Serie: Ögon att drunkna i
Vad är väl en konferens? Tråkig, urtrist, bara gamla stötar … och underbar alldeles underbar. Det gäller att ta tillfällen som erbjuds, göra det bästa av situationen. Vem vet? Kanske står den stora kärleken och väntar. Det blir totalt tre avsnitt i denna serie.
-
Konferens i Paris
Vad är väl en konferens? Tråkig, urtrist, bara gamla stötar … och underbar alldeles underbar. Det gäller att ta tillfällen som erbjuds, göra det bästa av situationen. Vem vet? Kanske står den stora kärleken och väntar. Det blir totalt tre avsnitt i denna serie.
//
-
Dagen efter i Paris
En lite lugnare del där Benjamin och Yasmine tillbringar tid i Paris och upplever inte minst varandra. Resan hem bjuder på en överraskning.
//
-
Släppa ut tigern
Vad händer när Benjamin och Yasmine kommer hem? Kommer hennes familj att acceptera deras förhållande. Och vad händer med Angelica, flygvärdinnan?
//
Senaste nytt
Sök novell
Dölj innehåll
Senast i forumet
Kommenterat
Det var just det jag ville förmedla
det kommer en ny del på Onsdag, om de byter åplats vet jag inte än, det kanske händer, kanske inte,…
Underbar kärlekshistoria… pang på rödbetan kan man tycka men om allt känns rätt ska man gå på det. Sann kärlek…
Vilken underbar dotter och pappa De löste ”problemet ” på bästa sätt


Så fint med en pappa som hjälper sin dotter. Får han hjälpa hennes kompisar med?