Vilka familjemedlemmar har du haft sexfantasier om?

Välkommen Forum Dark room Vilka familjemedlemmar har du haft sexfantasier om?

Visar 13 svarstrådar
  • Författare
      Rösta upp
      2
      Rösta ner
      ::

Handen på hjärtat, och så här i fullkomlig anonymitet: mamma, pappa, syster, bror, son, dotter och/eller farmorsmor – vilka familjemedlemmar har du fantiserat om att ha sex med (om du har såna fantasier, vilket alla inte har)?
      Obs! Att fantisera är något helt annat än att vilja göra det på riktigt.

• Detta ämne redigerades för 1 månad, 2 veckor sedan av palachuck. Anledning: Rättade en formulering
      John
      Keymaster
        Exklusiva författareSuperpatreonsAdministratorÅrets favoriter 2025Årets favoriter 2024
        Rösta upp
        1
        Rösta ner

Det är ingen hemlighet om man läser mina noveller. Vilka har man INTE fantiserat om i olika faser? 🙂

Systrar, kusiner, mamma, mostrar och fastrar, farmor.

Jag ser inte det som något särskilt konstigt. Vi är erotiska varelser, för somliga börjar det tidigare än andra, för vissa kommer det bara som ett litet löv för vinden som flyger förbi och passerar och för andra blir det desto mer och starkare.

För mig som till en början är uppvuxen långt ut på landet så var det dessa kvinnor som fanns närmast och för att blyghet inte var något stort och kanske inte heller så höga tankar om tabun på sina håll. Jag ska inte säga att kvinnorna gärna visade upp sig för oss barn, det skulle låta fel men de blygdes inte och tyckte det var naturligt och drog inte en handduk runt sig för minsta nakenhet. Det satte i alla fall fart på min livliga fantasi och det gud inte såg där i ladorna mådde han inte heller dåligt av. 🙂

Johan
        Keymaster
          Exklusiva författareSuperpatreonsAdministrator
          Rösta upp
          1
          Rösta ner

Jag har skrivit en del om jämnåriga syskon som leker. Dock har jag själv varken bror eller syster, annars är det nog inte omöjligt att jag skulle fantiserat om dessa. De yngre kusinerna tänkte man en del på i tonåren. Föräldrar och äldre släktingar har däremot faktiskt aldrig någonsin hänt.

(För övrigt så uppskattar jag att det startas ämnen i forumet, det är riktigt kul. Men om man vill få svar på den här typen av frågor tycker jag nog ändå det är klädsamt att man själv delar med sig i trådstarten. 🙂 )

palachuck
          Trådstartare
            Författare
            Rösta upp
            0
            Rösta ner

Helt riktigt, Johan. Såklart ska man svara på sina egna frågor. Jag vill bara hålla frågan ”ren” från överlastad info, så jag tar svaret separat.
            Jag har nog, precis som John, haft fantasier om de flesta kvinnor i familjen. Framför allt mamma, men även min farmor. Det var främst under den sprittande tonåren som dessa fantasier frodades. Nu när jag börjar skriva sexnoveller (sedan ett antal år tillbaka) har dessa fantasier fått en renässans, som bränsle för idéer. Även min dotter har börjat förekomma i mina fantasier, men först efter att hon blev vuxen. Innan kändes för tabu.
            Incest är väl öht ett ämne som många går igång på, just det förbjudna gör det extra upphetsande.

Rösta upp
              0
              Rösta ner

Håller med om att man ska svara på sitt eget ämne, men hålla första inlägget rent. Annars kan det se ut som att man ställer en fråga, inte för att höra andras svar, utan som förevändning för att hålla en monolog om vad man själv tycker. Då ser det trevligare ut ställa frågan, vänta in ett par svar och sen svara själv!

Rösta upp
            -1
            Rösta ner

Mamma och moster.

Redan i tidiga tonåren fantiserade jag främst om mogna kvinnor: lärarinnor, tanten i kiosken osv. Men mamma hade jag ju sett naken. Fast det skavde lite, jag plågades av dåligt samvete efter att ha onanerat och tänkt på henne.

När jag var 14 fick jag se moster sola helt utan kläder. Jag blev efter det djupt förälskad i henne och det höll i sig under många års tid. Då glömde jag mamma helt, det var bara moster som gällde och jag skämdes inte ett dugg för det. Hon märkte det förmodligen, jag tror att hon tyckte det var lite gulligt och hon var ganska flörtig fast på ett oskyldigt vis. Jag fick många kramar och pussar på kinden av moster under somrarna, som vi alltid tillbringade på mina morföräldrars lantbruk.

Efter att ha fyllt 16 så träffade jag min första flickvän, en jämnårig tjej, och förlorade svendomen. Men jag fortsatte ändå fantisera om moster, långt upp i vuxen ålder.

Rösta upp
            0
            Rösta ner

Mina systrar har varsin stilig tonårskille, och jag har ibland fantiserat om vad dom kunde tänkas göra tillsammans.

