Att kommentera noveller

Välkommen Forum Allmänt Att kommentera noveller

Visar 1 svarstråd
  • Författare
      Rösta upp
      2
      Rösta ner
      ::

Något som ger en enorm boost för alla oss författare är de kommentarer som trillar in med väldigt ojämna mellanrum på ens noveller. Hur skulle man kunna få folk att kommentera mera?
      Man skulle kanske kunna ingå nån sorts gentlemens agreement om att mer frekvent kommentera varandras noveller – inte som att man måste kontakta varann för att komma överens om att göra det, utan bara göra det då och då. Det ger mycket kraft till mer producerande. Jag fick några jättefina kommentarer på min senaste novell (tack snälla ni, ni vet vilka ni är) både om novellen och mitt skrivande, och det har gjort att jag nu börjat skriva på nya grejer.

Rösta upp
      1
      Rösta ner

Jag tror att ”problemet” är lättja. Man behöver inte vara inloggad för att läsa men för att kommentera måste man logga in.

palachuck
        Trådstartare
          Författare
          Rösta upp
          0
          Rösta ner

Ja, det stämmer nog absolut. Öht pallar man inte med att kommentera på tex sociala medier, man vill läsa och gå vidare. Detsamma hör antagligen.

Visar 1 svarstråd
    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Sök novell

Dölj innehåll

Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!

Kommenterat