Tjejfantasier

Välkommen Forum Dark room Tjejfantasier

Visar 8 svarstrådar
  • Författare
      Rösta upp
      0
      Rösta ner
      ::

Ni unga tjejer som fantiserar eller fantiserade om medelålders män – vad fantiserar ni egentligen om? Vad är mest spännande och pirrande?

Är det fysiska aspekter eller är det känslan av att ha ’makt’ över en vuxen man? Eller vill du att en erfaren man styr dig sexuellt?

Beskriv gärna vilka fysiska aspekter som är lockande.

Är fantasierna orienterade runt ’snabbisar’ eller är det mer lockande med längre ’affärer’?

Skall mannen vara gift? Ha barn på din ålder? Tänder du specifikt på att vara en mogen gift mans ’älskarinna’?

Vill / ville du kanske bli älskad på riktigt och känns det tryggare med en medelålders, väletablerad man än med en fjunig fjant med snusstreck på fickorna, som kör i cirklar med sin EPA runt korvmojen och dricker hembränt tills han somnar i en soptunna?

Jag vill ha lite input till en novell som jag skriver på där jag är nyfiken på vad som faktiskt kan röra sig i huvudet på en ’daddy girl’.

Rösta upp
      0
      Rösta ner

Hej, Linus. Först en närgången fråga, Hur gammal är Du egentligen?

Nu svarar jag enbart för mig själv och jag är något äldre än tjugofem år och har egna barn.

Vi kvinnor/tjejer vill bli behandlade precis som Du själv vill bli behandlad och bemött av oss, när Du möter oss i något sammanhang. På streetan, i bussen, festen eller var som helst. Likvärdigt, är väl en enkel sammanfattning.

Går jag ut en kväll och vill träffa en MAN för en natt eller flera, då är det en MAN jag vill träffa om det skall bli till något. Med allt vad som menas med just en MAN. En MAN för oss kvinnor! Hur gammal kan han då vara? Allt ifrån, säj 25 till 60 år. Kanske något äldre? Det beror på vad jag själv söker.

Är det fråga om att vi /jag enbart vill ha mig ett riktigt knull för en – två nätter och bara det, då väljer jag i första hand en yngre förmåga som snabbt kan ladda om efter att han fått sin första utlösning, för att sedan fortsätta tills han själv inte orkar mera. Jag/vi kvinnor brukar orka mer än vad ni män klarar av. Han är nöjd, jag är nöjd. Den mannen behöver inte vara någon gentleman, bara han är ren och inte snusare!

Kategorin ”fjunig fjant med EPA-dunk” (dina ord) finns inte på kartan i detta sammanhang.

Talar vi om ”daddy girl”, då kommer pengar och/eller gåvor med i spelet, utbyte av tjänster och regler att följa. Vill jag ha en ny klänning eller ett par läderstövlar till vintern, då köper han det! Annars… Bye, bye. I utbyte får han det jag har att erbjuda. Men det är alltså en diskussion långt tidigare…

Linus, svaren är kanske inte vad Du räknade med. Men sådant är ibland verkligheten.
      Hälsningar //Huldran.

Rösta upp
      1
      Rösta ner

Jag är ingen ”Daddy girl” och får äckelkänslor bara jag läser orden men….
      Har aldrig varit med någon orimligt mycket äldre. Bara mellan 8-10 år äldre. Varit på ett par dejter med äldre män än så men som inte lett till något då jag inte kan ha sex med någon om jag inte är lite kär i typ.
      Det är kul när någon äldre blir helt betuttad och man kan styra dom och testa gränserna. Men framförallt är det betydligt roligare att samtala med någon äldre än med någon jämngammal. Oftast känner jag mig som en morsa eller roliga killkompisen när jag umgås med jämnåriga. Blir ofta irriterad på jämnåriga snubbar och har sämst tålamod med dom. 90-talisterna är dumma i huvudet helt enkelt. Har haft flera tjejkompisar som sagt samma.
      Det är bara en eller två som lyckats föra mig, annars är det alltid jag som styr och ställer. Har börjat tröttna på samma återkommande dynamik. Lite variation låter mer intressant.
      Men kan också säga att dom få gånger någon annan haft mer kontroll än jag själv så blir jag helt vilsen och vet knappt hur jag ska bete mig. Det är så pass ovant att jag blir som förstenad. Antagligen något jag borde utsätta mig för mer just för att bli bekväm med att låta någon annan ha kontrollen.

