Vilka familjemedlemmar har du haft sexfantasier om?

Välkommen Forum Dark room Vilka familjemedlemmar har du haft sexfantasier om?

Visar 1 svarstråd
  • Författare
      Rösta upp
      0
      Rösta ner
      ::

Handen på hjärtat, och så här i fullkomlig anonymitet: mamma, pappa, syster, bror, son, dotter och/eller farmorsmor – vilka familjemedlemmar har du fantiserat om att ha sex med (om du har såna fantasier, vilket alla inte har)?
      Obs! Att fantisera är något helt annat än att vilja göra det på riktigt.

• Detta ämne redigerades för 1 timme, 57 minuter sedan av palachuck. Anledning: Rättade en formulering
      John
      Keymaster
        Exklusiva författareAdministratorÅrets favoriter 2025Årets favoriter 2024SuperPatreon
        Rösta upp
        0
        Rösta ner
        ::

Det är ingen hemlighet om man läser mina noveller. Vilka har man INTE fantiserat om i olika faser? 🙂

Systrar, kusiner, mamma, mostrar och fastrar, farmor.

Jag ser inte det som något särskilt konstigt. Vi är erotiska varelser, för somliga börjar det tidigare än andra, för vissa kommer det bara som ett litet löv för vinden som flyger förbi och passerar och för andra blir det desto mer och starkare.

För mig som till en början är uppvuxen långt ut på landet så var det dessa kvinnor som fanns närmast och för att blyghet inte var något stort och kanske inte heller så höga tankar om tabun på sina håll. Jag ska inte säga att kvinnorna gärna visade upp sig för oss barn, det skulle låta fel men de blygdes inte och tyckte det var naturligt och drog inte en handduk runt sig för minsta nakenhet. Det satte i alla fall fart på min livliga fantasi och det gud inte såg där i ladorna mådde han inte heller dåligt av. 🙂

Visar 1 svarstråd
    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Sök novell

Dölj innehåll

Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!

Kommenterat