Rösta upp
            0
            Rösta ner

Klart man fantiserat om syskon och kusiner och även mostrar i yngre dagar. Har en ett par år äldre syster som jag ofta solade och badade naken med och tankarna rullade ofta iväg åt det sexuella hållet. Min äldre bror var ofta med när jag hade tjejkompisar på besök och visade gärna upp sig för dem och har även ett par yngre tjejkusiner jag spelat klädpoker och lekt doktor med och liknande.
            Har även en vacker moster som visade mig hur kvinnokroppen fungerar och ofta var naken när vi badade. Hon var rena drömmen för mig i unga år.
            Tror nog de allra flesta har sådana minnen och erfarenheter och blivit präglade av sådana upplevelser. Är ju inget fel att fantisera och drömma, kan vara väldigt utvecklande för det det egna sexlivet.

Rösta upp
            0
            Rösta ner

De kommer upp eftersom jag hittar igen dem hoppas jag! Har tyvärr haft lite kaos och oordning sedan min fru hastigt gick bort för snart två år sedan, hon hade också skrivit några jag ska publicera vad det lider!

Rösta upp
            0
            Rösta ner

När jag var i fyrtioårs åldern så tänkte jag ofta på min svärmor som då var närmare sextio ))

John
              Keymaster
                Exklusiva författareSuperpatreonsAdministratorÅrets favoriter 2025Årets favoriter 2024
                Rösta upp
                0
                Rösta ner

Samma här. Min svärmor klippte oss alla i familjen under många år från att jag träffade min fru när jag var 23. Då var hon bara 39. Hon var alltid väldigt närgången på mig, stod med kroppen emot när hon klippte. Tyvärr vågade jag inte utforska det vilket jag ångrar idag. Däremot kommer det att komma en novell om en tänkbar utgång så småningom. 🙂

Rösta upp
                0
                Rösta ner

Tack John!🙏
                Livet är inte rättvist ibland, hon insjuknade hastigt och fick bara bli 45 år….
                Har dock bestämt att fortsätta hennes verk, både k professionen och att återpublicera några av hennes noveller, både för att hedra hennes minne och stärka mig själv.

John
                Keymaster
                  Rösta upp
                  0
                  Rösta ner

Sannerligen inte rättvist. 🙁 Vilken profession om man får fråga?

Rösta upp
                  0
                  Rösta ner

Har tagit över hennes arbetsuppgifter i ett företag inom familjehemsvård och som konsult inom ungefär samma områden efter att ha arbetat inom dagligvaruhandeln tidigare.

Rösta upp
                0
                Rösta ner

Uppvuxen i Norra Finland på landet, där bastas varje vecka och ingen hade kläder på sig i bastun så en har kunnat syna unga och gamla för där vart ingen falsk blygsel.
                Hade mycket våta tankar om äldre kusiner och en del grannfruar som bastade ibland hos oss, hade svårt att dölja upphetsningen(var mycket tidigt sexuellt aktiv).

Den enda i familjen som jag tände på var min syster, vi brukade kivas och brottas, lite på skoj men det hände att vi blev upphetsade utan att det ledde till mer än klämmande och kittlande.

I tonåren blev det mors väninnor som ledde mig på synden väg och jag anade att min mor uppmuntrade dom för hon ville att jag skulle lära mig.

Anonym
                  Rösta upp
                  -1
                  Rösta ner

Min första tankar på sex, mitt uppvaknande var i tidig ålder. Jag var ofta hos min mormor och morfar i Västmanland på somrarna under flera veckor. Det var där jag första gången jag kom i kontakt med sex och onani. Jag läste porrtidningar (morbror hade mycket sånt) var där hemma och porrfilm.

Ibland sov jag över hos min moster som hade flyttat hemifrån när mormor och morfar skulle iväg någonstans. Hon var nog 19 år vid den tiden kanske (första övernattningen). Jag var otroligt naiv (som man är i början). Hennes lägenhet var väldigt lyhörd mellan rummen, något som hon inte kanske hade tänkt på eftersom hon bodde själv.

Jag minns fortfarande de där ljuden om natten. Tunga andetag, stötande knakade parkettgolv och stön. Till en början förstod jag ingenting, (vad håller hon på med? minns att jag kände mig lite irriterad för hon väckte mig). En natt tog jag mod till mig för att se vad hon höll på med. Det var förtrollande, jag kommer aldrig glömma det den synen, jag tänker på det till och från fortfarande.

Att smyga och se sin moster onanera till grov porrfilm, det är något som man nog aldrig glömmer. Chocken, att inte ens ha begripit att vuxna gjorde sånt, jag blev nog åtminstone fyra år äldre inom loppet av en sekund, haha. 🙂
                  Sen var hon och är väldigt vacker.

Så min moster har jag tänkt på både en och annan gång.

Rösta upp
                  2
                  Rösta ner

För mig var det nyfikenhet och lekar med kusiner av båda könen. Ni vet, leka doktor, och sådant som nog de flesta gjort.
                  Har även en morbror och en moster som är lite äldre och som jag spionerat på i sexuella situationer och haft drömmar om. Min moster var hjälpsam ibland och lärde oss yngre en del också.

Rösta upp
                  0
                  Rösta ner

Jag tror på teorin att yngre åtrår äldre och äldre vill ha yngre. Och egentligen är det ju bra för alla parter att erfarenhet vägleder den yngre. Och då är väl det som vart ledande i mina tankar genom åren.

Solen

Visar 13 svarstrådar
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Sök novell

Dölj innehåll

Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!

Kommenterat

1. Vem behöver inte öva på sitt TSP, är klart bättre på socialhapptiska 😉 just keep up the good work girl…