-
Swehn kommenterade på inlägget Lite mer än bara hångel. 5 månader sedan
Lugnt och försiktig början på hennes sexliv Underbart
-
Swehn kommenterade på inlägget Johanna 5 månader sedan
Johanna vet vad hon vill En flicka i min smak
-
George kommenterade på inlägget Lite mer än bara hångel. 5 månader sedan
Söt liten text. Alla är vi barn i början.
-
Sleepy Aragorn svarade på ämnet Forumfeedback och buggar i forumet Support och feedback 5 månader sedan
Bara på forumet. Textrutan (som jag skriver denna text i) samt fältet under med taggar, är det som är för breda.
-
alo99 wrote a new post 5 månader sedan
Lite mer än bara hångel.Lite mer än bara hångel. Lisa var 17år oskuld och oerfaren. Enligt henne själv väldigt oerfaren. Enligt hennes klasskompisar var det bara doket som skil […]
-
alo99 wrote a new post 5 månader sedan
-
Lucky-guy kommenterade på inlägget Oväntade sexpartners #1 5 månader sedan
Härligt skrivet!!! Väntar med spänning på nästa del…
-
John svarade på ämnet Novellutmaningarna i forumet Skrivarstugan 5 månader sedan
Ja det kanske är dags att byta upplägg ett tag. Rösta på bidrag är en bra idé. Det kan man göra här i forumet. 12 månadsteman. Kanske låta användarna föreslå teman här i forumet också.
-
Sleepy Aragorn svarade på ämnet Forumfeedback och buggar i forumet Support och feedback 5 månader sedan
Android, Chrome. Testat i Brave också, blir likadant.
-
Sleepy Aragorn kommenterade på inlägget Kramens dag 5 månader sedan
Passionerat är en bra beskrivning. Jag hade neurotisk närmre till hand, som beskrivning av henne, men passionerad är snällare. Men hon har utställningen att tänka på, hon är snart uppslukad av den och klarar […]
-
Sleepy Aragorn startade ämnet Forumfeedback och buggar i forumet Support och feedback 5 månader sedan
Fantastiskt spännande med ett forum! Detta ska bli kul!
Jag tänker att jag skapar en tråd här om forumets funktion mer tekniskt. Redaktionen får justera, men man kan väl både rapportera buggar och föreslå funktioner här?
Själv har jag problem med att visa element i forumet blir för breda för skärmen på mobilen. T.ex. Textrutan jag skriver de…[Läs mer]
-
John svarade på ämnet Ny funktion i forumet Allmänt 5 månader sedan
Skvallra inte ännu bara Sleepy 🙂 Började du få mejlnotiser eller såg du det under forum i din profil? 🙂
-
Sleepy Aragorn svarade på ämnet Novellutmaningarna i forumet Skrivarstugan 5 månader sedan
Jag deltar ganska sällan, men ibland är det kul att skapa utifrån andra ramar och ämnen än man annars hade skrivit om.
Något man kunde fundera på är att ha det som nåt slags tävlingsform. Ett tema per månad, skriv ditt bidrag när som helst under månaden och sen röstar läsarna om vilket bidrar som var ”bäst”?
-
Sleepy Aragorn svarade på ämnet Ny funktion i forumet Allmänt 5 månader sedan
Oerhört spännande!
-
John startade ämnet Novellutmaningarna i forumet Skrivarstugan 5 månader sedan
Är ni nöjda med novellutmaningarna eller saknas något?
-
John svarade på ämnet Ny funktion i forumet Allmänt 5 månader sedan
Ja vi får se, kan bli intressant. 🙂
-
Sleepy Aragorn kommenterade på inlägget Kramens dag 5 månader sedan
Det kommer bli jobbigt!
-
Sleepy Aragorn wrote a new post 5 månader sedan
Kramens dagRedan innan jag klivit in genom den öppna ytterdörren till mammas och pappas hus började jag förklara. “Nu har Miguel gjort det igen! […]
-
Lucky-guy kommenterade på inlägget Konstiga Saker i Hawkins 5 månader sedan
Lite rörigt i början med alla karaktärer, samt att novellen blir något svårläst med så långa stycken. En uppstyckning hade gjort den mer lättläst och intressant. I övrigt byggs den fram till en fin kärlekssag […]
-
Profilen för Sleepy Aragorn uppdaterades 5 månader sedan
- Visa mera
Skönt förspel, hoppas det kommer mer för äventyret tog väl inte slut där?





