Taggar

Visar 1 svarstråd
  • Författare
      Rösta upp
      0
      Rösta ner
      ::

Hej, eftersom jag är ganska ny undrar jag en sak… ska jag verkligen ha samma taggar i alla kapitel av min novell? I beskrivningen och i ett av kapitlet står det att huvudpersonen är 15 år, så jag taggade det teens. Men detta nämns ju inte i alla kapitel – ska jag ändå ha det i alla kapitel?

I ett kapitel (än så länge) får huvudpersonen spö. Ska jag inte tagga just det kapitlet med en tagg på temat piska eller liknande då, även om det inte finns i andra kapitel?

John
      Keymaster
        Exklusiva författareSuperpatreonsAdministratorÅrets favoriter 2025Årets favoriter 2024
        Rösta upp
        0
        Rösta ner
        ::

Jag skulle tagga respektive del med så korrekta kategorier som möjligt. Förekommer något i del 2 men inte i del 1 så skulle jag inte tagga del 1 med sådana kategorier.

Däremot om man har en serie som ändå har ett genomgående tema är det heller inte fel att tagga alla på samma sätt. Då vet läsaren direkt när hen börjar läsa del 1 att ok i del 3 kommer BDSM exempelvis att förekomma och vill man absolut inte läsa just det kan man i så fall få veta det så man inte börjar läsa del 1 och 2 för att sedan upptäcka att del 3 innehåller saker man inte gillar.

Så som du gjort med din debutserie tycker jag inte är fel.

Visar 1 svarstråd
    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Sök novell

Dölj innehåll

Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!

Senast i forumet

Kommenterat

1. Pappa verkar ju sova som en häst… Härligt med en dotter som tar för sig av vad hon vill ha!

2. Det blev ju en härlig start på sommaren. Hoppas han får en chans att vara tillsammans med Anna och hennes…

3. Den unga dottern är naken och har rakat sig fin och len… Hon bokstavligen ber ju om att få pappas…