Vad innebär vän-funktionen?

Välkommen Forum Support och feedback Vad innebär vän-funktionen?

Visar 1 svarstråd
  • Författare
      Rösta upp
      0
      Rösta ner
      ::

Jag har fått några vän-förfrågningar men har bara accepterat en. Övriga har jag inte haft kontakt med.

Vilka funktioner medför ”vänskap”? Är det som följa-funktion i andra forum eller blir det bara en lista med folk på min profil?

John
      Keymaster
        Exklusiva författareSuperpatreonsAdministratorÅrets favoriter 2025Årets favoriter 2024
        Rösta upp
        0
        Rösta ner
        ::

Att bli vän med någon betyder egentligen ingenting annat än att de finns i din lista med vänner. Inga extra funktioner annat än att man har lite lättare att hitta varandra via vänlistan istället för medlemskatalogen om man tex vill skicka ett meddelande eller kolla in en väns noveller.

Annars är det bara en symbolisk grej och man får själv bestämma vad man vill ha för grund för att bli vänner.

Jag själv lägger lite samma värde i det som på vanliga sociala medier, de jag har kontakt med och tycker är trevliga och har något utbyte av.

Mitt personliga råd är att hålla det strikt i början. Bara symboliskt som sagt och det går lätt att ta bort en vän om man ångrar sig.

Visar 1 svarstråd
    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Sök novell

Dölj innehåll

Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!

Kommenterat

1. Tack, Dessie, underbart berättat, frisinnat och känsligt. Jag arbetar själv med noveller om personer som bryter en del tabun och…

2. Gillar när man halkar in på ganska outforskade områden och blir superkåt samtidigt, härlig novell!

3. Och tack för att vi fick fira den med dig på det här sättet. 🙂 Älskar dina texter. Inblick i…