-
Swehn kommenterade på inlägget Från ” lilleman ” till ” storeman” del 1 4 månader sedan
Godmorgon Älskar läsa ageplay Gött och ligga och runka till Hoppas på del 2 så jag kan få det gött igen
-
Lucky-guy kommenterade på inlägget Pappas besök II 4 månader sedan
Fortsättning följer…
-
Lucky-guy kommenterade på inlägget Småstadsidyll #11 – Mathilda 4 månader sedan
Grymt som vanligt!! Självklart vill vi att du filar klart på del 12 och knyter ihop hela säcken i en del 13 också.. Keep up the good work!! Mvh Lucky-guy
-
Sir Väs kommenterade på inlägget Sann historia om min härliga relation med äldre kvinna 4 månader sedan
Fint, kul att du berättar och trevligt med en berättelse som inte handlar om nyblivna femtonåriga nymfomaner…
-
John svarade på ämnet Att kommentera noveller i forumet Allmänt 4 månader sedan
Den jämförelsen är mycket bra och den tycker jag absolut att man kan ha i åtanke när man skriver en kommentar eller något över huvud taget.
-
John kommenterade på inlägget I alpernas skugga #1 4 månader sedan
Tack för ett bra första bidrag och välkommen hit. 🙂 Gillar ditt språk och ordrikedomen, inte minst i avsnittens rubriker. Orden gör verkligen berättelsen och det här kändes nästan poetiskt. 🙂
-
John kommenterade på inlägget Femton minuter 4 månader sedan
Väldigt väldigt bra! Först ett hett möte som beskrivs just så som det skulle kunna vara i en vanlig vardag som nog många kan känna igen sig i, även jag. Sedan motpartens känslor och reaktioner och konsekve […]
-
Swehn kommenterade på inlägget Sommarjobb i fotobutiken och moster Lisa, del 1 4 månader sedan
Lyckliga Micke och Lisa Jag blir alltid så kåt av att läsa ageplay Väntar på del 2
-
Herr6 kommenterade på inlägget Insikten…. 4 månader sedan
Fint skrivet om problem som kan uppstå för vem som helst. Vi lever i ett fint förhållande där swingersklubbar är ett återkommande inslag och vi har träffat på några par genom åren som skulle kunna vara de i novel […]
-
Sir Väs kommenterade på inlägget Vingården 4 månader sedan
En milt erotisk, underbart välskriven, novell! – Som vanligt, från den författaren, måste man ju tillägga… 😎
-
Naturisten kommenterade på inlägget En helt ovanlig familj, del 1 4 månader sedan
En härlig berättelse 😍
-
Swehn kommenterade på inlägget Lanzarote med morsans vännina Del 1 4 månader sedan
Vilken lycklig kille Långsamt byggs det upp och slutar så underbart Älskar läsa om yngre knullar äldre Så jag blev precis som Johan hård och kåt
-
John svarade på ämnet Att kommentera noveller i forumet Allmänt 4 månader sedan
Ja vi hade en gammal Bubblan-författare som lämnade på grund av just lite drevliknande beteende men då handlade det om incest tror jag och inte primärt kvalitet på noveller. Själv hann jag inte med att läsa innan författaren lämnade.
Det kan tyckas överdrivet ibland hur starkt folk reagerar men dels är det lätt att missförstå i text och det k…[Läs mer]
-
Lucky-guy kommenterade på inlägget Småstadsidyll #10 – Återförening i hembyn 4 månader sedan
Ytterligare ett mästerverk från dig John. Denna del hade så mycket av allt… Melankoli, sorg, ilska, glädje, sensualism, eufori, lycka, romantik och tragik på samma gång. Du lyckas väva in alla delar på ett fin […]
-
Swehn kommenterade på inlägget En helt ovanlig familj, del 1 4 månader sedan
Godkväll Detta är så underbart Precis som jag skulle vilja ha det när jag växte upp Blev så hård när jag läste och kom så gött Tack för detta Kan det komma en fortsättning
-
Lucky-guy kommenterade på inlägget Kåthet är kusin med äckel del 1 4 månader sedan
Hej! Jag har fått en annan förståelse och lärt mig något nytt efter Cristobals inlägg. Ditt skriftformat var något nytt för mig då jag mestadels läst mer skönlitterära alster. Efter att ha läst om den och tänk […]
-
John svarade på ämnet Författare, läser ni andras noveller? i forumet Skrivarstugan 4 månader sedan
Ungefär samma för mig som @RuterEss beskriver. Jag måste läsa väldigt selektivt för att hinna med och för att ha möjlighet att skriva själv. Därtill måste jag granska inkommande bidrag till sidan även om det då mer kanske handlar om överskådligt mer än luststyrt läsande.
-
RuterEss svarade på ämnet Författare, läser ni andras noveller? i forumet Skrivarstugan 4 månader sedan
Borde egentligen läsa mer, men tiden (och orken) låter mig inte göra det, inte utan att det går ut över mitt skrivande. Men det händer, och det händer även att jag kommenterar … förutsett att jag har någonting snällt att ”säga”.
-
Lucky-guy kommenterade på inlägget Småstadsidyll #9 – En smak av det förflutna 4 månader sedan
Intimt, vackert och våghalsigt. Underbar läsning… 🥰 Keep up the good work!! Mvh Lucky-guy
-
Lucky-guy kommenterade på inlägget Småstadsidyll #8 – Den sista resan 4 månader sedan
Återigen en välskriven och mysig del i serien där jag till fullo håller med huvudkaraktärerna att Liseberg är bra mycket bättre än Gröna Lund!! 🤩 Att verkligheten kommer ikapp med ”normala” relationer är på ett s […]
- Visa mera
Calcifer
Senaste nytt
Sök novell
Dölj innehåll
Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!
Senast i forumet
Kommenterat
Jag vill ha en fortsättning
Tack alla för de fina orden, som redan vällt in. Jag är helt överväldigad av responsen på vad som tydligen…
Tack Mxmeralda för de fina orden. Din uppskattning värmer alltid lite extra. Tack också för kritiken. Som ändå kommer från…
Det här är helt klart det bästa jag läst på länge! Du bygger upp del ett som en roman och…






”Hujeda mig sånt barn hon var, ej värre tänkas kan”…😅 Ja nog är barn påhittiga och listiga för att få…