Välkommen › Forum › Dark room › Vilka familjemedlemmar har du haft sexfantasier om? › Svar till: Vilka familjemedlemmar har du haft sexfantasier om?
Min första tankar på sex, mitt uppvaknande var i tidig ålder. Jag var ofta hos min mormor och morfar i Västmanland på somrarna under flera veckor. Det var där jag första gången jag kom i kontakt med sex och onani. Jag läste porrtidningar (morbror hade mycket sånt) var där hemma och porrfilm.
Ibland sov jag över hos min moster som hade flyttat hemifrån när mormor och morfar skulle iväg någonstans. Hon var nog 19 år vid den tiden kanske (första övernattningen). Jag var otroligt naiv (som man är i början). Hennes lägenhet var väldigt lyhörd mellan rummen, något som hon inte kanske hade tänkt på eftersom hon bodde själv.
Jag minns fortfarande de där ljuden om natten. Tunga andetag, stötande knakade parkettgolv och stön. Till en början förstod jag ingenting, (vad håller hon på med? minns att jag kände mig lite irriterad för hon väckte mig). En natt tog jag mod till mig för att se vad hon höll på med. Det var förtrollande, jag kommer aldrig glömma det den synen, jag tänker på det till och från fortfarande.
Att smyga och se sin moster onanera till grov porrfilm, det är något som man nog aldrig glömmer. Chocken, att inte ens ha begripit att vuxna gjorde sånt, jag blev nog åtminstone fyra år äldre inom loppet av en sekund, haha. 🙂
Sen var hon och är väldigt vacker.
Så min moster har jag tänkt på både en och annan gång.

Känns realistisk och mänsklig i allt sitt elände