Jag skulle inte tända på att vara någons älskarinna. Reglerna jag haft förut har varit att träffa man mig så får man också bara träffa mig, annars är man fri att gå.
      Och ja, jag har satt dom reglerna själv. Han/dom har bara accepterat det och jag har väl tyckt att det varit lite roligt att jag kunnat ha den kontrollen över en annan människa.
      Likadant att jag kunnat sms ”du kan komma över till mig på fredag”. Han får upp förhoppningar men när vi väl ses så får han bara ge mig ex massage eller om jag vill plåga honom så rump-massage eller så får bara jag orgasm och sen får han gå hem. Haha ”synd”.

Dom äldre jag träffat har oftast varit mer bekväma i sina kroppar (men verkligen inte alla), överlag mer chill och inte så äckelmagade eller dömande, mer benägna att ta för sig. Nackdelen har varit att dom vill gifta sig med mig och att jag ska föda deras barn även då det varit en uttalad kk-relation från start.

Skall tilläggas att även fast någon är 10 år äldre så kan dom vara omogna små fjantar ändå.. just sayin.

Linus
        Trådstartare
          Författare
          Rösta upp
          0
          Rösta ner

Hejsan Huldran!

Tack för ditt långa och utförliga svar.
          Först min ålder: den är ungefär det jag uppger i min profil, dvs ’45’ med en aning anonymisering. Jag tillhör alltså ’Gen X’.

Jag var nog lite otydlig i min fråga. Frågeställningen hade utgångspunkt i en ’ung tjej’ alltså någon i tonåren där hon förväntas göra sin sexuella debut, Kanske 15 – 16, är relativt oerfaren med fantasier om och en dragning till just medelålders män. Nu kanske begreppet och relevansen av ’fjunig fjant med EPA-dunk’ faller på plats?

Bakgrunden till frågan ligger i egna upplevelser där jag har haft flera förhållanden med tjejer i just den åldern som då närmast varit mina jämnåriga, där hon berättat om en dragning till och upplevelser med äldre män. Det rörde sig speciellt om prat runt sexuell debut. Jag minns på rak arm fyra förhållanden där hon berättat om just detta, en sexuell debut eller ett ’förhållande’ med en ’äldre man’. I samtliga fall var hon 13 – 15 och han mellan 40 – 50.
          Dessvärre frågade jag aldrig riktigt vad som hade varit lockande och i tre av dessa fyra tillfällen hade HON varit initiativtagare – enligt hennes egen utsago. I det fjärde tillfället hade hon blivit ’förförd’. Samtliga hade en uttalad dragning till ’äldre’ män.

När jag använde begreppet ’daddy-girl’ så hade det ingen koppling till begreppet ’suger daddy’ – alltså ingen form av prostitution. Det var mer för att männen var på något sätt förknippade med dessa tjejers pappor – eller saknaden av sådan i ett av tillfällena. I ett av tillfällena, det senaste som varit på tapeten och väldigt färskt, där jag hade ett flerårigt samboförhållande med henne, berättade hon hur hon som 14-åring hade haft fantasier om en kompis till just pappan, avvikit från en klassresa till Liseberg i Göteborg för att söka upp och ’förföra’ honom vilket också skedde – igen enligt hennes egna utsago. Denna berättelse kom spontant och var ganska provocerande vilket jag tror var meningen med hela berättelsen. Sättet den blev berättad på gjorde mig ganska ställd, illa berörd och ledde till en hel del grubblerier, inte minst beroende på hennes nuvarande yrkesroll då det fanns en hel del etiska och moraliska frågetecken i hela situationen.

I din redogörelse framkommer en bild av en sexuellt erfaren kvinna där åldersskillnaden har varit ganska ’normal’. Jag anser inte det som anmärkningsvärt med 10 – 15 års åldersskillnad mellan parter i ett parförhållande, iallafall när bägge befinner sig i kategorin medelåldern. Också ’hookups’ med denna åldersskillnad får iallfall inte mig att lyfta på ögonbrynen.

Ofta tillämpas formeln:
          K = M / 2 + 7 där K = kvinnans ålder och M = mannens ålder, dvs en 25-årig kille passar fint med en 19-20 årig tjej och en 50 år gammal man passar utmärkt med en kvinna på 32. Förutsatt att bägge är friska och raska på alla sätt. Detta är en funktion som jag själv tycker stämmer efter egna erfarenheter men jag har själv också varit utanför detta spektrum med ett kortare samboförhållande där hon var 23 när jag var var nära att fylla 40. Det funkade bra hemma men blev i mitt huvud ansträngt tillsammans med hennes jämnåriga vänner. Det som fick mig att backa var etter at ha träffat herres pappa som ju var på min egen ålder. Vi fick fin kontakt men det kändes ganska knepigt varför jag valde att dra mig ur på ett så snyggt sätt som möjligt.
          Detta förhållande är inte inräknat bland dom fyra som jag nämnde inledningsvis då hon låg utanför begreppet ’tonåring’ och jag inte vet något om hennes preferenser för äldre män.
          Nu har detta varit med perspektivet ’förhållanden’ – inte ’hoikups’. Då kommer andra parametrar in i bilden.

