-
George kommenterade på inlägget Dörren till vuxenlivet 3 månader, 3 veckor sedan
Ja,ja ett år går fort! Färdig med det militära och Diana är tillbaka som en välutbildad mormonkvinna. Något att se fram emot?
-
John kommenterade på inlägget För att jag vill 3 månader, 3 veckor sedan
Så, nu har jag samlat mig lite. 🙂 Alltså den här är så bra på många sätt. Jag hade kanske hoppats på just den här vinkeln eftersom den inte alls är orealistisk. Jag har fått ett par sådana historier va […]
-
Sleepy Aragorn svarade på ämnet Kan vi hoppa över sexet? i forumet Skrivarstugan 3 månader, 3 veckor sedan
Det har hänt att jag skrivit om vårt sex rakt av, utan överdrifter eller förskönanden, och jag har planer på en a med lite mer uppbyggnad kring just småbarnsstress och när lugnet äntligen infinner sig. Det kan absolut bli en bra novell. Men jag hade inte kunnat skriva 110 noveller om det.
Så de flesta av mina 110 noveller handlar om det först…[Läs mer]
-
OffGlen startade ämnet Arbetsgrupp för Feedback på Texter i forumet Skrivarstugan 3 månader, 3 veckor sedan
Jag är intresserad av att starta en grupp för feedback på skriven text. Det ska vara en liten grupp på max 5-6 personer där vi tillsammans går ihop och oss kommenterar varandras alster.
Krav:
– Du är intresserad av att utvecklas i ditt skrivande.
– Du kommenterar alla gruppmedlemmars alster, minst ett alster i veckan.
– Din kommentar är…[Läs mer] -
Sleepy Aragorn kommenterade på inlägget För att jag vill 3 månader, 3 veckor sedan
Haha, tack! 🙏😁
-
Sleepy Aragorn svarade på ämnet Vem vet om att du skriver erotiska noveller? i forumet Skrivarstugan 3 månader, 3 veckor sedan
Det är helt klart en risk om min fru skulle börja läsa mina noveller. Det finns noveller som är inspirerade av verkligheten på ett sätt som hon nog skulle känna igen och då skulle hon börja undra. Även om jag inte GJORT något, så kan hon undra vad jag tänkt och känt om andra på ett sätt som skulle kunna bli besvärliga att förklara…
-
Sleepy Aragorn kommenterade på inlägget För att jag vill 3 månader, 3 veckor sedan
Ledsen att den får dig att känna så, men inte obegripligt. Spoiler alert, men mobbing-tonen är bara i början, om du vågar prova lite till.
-
Herr6 kommenterade på inlägget Red Velvet Club – Med alla sinnen öppna 3 månader, 3 veckor sedan
Herrejösses… Jag lägger mig platt inför detta mästerverk. Platt på rygg, mitt på en av bäddarna på klubben, och låter mig svepas med i berättelsen. Så bra berättat, det är så här det är att gå på klubb. De fle […]
-
Profilen för John uppdaterades 3 månader, 3 veckor sedan
-
John svarade på ämnet Vem vet om att du skriver erotiska noveller? i forumet Skrivarstugan 3 månader, 3 veckor sedan
Jag hade kontakt med en vän på Bubblan och vi pratade just om detta. Jag funderade mycket på om jag bara skulle släppa bomben så fick min fru ta det som hon ville. Han hade gjort likadant. Vi hade liknande förhållanden där man inte kan prata om allt, väldigt olika sexuella behov och svårt att prata om svåra saker även i vanliga fall, mycket svar…[Läs mer]
-
OffGlen kommenterade på inlägget För att jag vill 3 månader, 3 veckor sedan
Jag blev illa till mods när jag började läsa detta och kom inte särskilt långt. Så du har verkligen lyckats väcka känslor med din text.
-
OffGlen wrote a new post 3 månader, 3 veckor sedan
Kärlekens FörståndTack och lov för vinden. Temperaturen har legat runt 30 grader i över en veckas tid när jag kliver ur bilen och går över gården. Gruset knastrar under mina […]
-
Sleepy Aragorn kommenterade på inlägget För att jag vill 3 månader, 3 veckor sedan
Tack! Ja, vuxenmobbing finns väl, men det är ganska ovanligt. Jag minns tyvärr inte nu varifrån idén kom när jag skrev början för nästan fem år sen. Jag bestämde mig ganska tidigt för att jag skulle utgå från d […]
-
Sleepy Aragorn kommenterade på inlägget För att jag vill 3 månader, 3 veckor sedan
Tack, John! Jag återupplivade ett gammalt nedlagt projekt. Jag hade skrivit första biten, fram till när Jessica går ner till Olof ensam, för fem år sen. Då hade Olof inget funktionshinder, men det passade bra att smyga in.
-
OffGlen wrote a new post 3 månader, 3 veckor sedan
Tjänarinnans Berättelse; #6 Stygga FlickorMed Oscar vid sin sida står Husmor mitt i vardagsrummet, trådrak i ryggen och med händerna i sidan. Alldeles likblek i ansiktet spänner hon blicken i mig […]
-
John kommenterade på inlägget För att jag vill 3 månader, 3 veckor sedan
Wow! Jag är faktiskt lite mållös — och rörd — och glad. 🙂 Fantastiskt att du tog dig ann utmaningen och så fantastiskt bra och modigt och så väldigt hett. 🙂 Jag undrade just om ingen skulle ta sig ann månads […]
-
John svarade på ämnet Är monogami verkligen det normala, eller bara det mest accepterade? i forumet Allmänt 3 månader, 3 veckor sedan
Inget minfält Sleepy, det är bra med olika syn och infallsvinklar. Vore så sabla tråkigt annars. 🙂 Och här ska vi hålla god ton även om vi har olika åsikter.
Jag håller med dig, önskar bara att det funkade för fler, för jag tror att otrohet säger något om sättet vi lever och inte bara så simpelt som lustdrivning.
-
Nobelpris kommenterade på inlägget Stängning på gymmet 3 månader, 3 veckor sedan
Det som händer på gymmet stannar på gymmet.
-
John svarade på ämnet Novellutmaning i forumet Skrivarstugan 3 månader, 3 veckor sedan
Stämmer, ett tema per månad numera och nästa släpps 1/3 kl00:00 🙂
-
OffGlen kommenterade på inlägget Tjänarinnans Berättelse; #2 Nattfjäril 3 månader, 3 veckor sedan
Tack
- Visa mera
Jag vill ha en fortsättning





