-
Nobelpris kommenterade på inlägget Tylösand 3 månader, 3 veckor sedan
Stort tack.
-
Nobelpris kommenterade på inlägget Tylösand 3 månader, 3 veckor sedan
Stort tack.
-
George kommenterade på inlägget Tylösand 3 månader, 3 veckor sedan
Underbart skönt beskrivet hur känslor kan leda en in i det osagda.
-
Herr6 kommenterade på inlägget Tylösand 3 månader, 3 veckor sedan
Strålande! Fin berättelse. Ibland behövs mer än en Norrlands guld för att vara sig själv för en stund.
-
John kommenterade på inlägget Vid hennes fötter 3 månader, 3 veckor sedan
Jag har skrivit det förr, tycker om att du vänder på rollerna så att det inte blir så stereotypiskt. Jag kan inte den här genren från verkligheten, bara från sådant jag läst, kanske tycker en del att detta är […]
-
John kommenterade på inlägget Red Velvet Club – Med alla sinnen öppna 3 månader, 3 veckor sedan
Gör det om inspiration och orken finns. Det här kommer i alla fall jag läsa flera gånger.
-
Sleepy Aragorn kommenterade på inlägget Kärlekens Förstånd 3 månader, 3 veckor sedan
Trevlig läsning. Du skriver bra, med text som bara flödar in i sinnet, naturligt och utan ansträngning. Jag har lite svårt att koncentrera mig och läsa texter som inte funkar så. Att den är så kort kan jag lev […]
-
Lucky-guy kommenterade på inlägget Del 2, Sommarjobb i fotobutiken, moster Lisa och Pernilla 3 månader, 3 veckor sedan
Och de bilderna hade man gärna sett… 📸😉👌
-
Lucky-guy kommenterade på inlägget Sagor för barn som är vuxna nu – Kåtbockarna Bruse 3 månader, 3 veckor sedan
Ja du… Vad ska man säga… 😂😂😂 Väntar med spänning på nästa saga… Keep up the good work!! Mvh Lucky-guy
-
John svarade på ämnet Förbättringsförslag i forumet Support och feedback 3 månader, 3 veckor sedan
Tack, bra temaförslag tar vi gärna emot. Det är sparat. 🙂
-
Hanshoyer kommenterade på inlägget Red Velvet Club – Med alla sinnen öppna 3 månader, 3 veckor sedan
Åh, det var första gången för mig också. Nya relationer du vet!Det blev många män och 2 kvinnor där jag hamnade. Lite suddigt vilket rum det var
-
OffGlen svarade på ämnet Förbättringsförslag i forumet Support och feedback 3 månader, 3 veckor sedan
Förslag på temat till novellutmaningarna:
1. Äldre och sex, klimakteriet, dålig hälsa mm. När det inte blir så fantastiskt som man hade kunnat önska.
2. Sex fiender emellan. Spioner? Försoningssex?
3. Hur sex ändras med tiden… en tidsresa. Sex som nykära, jämfört med sex 40 år senare. Minst!
-
OffGlen svarade på ämnet En bugg? i forumet Support och feedback 3 månader, 3 veckor sedan
Jag har jag fått avisering när jag har svarat någon i en tråd.
-
John kommenterade på inlägget Red Velvet Club – Med alla sinnen öppna 3 månader, 3 veckor sedan
När vi bestämde det här temat hoppades jag att någon skulle ta sig ann just synnedsättning därför att det är så centralt i kommunikationen mellan människor och för att så mycket avgörs med ögonkontakt. […]
-
John svarade på ämnet En bugg? i forumet Support och feedback 3 månader, 3 veckor sedan
Får du avisering vid nya ämnen eller när du svarar någon? Man borde inte få notis vid nya ämnen åtminstone men ser att aviseringarna är lite konstiga när någon svarar. Bland annat verkar det visas fel vem som svarar.
Men jag ska testa lite.
-
OffGlen wrote a new post 3 månader, 3 veckor sedan
Tjänarinnans Berättelse; #8 SmärtaJag vaknar, liggande på mage, av att någon rycker mig hårt i armen. Helt utmattad har jag somnat tidig morgon och nu är jag fullständigt slut. Min rumpa har […]
-
OffGlen kommenterade på inlägget Mitt liv som manlig eskort. Del 14. 3 månader, 3 veckor sedan
Ja jag vill gärna fördjupa mig i din serie vid tillfälle, för det är ju naturligtvis sant som du säger att jag missar en del bakgrund när jag hoppar in såhär. Det märk att berättelsen drivs av dialog, vilket är […]
-
Sleepy Aragorn kommenterade på inlägget För att jag vill 3 månader, 3 veckor sedan
Även onda ting kan föra något gott med sig!
-
Sleepy Aragorn kommenterade på inlägget För att jag vill 3 månader, 3 veckor sedan
Spännande!
-
John svarade på ämnet Förbättringsförslag i forumet Support och feedback 3 månader, 3 veckor sedan
VI har sedan start haft en tanke på en ”skrivarskola” i menyn med undersidor med kortare texter om dialog, tempus, gestaltning etc och det kanske kan vara läge att ta tag i den idén igen.
Hittills har några författare här, Sleepy och Calcifer skrivit under ”Senaste nyheter” (kopierat hit till forumet Skrivarstugan) men en fast plats i menyn så fö…[Läs mer]
- Visa mera
Calcifer
Senaste nytt
Sök novell
Dölj innehåll
Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!
Senast i forumet
Kommenterat
Tack Mxmeralda för de fina orden. Din uppskattning värmer alltid lite extra. Tack också för kritiken. Som ändå kommer från…
Det här är helt klart det bästa jag läst på länge! Du bygger upp del ett som en roman och…
En helt underbar story i min smak där jag anser att syrran/dottern självfallet måste få bli en del av gemenskapen…
Jag förstår. Det finns dock en baktanke med det, som kommer i nästa del. Jag kunde ha skrivit det i…






Tack alla för de fina orden, som redan vällt in. Jag är helt överväldigad av responsen på vad som tydligen…