Min fråga rörde sig alltså om en omogen tonårings fantasier och dragning till betydligt äldre män – män på hennes pappas ålder.

// Linus

Linus
          Trådstartare
            Författare
            Rösta upp
            0
            Rösta ner

Hej ’Onanista’.
            Tack för ditt svar.

Jag skall inte skriva så mycket som svar direkt till dig men hänvisar till det jag skrev till ’Huldran’: Jag uttryckte min fråga slarvigt och skulle ha understrukit utgångspunkten med dynamiken ’relativt oerfaren tonåring som fantiserar med dragning till medelålders män’. Och igen; ’daddy-girl’ anspelar på åldersfaktorn där objektet för hennes fantasier är åldersmässigt på hennes pappas nivå. I övrigt inga kopplingar, varken incestuöst eller med antydan till prostitution med en ’sugar daddy’ som förväntas finansiera hennes livsstil. Begreppet ’daddy-girl’ har för mig betydelsen pappas flicka, en tjej som har bättre kontakt med sin far och kanske delar många av hans intressen. Kanske hon söker ett substitut för en förlorad far, alltså en man som hon kan etablera en stark mental relation med som i sin tur leder till en sexuell relation?

I din text framstår en tydlig bild av någon som gillar att ha makt over en annan människa genom att locka med sex, ta emot själv men inte ge tillbaka. Den delen väljer jag att inte kommentera på annat sätt än att det ligger helt bortanför min horisont. Sex är ett spel där man ger och tar i lika proportioner. Iallafall i min värld.

// Linus

Rösta upp
            1
            Rösta ner

Jag är helt fel person då till att kommentera angående enorma åldersskillnader. Har aldrig haft någon tjejkompis som tänt på äldre män/gubbar och inte jag själv heller.

Gällande sista delen jag skrev var det kopplat till kk-relationer. Ge och ta håller jag med om men det är helt andra spelregler vid kk-relation än som en seriös relation. I alla fall för mig.

Jag har alltid haft en bra relation med min pappa och är väl vad man kan benämna som ”pappas flicka” då han alltid funnits där som en trygg punkt och hjälpt mig med mina intressen och hobbys när ingen annan gjorde det.
            Det skulle äckla mig enormt om någon skulle gå in och agera föräldraroll kopplat till det sexuella.
            Lycka till med din novell och hoppas du kan få svar ifrån någon annan här på forumet med din frågeställning.

Rösta upp
          1
          Rösta ner

Okej, Linus. Jag förstår. Då har jag inget mer att komma med. Hej då, har det bra. //Huldran.

Rösta upp
          1
          Rösta ner

Tråden kanske borde heta ”mansfantasier”. I princip alla sådana noveller äldre man yngre kvinna skrivs av män på sådana här sidor. Jag tror nog främst det är där fantasierna förekommer faktiskt.

Skämt åsido.

Jag håller med om att framför allt yngre men även äldre män idag är helt tappade. Tror mycket är sociala mediers fel faktiskt. Folk har tappat mycket av de sociala koderna.

Jag har ingen dragning till äldre män. Men det är klart att det förekommer att både unga killar och tjejer dras till äldre män och kvinnor. Läste serien ”Eleven och lärarinnan” som någon skrivit här som var väldigt fin och kändes äkta. Och även jag hade tjejkompisar som fnissade och fantiserade om lärare när vi gick i högstadiet och gymnasiet. Då handlar det nog mest om att man vill att någon med stor erfarenhet ska vägleda en på ett sätt som ens jämnåriga, ofta barnsliga killkompisar inte kan. Jag frågade just en väninna som jag vet var förälskad i en lärare på högstadiet och så var det för henne plus att hon tyckte att han var sjukt snygg. Han var väl strax över fyrtio vilket var lastgammalt i vår värld.

Lite spännande var det kanske också att han var gift och hade fru och barn. Inte så mycket för att stjäla hennes man, kanske mer lite oklara motiv om att just att han var gift och pappa visade att han bevisligen ”kunde sin sak”.

Ändå tror jag att jag måste göra dig lite besviken. Det är nog *betydligt* mer sällsynt än vad antalet noveller på temat här gör gällande.

Sedan tror jag det här med pengar kan vara en liten del i det men jag vet inte hur stor naturligtvis. Mig har det aldrig lockat. Men att stimulera känslorna lite med gåvor i form av saker eller rena pengar från sin ”sockerpappa”.

