-
alo99 kommenterade på inlägget Institutionen 6 månader, 3 veckor sedan
Det är tanken.
-
Swehn kommenterade på inlägget Nakenbad 6 månader, 3 veckor sedan
Det här gillar jag Bygger upp det sakta men säkert med en underbar upplösning att få spruta i sexiga unga fittor Läser gärna en fortsättning eller om du du har något annat på,gång
-
matz kommenterade på inlägget Nakenbad 6 månader, 3 veckor sedan
Vill gärna höra en fortsättning
-
RuterEss kommenterade på inlägget Mitt liv som manlig eskort. Del 12. 6 månader, 4 veckor sedan
Tack Hailey! Kul att inspirera 😊.
-
alo99 wrote a new post 6 månader, 4 veckor sedan
InstitutionenInstitutionen. I en framtid som inte kanske kommer att finnas, var jag en dömd förbrytare. Dock var mitt bott ringa, endast ett par dataintrång. Straffet fä […]
-
RuterEss kommenterade på inlägget Mitt liv som manlig eskort. Del 12. 6 månader, 4 veckor sedan
Jummi! Vad roligt att du hänger i och läser 😊. Bara en vecka till nästa avsnitt. Håll ut 😁
-
RuterEss publicerade en uppdatering 6 månader, 4 veckor sedan
Eskort-serien är verkligen inne på upploppet. Del 12 av 14 ute nu 😘
-
George kommenterade på inlägget När jag var 17 och grannfrun sexig, del 4, Linnea 6 månader, 4 veckor sedan
Vilken revansch! Att få Linnea att förstå vad hon egentligen suktat efter. Härligt beskrivet, precis som tidigare. Finns det fler damer med behov?
-
Nobelpris kommenterade på inlägget Hotwife för första gången 6 månader, 4 veckor sedan
Tack!
-
John kommenterade på inlägget Pojkvän till låns över jul 6 månader, 4 veckor sedan
Ja men julen är väl allt i den här novellen vad den väl inte är i verkligheten, i alla fall inte min verklighet. Vi kan bilda grinchklubb. 🙂
-
RuterEss wrote a new post 6 månader, 4 veckor sedan
Mitt liv som manlig eskort. Del 12.Händerna på täcket … eller? Måndagen och tisdagen förflöt utan att något speciellt inträffade, jag fick mer tid än jag behövde att skriva min dagbok och […]
-
Herr6 kommenterade på inlägget Nybörjare första gången på sexklubb 6 månader, 4 veckor sedan
Lite rörig inledning men skön läsning. Kan konstatera att vi varit på samma klubb. Vem vet, kanske samtidigt även om jag inte känner igen mig/oss i någon av scenerna
-
John kommenterade på inlägget När vi två blev fler #1 – Pauline, Isabelle och jag 6 månader, 4 veckor sedan
Tack så mycket. 🙂 Det var ett aktivt val att den skulle vara lång och inte delas på flera. Lite för just det du säger, inte meningen att läsas i flykten. Jag försökte tänka mig in i vart den i så fall skul […]
-
Herr6 kommenterade på inlägget När vi två blev fler #1 – Pauline, Isabelle och jag 6 månader, 4 veckor sedan
Fin berättelse om att leva utanför normen. Den är lång, är den för lång? Kanske, kanske inte. Var sak har sin plats. Inget man läser i flykten och det behöver ju inte allt på den här sidan vara.
-
John kommenterade på inlägget Novellutmaning: adventskalender 2025 6 månader, 4 veckor sedan
Fixar du det blir jag imponerad 🙂 När jag skapade utmaningen tyckte jag det lät enkelt men det står bara helt stilla, inga som helst uppslag. 🙂
-
John kommenterade på inlägget När vi två blev fler #1 – Pauline, Isabelle och jag 7 månader sedan
Tack fina fina ni för så otroligt fina kommentarer, jag blir faktiskt på riktigt rörd. Och tack @Fingertopp, det var väldigt fint gjort och fina ord. Vissa noveller är en mer kär än andra och denna skrevs […]
-
Hanshoyer kommenterade på inlägget Vår grannflicka Fanny – Bara hon & jag 7 månader sedan
Det var allt en historia att läsa med njutning, Jag beundrar din förmåga att hantera orden, berättandet och ämnet. Det liksom påverkade mig. Hur mår Fanny nu?
-
Herr6 kommenterade på inlägget Ofrivillig cuckold 7 månader sedan
Bra berättelse om de blandade känslor som kan uppstå. Vi har turen att vi inte är svartsjuka någon av oss utan bara njuter när vi får se på när den andra är med någon annan. Men för de par där svartsjukan […]
-
Herr6 kommenterade på inlägget Oväntat möte 7 månader sedan
Ja, visst är det. Det borde fler våga
-
John kommenterade på inlägget Konferensen del 1 7 månader sedan
Tack för ännu ett bra bidrag. Beklagar att ni gått skilda vägar. Kärlek är svårt, det ska gudarna veta. Svårt att enas om regler och sedan hålla sig till dessa. Sedan är det alldeles för lätt om man är en extra […]
- Visa mera
Förbjuden frukt smaker alltid bra! Fint målat utan att slösa med för många ord i onödan. Essensen är stark och…





