Svar till: Vilka noveller / ämnen saknar du?

Välkommen Forum Allmänt Vilka noveller / ämnen saknar du? Svar till: Vilka noveller / ämnen saknar du?

Rösta upp
1
Rösta ner
::

Ja, det är ett intressant ämne. Jag inbillar mig att både män och kvinnor kan tycka om att läsa erotik, men att deras stilar skiljer sig ordentligt, om man får vara lite stereotyp. Män kan vilja ha ”runkmaterial” som är lite mer rakt på, medan kvinnor vill ha subtilare och tålmodigare ”tantporr”. Det är på något sätt mer okej i allmänhetens ögon om kvinnor läser seriösa, erotiska noveller, än när kåta män läser runkmaterial. Obs, känn er inte trampade på några tår här, för på denna sidan finns gott om båda varianter, från båda könen.

Jag vet att det finns manliga författare som avsiktligt använder pseudonymer som ska uppfattas som kvinnliga. Jag anar att det är för att det är lättare att ta kvinnlig erotik på allvar. Det kan också känner mer spännande att, som man, läsa om en kvinnas erotiska fantasier, än att läsa om en annan mans runkfantasier.

Sök novell

Dölj innehåll

Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!

Kommenterat

1. Tack för kommentaren. Jag blir glad över att du gillade den! ❤️

2. Tack för kommentaren ❤️ Jag hann tröttna på den här texten långt innan jag skrev klart den, och är inte…