- Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast för 4 månader, 3 veckor sedan av .
Visar 0 svarstrådar
Visar 0 svarstrådar
- Ämnet ”Regler för forumet Skrivarstugan” är stängt för nya svar.
Samma goda standard som alltid. I alla hänseenden. Och samma petiga påpekande från min sida om danismer i texten. Och…
Riktigt bra story! Välskrivet och snygg uppbyggnad.
Fortsättning? Ja tack!!
Ovanlig vinkling och god stil.
En underbar o väldigt upphetsande novell. Det skall bli spännande att läsa fortsättningen där förhoppningsvis storasyster också får en kyss…