Välkommen › Forum › Allmänt › Vilka noveller / ämnen saknar du? › Svar till: Vilka noveller / ämnen saknar du?
Jag är inte världens bästa läsare. Dåligt på att hålla koncentrationen och läser långsamt. MEST behållningen får jag absolut av en riktigt bra, längre novell, som fångar mig från första meningen till sista. Trovärdig bakgrund, långsam uppladdning, och ett klimax som gör väntan värd det. Men det händer OFTARE att jag med viss behållning läser en lite kortare godbit.
Jag är väldigt vanilj, läser (och skriver) bara hetero utan tvång, våld, otrohet, släktskap, och analt.
Jag för ju ganska utförlig statistik över mina noveller och har skrivit noveller med allt från 5000 tecken till 110 000 tecken (inkl blanksteg). Bäst mottagning har de mellan 35 000 och 60 000 fått, men inget över 50 000 tecken har nånsin fått dåligt mottagande. 50 000 tecken är knappt 17 sidor (beroende på formatering) eller runt 9000 ord. Har faktiskt aldrig jämfört detta med hur långa andras noveller är, men nu kan ni jämföra med mig iaf!

Godmorgon Så underbart att börja dagen med denna novell Sex inom familjen är så upphetsande