Möjlighet att svara på ett exakt inlägg

Välkommen Forum Support och feedback Möjlighet att svara på ett exakt inlägg

Visar 3 svarstrådar
  • Författare
      Rösta upp
      0
      Rösta ner
      ::

Jag har försökt klura ut hur man kan svara på ett exakt inlägg utan att mitt svar hamnar lite vilse.

Sleepy Aragorn
      Moderator
        Exklusiva författareModeratorerPatreonsÅrets favoriter 2025
        Rösta upp
        1
        Rösta ner

Hur då vilse? Trycker du ”Svara” på ett specifikt inlägg så kommer ditt svar under det inlägget, det bildas en subtråd, medan ”huvud-svaren” på ursprungsinlägget ligger i en egen nivå. Är du med? Eller är det jag som missuppfattar?

Hailey
        Trådstartare
          Exklusiva författareÅrets favoriter 2024
          Rösta upp
          0
          Rösta ner

Jo, jag har gjort det och såg att mitt svar hamnade under ett helt annat inlägg, nämligen. Därför frågade jag 😊

John
            Keymaster
              Exklusiva författareSuperpatreonsAdministratorÅrets favoriter 2025Årets favoriter 2024
              Rösta upp
              1
              Rösta ner

Om du syftar på inlägget om för liten teckenstorlek som du publicerade som en egen tråd så var det jag som flyttade in den under ”Forumfeedback och buggar”-tråden utan att informera dig. 🙂 Annars borde svar hamna rätt — borde. 🙂

Johan
              Keymaster
                Exklusiva författareSuperpatreonsAdministrator
                Rösta upp
                0
                Rösta ner

När jag trycker svara så hamnar svarsrutan i just det här fallet precis under Johns inlägg. Eftersom det är där det kommer hamna i den här ”tråden”.
                Var det inte så det blev för dig när du försökte svara? Man ska ju alltså trycka på Svara-knappen som är ovanför, eller i ovankanten, på inlägget man svarar på.
                Prova gärna nånstans och säg till var om det inte funkar så vi får något att kika på.
                /J

Hailey
              Trådstartare
                Exklusiva författareÅrets favoriter 2024
                Rösta upp
                0
                Rösta ner

Nejdå, det var inte det inlägget. Jag tänkte svara på/kommentera en medlems tråd och när jag klickade på ”svara” knappen såg jag att mitt inlägg skulle hamna hos en annan och då postade jag inte.

Visar 3 svarstrådar
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Sök novell

Dölj innehåll

Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!

Kommenterat

1. Den välskriven roman, ypperligt bra och den skildrar ett vackert samlag och mannens rädslor. Underbart skrivet