Bugg?

Visar 3 svarstrådar
  • Författare
      Rösta upp
      0
      Rösta ner
      ::

Jag får en notis på Admin Notices, ibland står det att jag har fått svar på Support, ibland står det att jag fått en kommentar på OffGlen (mitt användarnamn) och ibland står det att jag fått en kommentar på första delen till en av mina noveller. Men hur jag än trycker på notisen så kommer jag ingen vart. Hittar inte några kommentaret… allt ska komma från Lucky-guy

OffGlen
      Trådstartare
        Exklusiva författare
        Rösta upp
        0
        Rösta ner

Och märkligt nog så hade jag fått ett svar på detta meddelande innan jag ens skickat det… ?

OffGlen
        Trådstartare
          Exklusiva författare
          Rösta upp
          0
          Rösta ner

Det verkar som att var jag än befinner mig på sidan så får jag ett svar från ”Lucky-guy” enligt notis. Men när jag försöker läsa detta meddelande kommer jag ingen vart.

Dessutom har jag hela tiden en och samma avisering från Lucky-guy, som säger att jag har fått ett nytt svar på OffGlenn (som ju är mitt användarnamn. Fick det meddelandet för 18 timmar och 15 minuter sedan. Men när jag klickar där för att läsa kommer jag bara tillbaka till samma notis-sida… ingen annanstans.

John
            Keymaster
              Exklusiva författareSuperpatreonsAdministratorÅrets favoriter 2025Årets favoriter 2024
              Rösta upp
              1
              Rösta ner

Om du istället för att trycka på aviseringen trycker på ”läst”-knappen? Då borde den markeras som läst.

OffGlen
              Trådstartare
                Exklusiva författare
                Rösta upp
                0
                Rösta ner

Ja då försvann det. Betyder detta att det var en bugg och inget för mig att läsa?

John
                Keymaster
                  Exklusiva författareSuperpatreonsAdministratorÅrets favoriter 2025Årets favoriter 2024
                  Rösta upp
                  0
                  Rösta ner

Det borde betyda att det som aviseringen avser har tagits bort men jag hittar ingenting borttaget av nämnd användare. Var det en avisering från forumet eller någon kommentar på novell?

OffGlen
                Trådstartare
                  Exklusiva författare
                  Rösta upp
                  0
                  Rösta ner

Vet inte.. förstod inte. Ibland stod det att det var en kommentar på en novell, ibland att det var svar i forumet, ibland ett svar på mitt användarnamn vad det nu betyder.

Visar 3 svarstrådar
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Sök novell

Dölj innehåll

Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!

Senast i forumet

Kommenterat

1. Japp förstod att du menade det men att andra sätter den etiketten direkt. Synd för dem som går miste. 🙂

2. Spännande, kan du berätta mer? Vilka detaljer skulle du vilja ha mer av, vad får texten dig att undrar och…

3. Jag vänder mig starkt mot att man måste vara fetischist så fort det handlar om fötter. Det är bara kroppsdelar…

4. Jag kan inte heller jäääääättemycket, men utgår lite från vad jag skulle gilla att göra, eller vad jag gillar att…