-
Sleepy Aragorn kommenterade på inlägget Om du fick plocka en enda blomma 4 månader, 3 veckor sedan
Visst är man kluven!
-
George kommenterade på inlägget Om du fick plocka en enda blomma 4 månader, 3 veckor sedan
Underbart vackert! Läste med vemod samtidigt som berättelsen gjorde mig glad.
-
Sleepy Aragorn kommenterade på inlägget Om du fick plocka en enda blomma 4 månader, 3 veckor sedan
Det är ju inte mitt vanliga tema, riktigt, och jag minns faktiskt inte ens exakt var idén kom ifrån – Men jag minns att när den väl kommit till mig så ville den inte släppa taget. Den BEHÖVDE skrivas! Inte förvåna […]
-
John kommenterade på inlägget Om du fick plocka en enda blomma 4 månader, 3 veckor sedan
Herre… jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska säga. Det kommer kanske sen… Men det här var sjukt, sjukt och galet bra! Det är en sådan där berättelse som stannar under huden och inte bara rinner av efter […]
-
John svarade på ämnet Vad ska vi ha forumet Dark Room till? i forumet Dark room 4 månader, 3 veckor sedan
Det blir väl lätt så på novellsidor. Inbillar mig att Erotopia inte är unik på det sättet?
Från redaktionen försöker vi bidra till det genom våra novellutmaningar med massa olika teman varje månad. Från och med februari kommer vi ha ett lite annat upplägg som jag tror kan bli spännande (tack Sleepy för uppslaget) 🙂
-
Sleepy Aragorn kommenterade på inlägget Om du fick plocka en enda blomma 4 månader, 3 veckor sedan
Tack! Ja, jag tror det finns känslor i denna berättelsen som många kan relatera till.
-
Sleepy Aragorn wrote a new post 4 månader, 3 veckor sedan
Om du fick plocka en enda blommaMin trädgård var så lugn och rofylld som kan bli en sommardag. Ett svagt sus hördes från den höga hängbjörken som brukade […]
-
Herr6 svarade på ämnet Forumfeedback och buggar i forumet Support och feedback 4 månader, 3 veckor sedan
Färgerna…
Reglerna har ljusgul bakgrund, rosa överstrykning, och ljusgrå text. Totalt oläsbart.
I mobilen kan man inte se vad som är nya ämnen i en tråd. Har kollat med Chrome och duckduck go -
Flying55 kommenterade på inlägget Konstauktionen del 4 av 6 4 månader, 3 veckor sedan
Minnene… Mmmm…
-
Sleepy Aragorn svarade på ämnet Forumfeedback och buggar i forumet Support och feedback 4 månader, 3 veckor sedan
Det står på redaktionens att göra-lista! Absolut en saknad funktion!
-
Sleepy Aragorn svarade på ämnet Vilka noveller / ämnen saknar du? i forumet Allmänt 4 månader, 4 veckor sedan
Senast året snittar jag ca 2500 visningar och 40 reaktioner per novell (gilla+kommentarer). Det innebär en reaktion per 60 visningar, ungefär.
Under samma period på Sexnovell har jag i snitt 15000 visningar och 9 reaktioner, vilket innebär 1700 visningar per reaktion. Jag publicerar enstaka noveller där ibland, för att jämföra. Jag är lagd såda…[Läs mer]
-
Herr6 kommenterade på inlägget Äventyr 4 månader, 4 veckor sedan
Trevlig novell men jobba gärna lite med språket. Hade han lämnat in den här novellen som uppsats i sin fina skola hade han inte fått A i svenska. Det är väldigt många meningar efter varandra som börjar med Jag […]
-
John kommenterade på inlägget Stjärna på hal is Del 1-3 4 månader, 4 veckor sedan
Väldigt bra skrivet, viktigt ämne och väldigt bra med fler killar som skriver heta välskrivna noveller i den här kategorin. Stor eloge. Kan hålla med om styckeindelning så det inte blir så enorma textsjok.
-
John svarade på ämnet Vilka noveller / ämnen saknar du? i forumet Allmänt 4 månader, 4 veckor sedan
Vem som helst kan skapa trådar i forumet men jag har nu skapat tråden ”Efterlysningen”. Vem vet, kanske författaren själv läser här eller någon som har kontakt. Minns att det inte är tillåtet att publicera andras noveller utan författarens medgivande.
-
Lucky-guy svarade på ämnet Vilka noveller / ämnen saknar du? i forumet Allmänt 4 månader, 4 veckor sedan
En sidotråd till ämnet, som jag tycker skulle kunna ha en egen flik på ämnet ”Vilka noveller saknar du?” Är en tråd där man kan söka efter noveller man saknar. Ex: ”Jag söker noveller skrivna av Glenn_pop som tidigare fanns på exempelvis Hard. Är det möjligtvis nån som har det??” Det skulle vara kanon om det gick att skapa här.
Mvh
Lucky-guy -
John svarade på ämnet Möjlighet att svara på ett exakt inlägg i forumet Support och feedback 4 månader, 4 veckor sedan
Om du syftar på inlägget om för liten teckenstorlek som du publicerade som en egen tråd så var det jag som flyttade in den under ”Forumfeedback och buggar”-tråden utan att informera dig. 🙂 Annars borde svar hamna rätt — borde. 🙂
-
John svarade på ämnet Beteende mot tjejer i forumet Allmänt 4 månader, 4 veckor sedan
Jag vill inte heller att man ska vara rädd för att kontakta en annan användare i privata meddelanden, men man kan gott och väl ställa sig frågan om man gör det här för att det kan vara en tjej eller gör jag likadant om användaren är en kille? Och inte minst tänka på vad man skriver. Ett inledande ”hej” är en bra början och att inte gå på sexfrågor…[Läs mer]
-
John startade ämnet Beteende mot tjejer i forumet Allmänt 4 månader, 4 veckor sedan
På förekommen anledning startar jag en egen tråd då detta är något som vi i redaktionen tycker är superviktigt. Jag skriver tjejer därför att det gäller hur vi män beter oss mot tjejer som registrerar sig och publicerar här.
Våra regler är supertydliga på den här punkten. Problemet är inte unikt för Erotopia, det vet framför allt ni tjejer. Ja…[Läs mer]
-
John svarade på ämnet Vilka noveller / ämnen saknar du? i forumet Allmänt 4 månader, 4 veckor sedan
Viktig fråga så jag tänker att vi startar en egen tråd i ämnet. Svara gärna där med samma reflektion.
-
John startade ämnet Regler för forumet Moderatorhörnan i forumet Moderatorhörnan 4 månader, 4 veckor sedan
Här kan moderatorer diskutera.
- Visa mera
Calcifer
Senaste nytt
Sök novell
Dölj innehåll
Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!
Senast i forumet
Kommenterat
Jag är egentligen inte helt förtjust i gammal o ung-sex, men allt detta inre liv vi får följa med i.…
nej frågan var egentligen riktad till @Lucky-guy men hamnade knasigt på grund av tidsstämpeln. ändrade så det nu ser mer…
Ja så skulle jag velat ha det själv Tack för bra skrivet )))
Var frågan riktad mot mig, i så fall, vad menar du? 😊






Vad jag kommer ihåg så var det väl ingen mirakelkur, men har för mig att det släppte någon dag senare.…