Svar till: Trekant

Välkommen Forum Dark room Trekant Svar till: Trekant

Rösta upp
0
Rösta ner
::

Min fru tänder på att bli tagen av flera män samtidigt. Jag tänder på att se min fru med andra män. Vi vill båda förverkliga våra drömmar och hela tiden testa gränserna, vilket gör oss gott. Detta är förutsättningarna för att det ska fungera. Vårt äktenskap är lyckligt eftersom vi båda vill samma sak och innan vi hade haft vår första trekant så försökte vi nästan övertala varandra om att prova, haha. Fast om någon verkligen måste övertalas så kan det aldrig bli bra. Då är risken för skilsmässa stor. Vi hade också båda viss erfarenhet av gruppsex när vi blev ihop (vi gifte oss i mogen ålder).

Eftersom vi inte gillar parklubbar utan vill vara hemma så har vi raggat upp unga killar, antingen på krogen eller internet. Vi har också haft många träffar med en jämnårig vän till mig. Förutsättningen för en bra trekant är att alla gillar porrig sex, med pang på utan en massa hångel och levande ljus och sånt, att alla är lite galna och halv-bi åtminstone i stunden, att man delar böjelser (måste kollas av redan i raggsituationen, exempelvis om extrakillen tänder på att blanda sperma eller slicka nyknullad fitta) och att man vågar vara öppen och visa sitt riktiga jag i all dess solkighet. Det sista kan faktiskt vara enklare om man inte känner varandra alltför väl.

Tips från coachen: Glöm utseendet, försagda nördar är alltid bättre än vältränade tuffingar. Ha inga regler för den andre i paret. Var och en sätter sina egna gränser, du får aldrig ens tänka att du vill begränsa din partner, i så fall är detta inget för dig. Och ta det inte så allvarligt! Sex är som pizza: är den bra är det fantastiskt, är den billigt skräp så är det ändå ganska bra. Men är du inte förtjust i pizza, skippa planerna och nöj dig med fantasin.

Nu låter det som att vi gör detta hela tiden men det kan gå ett år mellan tillfällena. Trekant för oss är också en typisk sommargrej. Sexsemester på hemmaplan, typ.

Sök novell

Dölj innehåll

Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!

Kommenterat

1. Fantastik novell. Ta till exempel den här första meningen! ”När vintern tar sitt iskalla grepp om den skandinaviska halvön undrar…

2. Tack för att du så generöst uppmuntrar och tar dig tid att kommentera. Många gånger kan en positiv kommentar, eller…