-
George wrote a new post 8 månader, 1 vecka sedan
ÅTERKOMSTENHar gått till parken för att se på midsommarfirandet precis som jag alltid har gjort de senaste trettio åren. Nu sitter jag emellertid här ensam på bänke […]
-
Sleepy Aragorn kommenterade på inlägget Vilka noveller / ämnen saknar du? 8 månader, 1 vecka sedan
+1 på den. Det vore inte dumt med någon sorts indikation om novellens längd.
-
John kommenterade på inlägget Vilka noveller / ämnen saknar du? 8 månader, 1 vecka sedan
Ja vi valde bort den kategorin just för att den nog inte skulle ha något direkt värde just för att det nog skulle fejkas en del. Då är det bättre att bara läsa och ibland känner man att jo, det här är fullt trol […]
-
Naturisten kommenterade på inlägget Vår grannflicka Fanny 8 månader, 1 vecka sedan
Herregud vilken underbar novell. Blev helt hänförd nästan lite tagen av den. Du skriver så underbart bra.👍
-
RuterEss kommenterade på inlägget Mitt liv som manlig eskort. Del 8 8 månader, 1 vecka sedan
Jummi, George, Hailey! TACK! Jag är rädd att jag inte hinner skriva fortare än att det blir 2 veckor mellan släpper. Jag önskar att det gick fortare … eller … Nääää. I dessa sammanhang vill man ju INTE att […]
-
Sleepy Aragorn kommenterade på inlägget Vilka noveller / ämnen saknar du? 8 månader, 1 vecka sedan
Det blir ju väldigt lätt att fejka, att låtsas att en påhittad berättelse är verklig. Och på andra sidan myntet finns påhittade noveller med ganska hög grad av inspiration från verkligheten.
-
Sleepy Aragorn kommenterade på inlägget Sleepys skrivtips! 8 månader, 1 vecka sedan
Hur menar du, att man växlar tempus? Jag tror jag har läst någon bok som växlade mellan nutid och dåtid, typ vartannat kapitel eller att nutidsavsnitten var skrivna kursivt. Kanske växlade även person mellan […]
-
Kyrre kommenterade på inlägget Vår grannflicka Fanny 8 månader, 1 vecka sedan
Mmmm vilken härligt uppkåtande novell ❤️
-
RuterEss publicerade en uppdatering 8 månader, 1 vecka sedan
Nu rullar det på. Ny del av ”Eskort-serien” ute nu 😁. 5 delar kvar. Kommer att läggas ut med ca 14 dagars mellanrum.
Tack för all positiv feedback såhär långt 😘 -
Swehn kommenterade på inlägget Vår grannflicka Fanny 8 månader, 1 vecka sedan
Mmmmmm Underbar novell
-
John kommenterade på inlägget Vår grannflicka Fanny 8 månader, 1 vecka sedan
Du utforskar ett nytt område för dig, tänjer och utmanar egna gränser och du gör det så lekande lätt, respektfullt och vackert, så otroligt galet vackert! Som ett barn som tar sand i händerna och silar det geno […]
-
George kommenterade på inlägget Mitt liv som manlig eskort. Del 8 8 månader, 1 vecka sedan
Härligt och eggande välskrivet! Och det måste bara bli fler delar.
-
RuterEss wrote a new post 8 månader, 1 vecka sedan
Mitt liv som manlig eskort. Del 8Michelle Mailet från Hailey kom vid tiotiden. Kunden jag skulle träffa hette Miriam. Hon var enligt uppgift bara några år yngre än mig och av fotot att […]
-
Naturisten kommenterade på inlägget Rebecca del 1 – en oslipad diamant 8 månader, 1 vecka sedan
Så härligt att läsa noveller om familjesex. Hoppas du skriver en fortsättning, eller mer i samma tema. 👍
-
Swehn kommenterade på inlägget Rebecca del 1 – en oslipad diamant 8 månader, 1 vecka sedan
Godmorgon Detta blev en riktigt trevlig morgon Älskar sådanhär noveller Familjesex är så underbart att läsa , gör mig så kåt och kom så underbart Kanske man kan begära en fortsättning.?
-
TheTinyAstronaut kommenterade på inlägget När jag får oväntat besök – Del 1 8 månader, 1 vecka sedan
Tack snälla. 🙂 Ja det var nog en av de mest spännande kvällarna på otroligt länge.
-
TheTinyAstronaut kommenterade på inlägget När jag får oväntat besök – Del 1 8 månader, 1 vecka sedan
Åhå, spännande att du med varit med om det. Det är verkligen otroligt härligt förbjudet. 🙂 En fortsättning kommer absolut. Så snart jag kan vara ensam hemma och skriva den. Kan bli awkward om frun ser en berä […]
-
TheTinyAstronaut kommenterade på inlägget Bröllopsfesten som tog en oväntad vändning. 8 månader, 1 vecka sedan
Nej det är absolut inte mitt mest genomtänkta beslut, det kan jag säga.
-
John kommenterade på inlägget Farfars stuga 8 månader, 2 veckor sedan
Tycker inte du ska fortsätta om det bara skulle bli upprepning och varianter. Ibland måste en bra historia få ta slut också. Men ibland får man som författare ”uppenbarelser” och plötsligt kommer på hur det sku […]
-
John kommenterade på inlägget Farfars stuga 8 månader, 2 veckor sedan
Mycket bra. Känner jag igen den här från Bubblan? Hur som helst kändes den trovärdig och respektfull trots ”pang på”.
- Visa mera
Tack för uppmuntrande beröm ❤️ Jag är glad att du gillar den!





