Onanerar du medan du skriver?

Välkommen Forum Skrivarstugan Onanerar du medan du skriver?

Onanerar du medan du skriver?

Du måste vara inloggad för att delta.
  • Ja, alltid
  • Det händer
  • Ibland efteråt
  • Nej, aldrig
Visar 2 svarstrådar
  • Författare
      Rösta upp
      0
      Rösta ner
      ::

Nej, det är inte en snuskgubbefråga, utan handlar om din skrivprocess. Jag som även skriver skönlitteratur professionellt, brukar i vanliga fall bara skriva på när jag satt mig vid datorn.
      Men när jag skriver sexnoveller är det en annan sak – då händer det att jag blir så överväldigad av min egen text att jag måste onanera. Ett bra betyg såklart eftersom jag uppenbarligen hamnar rätt i känsla. Men samtidigt väldigt opraktiskt eftersom kåtheten är den största drivkraften när man skriver sex, och därmed avtar om man skulle komma mitt i skrivandet.
      Så jag har slutat onna medan jag skriver mina sextexter, av den enkla anledningen att jag vill komma i mål på en sittning.

Så: onanerar du medan du skriver, eller separerar du skriv och onani?

• Detta ämne redigerades för 2 timmar, 4 minuter sedan av John. Anledning: Lade till omröstning
      John
      Keymaster
        Exklusiva författareAdministratorÅrets favoriter 2025Årets favoriter 2024SuperPatreon
        Rösta upp
        0
        Rösta ner

Jag lade till en omröstning om man vill svara anonymt.

Sleepy Aragorn
        Moderator
          Exklusiva författareModeratorerPatreonsÅrets favoriter 2025
          Rösta upp
          0
          Rösta ner

Det händer! Ibland uppstår de bästa idéerna medan man så att säga ”håller på”, och då vill jag passa på att skriva medan jag har idén som allra klarast i huvudet.

Och andra gånger tycker jag nästan att det krävs för att hitta in i rätt tänk när det är sexakter som ska skrivas. Om jag inte är kåt när jag skriver en sexakt så känns det så frånvarande, utan inlevelse utan bara saklighet. Så jag tror att jag skriver det bästa sexet när jag är uppumpad med rätt sorts hormoner.

Visar 2 svarstrådar
      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Sök novell

Dölj innehåll

Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!

Kommenterat