Välkommen › Forum › Allmänt › Är svartsjuka verkligen omognad? › Svar till: Är svartsjuka verkligen omognad?
2026-05-27 kl. 10:26
#16040
::
Jag vet inte om hon lever monogamt idag då vi bara ser varandra på Facebook. Kanske var hon öppen för flersamhet just i den situationen då hon vistades på två orter och som en väldigt erotisk varelse likt mig hade svårt att leva utan en partner i perioder. Eller så fångades hon bara in av konventioner och började leva som man förväntas när hon gifte sig , eller så har hon äventyr vid sidan av fortfarande. Inte utan att man är lite nyfiken. 🙂


Skönt förspel, hoppas det kommer mer för äventyret tog väl inte slut där?