-
John kommenterade på inlägget Minnen 5 månader, 2 veckor sedan
Det här var mycket fint och hög igenkänning dessutom. 2009 förlorade jag också en vän som skulle ha ändrat allt om hon bara fått leva. Men det var hjärtat och depressionerna som tog henne till slut. Det var 17 å […]
-
Norrman12 kommenterade på inlägget Sex- och Samlevnad – Avslutningen 02 5 månader, 2 veckor sedan
Anslutar mig till föregångaren, en härlig serie
-
Norrman12 kommenterade på inlägget Daos Snabbisar 12 – Syrrans kompisar – Uppföljaren 5 månader, 2 veckor sedan
Tack för alla snabbisar, några faller inte mig i smaken men det har inget med det att göra, tycker du gör ett toppen jobb, ser framemot flera snabbisar, tack
-
George kommenterade på inlägget Minnen 5 månader, 2 veckor sedan
Nä, livet blir inte alltid som man hoppas. Dina vackert beskrivna känslor värmer trots allt.
-
John kommenterade på inlägget De stora sorgerna #1 – Kampen om Tine 5 månader, 2 veckor sedan
Tack. Ja det känns viktigt. Det kommer mer i den här genren men ska bryta av med lite annat mellan. 🙂
-
Norrman12 kommenterade på inlägget Tomtarnas julmottagning 5 månader, 2 veckor sedan
Helt enkelt toppen dina Noeller, men vad jag vill fråga, tar alla Piller eller kör dom med gummi, det blir ju aldrig något resultat?
-
Norrman12 kommenterade på inlägget Orrspelet 5 månader, 2 veckor sedan
Dina Noveller är toppen, tacck
-
Norrman12 kommenterade på inlägget Fjärilar och blommor 5 månader, 2 veckor sedan
Har inte plusat alla dina stories, men tycker dom är toppen hoppas du fortsätter at skriva gillar dom verkligen. Tusen tack
-
John kommenterade på inlägget Konstauktionen #1 5 månader, 2 veckor sedan
Åh det här är så bra! Ser fram emot fortsättningen. 🙂
-
John wrote a new post 5 månader, 2 veckor sedan
De stora sorgerna #1 – Kampen om Tine– Du är en jävla hora! Jag ska fan slå ihjäl dig! Dunk, dunk, dunk. Ett skrik från en kvinna. Ljuden ekade mellan garagelängorna bakom höghusen med hyresrät […]
-
Norrman12 kommenterade på inlägget Esther får sin pappa. Del 4av 4. 5 månader, 2 veckor sedan
Tack den var riktig bra
-
George kommenterade på inlägget Ta mig till havet (Sommarklassiker del 2) 5 månader, 2 veckor sedan
Kort men full av känslor.
-
George kommenterade på inlägget Konstauktionen #1 5 månader, 2 veckor sedan
Åh vilken härlig början! Känns äkta som om jag satt med i budgivningen. Och sen en riktig kavaljer som vet vad han vill. Vad månde fortsättningen bli?
-
Norrman12 kommenterade på inlägget Frivillig på flyktingförläggning 5 månader, 2 veckor sedan
Bra stories med vad är Bullen?
-
Norrman12 kommenterade på inlägget Grevinnan 5 månader, 2 veckor sedan
Mycket bra tack för den
-
Norrman12 kommenterade på inlägget Nettan – 43 år och nyskild Del I 5 månader, 2 veckor sedan
Varför får hon inte bli på smällen, skulle vara toppen
-
Norrman12 kommenterade på inlägget Att synda och göra bot – en mor och son 5 månader, 2 veckor sedan
Snälla fortsätt att skriva allt toppen bra
-
Norrman12 kommenterade på inlägget Mamma Karin 5 månader, 2 veckor sedan
Samma här och gör henne med barn också toppen helt enkelt
-
Norrman12 registrerade sig 5 månader, 2 veckor sedan
-
RuterEss kommenterade på inlägget Mitt liv som manlig eskort. Del 14. 5 månader, 2 veckor sedan
Miss Moneypenny … 😊 jag bara ÄLSKAR att du drar den parallellen. Att det blev rörigt? Det var väl nästan ofrånkomligt. Jag inbillar mig (för jag har ju ingen egen erfarenhet) att det är så på den typen av ev […]
- Visa mera
Skön och lättsmält historia som jag verkligen kan relatera till! 😁 Mycket hett och direkt skrivet. Uppskattas! 🔥👍





