- Detta ämne har 1 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 59 minuter sedan av
Samira.
-
FörfattareInlägg
-
-
2026-04-05 kl. 14:11 #15082::
Vi alla har de där stunderna när hjärtat slår snabbare, adrenalinet rusar och vi känner oss… mer levande. För vissa är det en hemlig blick, en flirt, eller en liten, modig handling som får oss att känna oss otroligt attraktiva.
För andra är det något mer vågat – kanske något som utmanar gränserna, lekfullt eller förbjudet.
Så, jag är nyfiken: vad är det sexigaste ni någonsin gjort offentligt? Det kan vara stort eller litet, pinsamt eller elegant – allt som fick dig att känna dig… oemotståndlig för en stund.
För att starta lite lätt: för min del hände det en gång i bilen på en parkering i Marstrand. Vi missade sista båten över och fick sova i bilen med sovsäckar. På morgonen tog den lille djävulen över, och vi ägnade oss åt lite lakansakrobatik utan att tänka på var vi var. Utanför stod några pensionärer som log och sa: “ja, så kan det bli ibland”. Pinsamt då, men kul såhär i efterhand.
Dela gärna era egna historier – jag tror de kan bli minst lika fascinerande som själva handlingen. Det visar hur olika vi är, vad som triggar lust och spänning, och hur mycket kraft det finns i små, modiga men sexiga ögonblick.
-
2026-04-05 kl. 17:09 #15091::
Har en liten egenhet som kan vara pinsam men samtidigt väldigt upphetsande.
Sommartid brukar jag ofta vara utan trosor när jag har kjol eller klänning då det känns pirrigt och sexigt om någon råkar se, visar ibland lite oskyldigt.
För ett par år sedan satt jag på en bänk och åt glass i en ljusgul kort sommarklänning och mitt emot satt ett par i sextioårsåldern.
Märkte att mannen tittade in mellan mina lår och skymtade säkert min bara mus.
Efter en stund märkte kvinnan vad han stirrade på och klippte till honom med handflatan och drog iväg med honom därifrån ivrigt skällande!
Jag satt lugnt kvar och mumsade på glassen…
-
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Jag lovar! Det kommer fler noveller om pappor och döttrar!