För min egen del vet jag nog ganska säkert att jag kommer vilja leva ensam. Jag har svårt att känna att jag kan leva upp till de krav andra ställer på mig, verkliga eller inbillade om man lever tillsammans. Så ur det perspektivet så föredrar
          Jag nog gifta män som absolut inte vill lämna sina äktenskap och inte i så fall skulle ställa några krav på mig.

Fast allra helst föredrar jag tjejer och min 🐕🐾🐾🐾🐾

Jag vill inte med det här säga att fantasier och noveller på det ena eller andra temat är fel på något sätt och påhittade berättelser ska väl vara trovärdiga men kan absolut vara fantasier om hur man skulle vilja att det var. I min värld önskar jag att en hel del saker vore på annorlunda.

/D

Rösta upp
          1
          Rösta ner

Jag har i min ungdom många gånger attraherats av mognare män, utan att jag egentligen kunnat peka på exakt vad det var som lockade. Jag vet dock så mycket att det inte handlade om daddy-issue eller nån form av sponsring.

Jag tror att det började med en man som var snygg, snäll och charmig. Typ den som alla gillar. Sedan fanns det så klart en spänning i att han var äldre och jag har ju länge haft en dragning till det normbrytande. Efter det kunde jag fastna för män som påminde om honom.

Jag har haft flera relationer utanför åldersnormerna. När jag var 25 hade jag en relation med en kollega som var 30 år äldre, men det var andra saker än åldern som fick det att hända. Däremot lät vi (jag) inte åldersskillnaden stoppa oss.

Jag tror som det redan nämnts att det är en vanlig fantasi bland män och inte så vanligt i verkligheten. Men visst förekommer det.

Rösta upp
          0
          Rösta ner

Nu kan jag ju endast vidarebefordra sndrahandsinformation, eller vad man skall kalla det, men mellan 28-35 år träffade jag väldigt många tjejer i åldern 18-19.

Att säga dejta vore att överdriva, snarare någon typ av långvariga, och överlappande, inofficiella sexuella förhållanden. Tills jag träffade ”Consuela” (som beskrivs i mitt arkiv) var det en norm där de tyckte jag var attraktiv, underhållande, mer erfaren och mognare än deras jämnåriga (det var väl därför jag själv ”umgicks” med några kvinnor som var 5-6 år äldre när jag själv var 23-28 någonting.

Calcifer
          Moderator
            Exklusiva författareEditorÅrets favoriter 2025Årets favoriter 2024Inspiratörer
            Rösta upp
            3
            Rösta ner

Intressant ämne.
            I mina yngre dagar drogs jag mer till äldre män. Dels för deras mognad och vettiga åsikter. Den fysiska delen var precis som ovan nämnde om vägledning – utforska utan dömande åsikter eller bara något snabbt ligg.

Träffade nån som var 20 år äldre när jag var 21. Omhändertagande, mysigt och fint bara.

Linus
            Trådstartare
              Författare
              Rösta upp
              0
              Rösta ner

Tack för svaren så långt!
              Det är intressant att läsa allas synpunkter men jag måste igen påpeka att jag främst frågar efter tjejers perspektiv genom egna erfarenheter eller fantasier som aldrig blev någon erfarenhet. Framför allt vilka komponenter som var utslagsgivende.
              Att det är en vanlig ’mansfantasi’ har jag förstått. Jag kan också ana att många av dom noveller som behandlar ämnet är skrivna av just män – under kvinnlig pseudonym. Det vågar jag ta gift på.

Jag ville som sagt ha lite input till en novell där fokus ligger betydligt mindre på rent knull och mer på trygghet och efter hand ’förbjuden’ eller ’omöjlig’ kärlek. Normbrytande skulle man väl kalla det one man gillar uttrycket. Men jag ville få dom delarna att verka så trovärdiga som möjligt ur just ett kvinnligt perspektiv.

Det kommer att ta ett tag innan den är färdig för publicering. Första kapitlet är klart i utkastform och två till i kladdform men jag vill inte publicera det fristående kapitel förrän jag har trimmat storyn lite. Jag är också lite osäker på hur långt jag skall skriva då det fort drar iväg och blir en roman som inte innehåller så mycket av ’essensen’ som antagligen efterfrågas i detta forum men riskerar att bli ett äventyr med lite ’krydda’ här och där. Vi får se vart det bär… 😉

Visar 8 svarstrådar
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Sök novell

Dölj innehåll

Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!

Kommenterat

1. Vilken berg och dalbana av känslor och händelser novellen igenom. Jag hoppas att vi får läsa vidare om det blir…