Sexleksaker

Välkommen Forum Dark room Sexleksaker

Visar 5 svarstrådar
  • Författare
      John
      Keymaster
        Exklusiva författareSuperpatreonsAdministratorÅrets favoriter 2025Årets favoriter 2024
        Rösta upp
        0
        Rösta ner
        ::

Vilken eller vilka är dina absoluta bästa sexleksaker som du eller partner använder?

Beskriv gärna lite tekniskt, funktion, användning och känsla.

Rösta upp
        0
        Rösta ner

Vi kör utan änsålänge. Har nog inget emot konceptet egentligen, vi har bara inte sett någon anledning ännu. Pratat om det några gånger, är överens om att det kanske skulle vara spännande. Men när stjärnorna väl står rätt och vi har tid och ork att vara med varandra så räcker det gott med oss själva.

Rösta upp
        2
        Rösta ner

Vi har några sk par-leksaker, men det har aldrig varit helt hundraprocentigt. Svårt att få dem att stanna på plats osv. Frugan har ett gäng vibratorer. Jag hoppas att hon använder dem, hon har dock aldrig gjort det med mig närvarande.

Själv har jag ett gäng kukringar, både enkla o dubbla, med vibrationer o utan, men det är alltid de enkla utan vibrationer som kommer fram när det är dags. När jag är själv är det dock min donut i blankpolerat stål som kommer fram ur byrålådan. Sitter skönt och är härligt tung.

Sedan har jag ett par analleksaker. En Satisfyer Lolli 1, en beads-variant med vibrationer. Skapligt skön. Se så har jag en We-vibe Vector, prostatastimulans med möjlighet till fjärrstyrning. Den är rätt bra, men inte heller den riktigt hundra.

Rösta upp
        1
        Rösta ner

Har bara en analplugg men tycker inte att den ger så mycket. Skulle välja äkta vara alla dagar i veckan, en hård, varm, len manslem hellre än ett dött ting av silikon.

Rösta upp
        2
        Rösta ner

Hej.
        Jag har en dildo som jag ibland använder.
        Sedan vet jag inte om sexiga tjejunderkläder räknas som sexleksaker. I vilket fall som helst, så drar jag gärna på mig stayups och trosor när jag runkar. Med stayups och med dildon i röven får jag mycket intensiva utlösningar.

Rösta upp
        4
        Rösta ner

Har ett antal, tycker att kombinationen av en dildo i fittan och en satisfyer med olika vibrationer fungerar bäst för mig. Smörjer gärna in klittan med orgasmic gel en stund innan så blir den extra känslig. Kan bli riktigt starka orgasmer!
        Annars fungerar min dildo med sugpropp mycket bra i duschen. Sätter ofta fast den i golvet och rider den medan det varma vattnet smeker kroppen och brukar avsluta med att sätta den på väggen i duschkabinen så jag kan knulla den bakifrån. Behövs oftast inget glidmedel då men kan använda det ändå för att förstärka känslan.
        Utomhus i solen är också härligt och använder oftast fingrarna då, har testat med satisfyer någon gång men blir lite nervös att ljudet sprids och nyfikna hittar mig. Inte för att det kanske skulle göra något men blir lite nojig ibland…

Visar 5 svarstrådar
    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Sök novell

Dölj innehåll

Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!

Kommenterat