuk.
//
Senaste nytt
Sök novell
Dölj innehåll
Senast i forumet
Kommenterat
Det är väldigt avtändande att läsa när någon blir utsatt för saker mot hens vilja. Kategorin ”Dub-con – Dubious Consent”…
Bra skrivet… skulle uppskatta en fortsättning och när Niklas begär skilsmässan
Någon är en duktig kille som verkligen förtjänar beröm!
Skön och lättsmält historia som jag verkligen kan relatera till! 😁 Mycket hett och direkt skrivet. Uppskattas! 🔥👍


En härlig historia