Tjejfantasier

Välkommen Forum Dark room Tjejfantasier

Visar 0 svarstrådar
  • Författare
      Rösta upp
      0
      Rösta ner
      ::

Ni unga tjejer som fantiserar eller fantiserade om medelålders män – vad fantiserar ni egentligen om? Vad är mest spännande och pirrande?

Är det fysiska aspekter eller är det känslan av att ha ’makt’ över en vuxen man? Eller vill du att en erfaren man styr dig sexuellt?

Beskriv gärna vilka fysiska aspekter som är lockande.

Är fantasierna orienterade runt ’snabbisar’ eller är det mer lockande med längre ’affärer’?

Skall mannen vara gift? Ha barn på din ålder? Tänder du specifikt på att vara en mogen gift mans ’älskarinna’?

Vill / ville du kanske bli älskad på riktigt och känns det tryggare med en medelålders, väletablerad man än med en fjunig fjant med snusstreck på fickorna, som kör i cirklar med sin EPA runt korvmojen och dricker hembränt tills han somnar i en soptunna?

Jag vill ha lite input till en novell som jag skriver på där jag är nyfiken på vad som faktiskt kan röra sig i huvudet på en ’daddy girl’.

Visar 0 svarstrådar
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Sök novell

Dölj innehåll

Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!

Kommenterat

1. Tiger Zen! Vad kul att du gillar den. Tack för kommentaren och tur att jag hann se den.

2. Fint berättad och härligt ämne, förstår fascinationen!😊😉